Nou niet echt uit, af en toe uiteten met haar vriend of iets doen met vriendinnenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer. Gaat ze weleens uit btw? En waar wonen jullie?
Nee, want dan word je verliefd op haar en moet ik je straks papa gaan noemen ;ssssquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we pics van onze madars uitwisselen?
Niels heeft vast wel zin in een lekkere gewillige milf.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel he... iemand hier gaat erop in, en dan heb je ineens een stiefvader uit KLB SC
stiefpappa op rolschaatsenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft vast wel zin in een lekkere gewillige milf.
Zegt ie op een dag tegen haar; kom laten we eens checken of het strand er nog ligtquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stiefpappa op rolschaatsen
gvd
Vind hem echt een vieze ventquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft vast wel zin in een lekkere gewillige milf.
of "hier heb je 500 baht"quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zegt ie op een dag tegen haar; kom laten we eens checken of het strand er nog ligt
Je moeder Chaiquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat weleens uit en ze staat open voor flirten.
echt ziek ditquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb wel eens echt ziek zitten flirten met een milf op een terrasje waar haar dochter gewoon bij zat.
FOK!forum>Secondlove. Sowieso liever geen stiefvader, alleen als mijn moeder daar gelukkig van wordt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel he... iemand hier gaat erop in, en dan heb je ineens een stiefvader uit KLB SC
Lijkt ze nou op Monica Belluchi of niet?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!forum>Secondlove. Sowieso liever geen stiefvader, alleen als mijn moeder daar gelukkig van wordt.
Wat als je moeder gelukkig wordt van Nielsquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!forum>Secondlove. Sowieso liever geen stiefvader, alleen als mijn moeder daar gelukkig van wordt.
gezellig tijdens het kerstdiner giebelen over Braddie en BTBquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. En kon ook niet bedenken op wie wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt ze nou op Monica Belluchi of niet?
een vieze sexuele moraalquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik er een andere sexuele moraal op nahou.
Heb jij moralen wat dat betreft dan? Hueheuhueheu.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik er een andere sexuele moraal op nahou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |