en viesquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
Frass is niet schattig, dit is gewoon sneu.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
oh... ik zie ineens in mijn agenda dat ik een belangrijke afspraak heb met mijn kapperquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... ik zie ineens in mijn agenda dat ik een belangrijke afspraak heb met mijn kapper
en hermann doet aan nofapquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... ik zie ineens in mijn agenda dat ik een belangrijke afspraak heb met mijn kapper
Is gewoon schattig, hij is verliefd op Skyequote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
ja en is ook nog eens aan het diëtenquote:
Zal eens verliefd op jou worden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is gewoon schattig, hij is verliefd op Skye
jeetje... dat van mij was maar een leugentje... ik ben bang van JDquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja en is ook nog een aan het diëten
Gaat ie eindelijk iets doen aan dat haar op je tanden?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou de labrador van de buren nog doen
oude mannen in deze SC snappen sarcasme wel vaker niet, moest ik rekening mee houden idd, srryquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh ja...wees dan duidelijk man
ja man, heel mij incontinentie slip nat van opwindingquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oude mannen in deze SC snappen sarcasme wel vaker niet, moest ik rekening mee houden idd, srry
Da's vies.quote:
pijpen ok?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:49 schreef HPLC het volgende:
Hey WCH, ik volg je nu op 450, verwacht natuurlijk wel wat terug![]()
![]()
Boeiend. Age is but a number.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Neejoh veel te jong, m'n ma is al 50!
Huh, dat wist ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deze kerel is gewoon getrouwd en heeft een zoontje....![]()
![]()
ja ik ben ook zo serieusquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt niks gewend.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
![]()
ik ga echt geen pics van mijn moeder naar iemand dm'en of überhaupt op een forum plaatsenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Da's vies.
En pics or it didn't happen.
Net als die ma van dWc die volgens hem 24 lijkt.
Mijn mama was vroeger wel knap.
Oh? Dacht eerst dat het een grapje is maar dit gaat nog wel even verder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ben ook zo serieus
uhuquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh? Dacht eerst dat het een grapje is maar dit gaat nog wel even verder.
jmmrquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ga echt geen pics van mijn moeder naar iemand dm'en of überhaupt op een forum plaatsen
Wel ff nummer sturen toch? Je gunt je ma toch wel een pleziertje?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ga echt geen pics van mijn moeder naar iemand dm'en of überhaupt op een forum plaatsen
nodig haar uit hierquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je meent het?!quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heeft ze al met een andere vent :squote:Op maandag 5 oktober 2015 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel ff nummer sturen toch? Je gunt je ma toch wel een pleziertje?
Net Ifimquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer. Gaat ze weleens uit btw? En waar wonen jullie?
Mijn moeder gaat weleens uit en ze staat open voor flirten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles kan kapot.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heeft ze al met een andere vent :s
Lijkt ze ook op Monica Belluchi?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat weleens uit en ze staat open voor flirten.
Mijn interesse is gewekt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
stel he... iemand hier gaat erop in, en dan heb je ineens een stiefvader uit KLB SCquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou niet echt uit, af en toe uiteten met haar vriend of iets doen met vriendinnenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, want dan word je verliefd op haar en moet ik je straks papa gaan noemen ;ssssquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we pics van onze madars uitwisselen?
Niels heeft vast wel zin in een lekkere gewillige milf.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel he... iemand hier gaat erop in, en dan heb je ineens een stiefvader uit KLB SC
stiefpappa op rolschaatsenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft vast wel zin in een lekkere gewillige milf.
Zegt ie op een dag tegen haar; kom laten we eens checken of het strand er nog ligtquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stiefpappa op rolschaatsen
gvd
Vind hem echt een vieze ventquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft vast wel zin in een lekkere gewillige milf.
of "hier heb je 500 baht"quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zegt ie op een dag tegen haar; kom laten we eens checken of het strand er nog ligt
Je moeder Chaiquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
echt ziek ditquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb wel eens echt ziek zitten flirten met een milf op een terrasje waar haar dochter gewoon bij zat.
FOK!forum>Secondlove. Sowieso liever geen stiefvader, alleen als mijn moeder daar gelukkig van wordt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel he... iemand hier gaat erop in, en dan heb je ineens een stiefvader uit KLB SC
Lijkt ze nou op Monica Belluchi of niet?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!forum>Secondlove. Sowieso liever geen stiefvader, alleen als mijn moeder daar gelukkig van wordt.
Wat als je moeder gelukkig wordt van Nielsquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!forum>Secondlove. Sowieso liever geen stiefvader, alleen als mijn moeder daar gelukkig van wordt.
gezellig tijdens het kerstdiner giebelen over Braddie en BTBquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. En kon ook niet bedenken op wie wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt ze nou op Monica Belluchi of niet?
een vieze sexuele moraalquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik er een andere sexuele moraal op nahou.
Heb jij moralen wat dat betreft dan? Hueheuhueheu.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik er een andere sexuele moraal op nahou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |