Zo hey, wat een teksten.quote:
Heet jij dan Herman?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Ja nu heb ik een beetje het idee dat je mij een pedofiel noemt.
Kijk dan naar mijn post oliebol.quote:
Mwah het klopt nog wel een beetje hoorquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom edit je mijn post? Nu klopt het helemaal niet.
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 04-10-2015 om 19:26:43Met afstand de beste autocue-presentator van Nederland : Tom Egbers. Ziet er echt heel natuurlijk uit. #respect#woudatikhetkon reageer retweet
Misschien moeten Tom en Matthijs een autocue-battle doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:08 schreef showtimer het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 04-10-2015 om 19:26:43Met afstand de beste autocue-presentator van Nederland : Tom Egbers. Ziet er echt heel natuurlijk uit. #respect#woudatikhetkon reageer retweet
Is dit een sneer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:08 schreef showtimer het volgende:
Matthijs wint op snelheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien moeten Tom en Matthijs een autocue-battle doen.
oudbollig ja?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:18 schreef Vatta het volgende:
Zelfs mijn vader vind dit oudbollige humor.
Schuddebuiken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Ook van Frank Lammers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Joost Prinsen was nog leraar van Acda en de Munnik op de kunstacademie
En de beste videoclip ooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:32 schreef borisz het volgende:
Around The World. Beste. Songtekst. Ooit.
Kan Tom Egbers beterquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Matthijs heeft moeite met het voorlezen van de autocue tegenwoordig.
Oke dan ga ik even fappenquote:
Inderdaad.. Ze zijn allang bekendquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Niemand weet hoe ze er uit zien ...
Waarom blijven ze dit zeggen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:39 schreef Sked het volgende:
Laat gewoon een kwartier Daft Punk horen, dat heeft iedereen het liefst
Beetje zonde dat ze met Pharrell hitjes moesten gaan makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Daft Punk is geweldig maar nu wel enorm overhyped.
Niet het beste nummer van RAM verderquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:41 schreef richolio het volgende:
Get Lucky is zwaar, zwaar kapot gedraaid op te radio, maar eigenlijk is het een briljant nummer.
Wat was de tekst ook alweer van dat nummer??quote:
Ik kom hierop terug.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:40 schreef Heufd het volgende:
Daft Punk![]()
Maar artiesten die hier 'lekker akoestisch, lekker hun eigen draai aan geven', dat kan niet goed gaan.
De Wereld Draait Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wat was de tekst ook alweer van dat nummer??
Ja dat bedoelde ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond juist van wel. ALs je dat baardje wegdenkt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Leuk, alleen was dat begin niet around the world
Maar het is nog steeds heel herkenbaar. Ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:49 schreef noodgang het volgende:
Het wordt toch snel een beetje een carnavalshitje zo
Schreeuw om cultuur dit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
En alle drie hebben ze gewoon de zanglijn met een instrument gespeeld.... en de rest ongeveer hetzelfde gelaten...
Z'n duim...quote:
twitter:RypkeBakker twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 19:53:00Ongelooflijk dat @primadeluxe de mythe van Lux-Tsjechië uit 1995 aanhaalt bij de #dwdd. Ook zonder nederlaag Tsjechië hadden we EK gehaald. reageer retweet
bedankt Hansquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RypkeBakker twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 19:53:00Ongelooflijk dat @primadeluxe de mythe van Lux-Tsjechië uit 1995 aanhaalt bij de #dwdd. Ook zonder nederlaag Tsjechië hadden we EK gehaald. reageer retweet
Voor dat ze begon te praten wist ik al met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ze met zo'n soort verhaal zou komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. weer een succesvolle vluchteling
Denk inderdaad ook dat er binnenkort wat molotovcocktails worden gegooid eerlijk gezegdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als het er teveel worden kun je lullen wat je wilt in welk praatprogramma dan ook, mensen gaan dan echt niet naar je sussende woorden luisteren.
Denk dat er nu her en der wel wat jerrycans gevuld worden.
Ik hoop het niet, maar je kunt er donder op zeggen ja. Tenzij de politiek eens gaat luisteren naar wat de burger beweegt tegen die asielzoekersstroom te zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:16 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook dat er binnenkort wat molotovcocktails worden gegooid eerlijk gezegd
Tot nu gaat het alleen nog over kanker.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt Pauw nog een beetje leuk, vanavond.
Daar blijf ik niet voor zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot nu gaat het alleen nog over kanker.
Mensen doodgooien met flesjesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:22 schreef Sked het volgende:
Diekstra moet 't lekker bij programmaatjes over wielrennen houden joh
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Oh dan mag strijd leveren wel.
Als je opkomt voor de identiteit van je dorp niet natuurlijk.
!
De boze politiek correcte buitenwereld. Die nauwelijks bestaat verder.quote:
Nu draai je het om. Opstand is romantisch zolang het tegen het kapitalisme gekeerd is. Als het een politiek incorrect thema betreft moet de boel vooral gesust worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
De boze politiek correcte buitenwereld. Die nauwelijks bestaat verder.
Volgens mij wordt er aan alle kanten ingestemd met de bezwaren van de mensen in Oranje. Daarbij praat je over iets van lang geleden dat niet specifiek tegen mensen gericht is. Als nou de werknemers die bijna de HR directeur van Air France KLM hadden gelyncht werden geromantiseerd werden had je een punt gehad, nu niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nu draai je het om. Opstand is romantisch zolang het tegen het kapitalisme gekeerd is. Als het een politiek incorrect thema betreft moet de boel vooral gesust worden.
Punt blijft: hypocriet binnen 3 minuten is toch opvallend.
Ik ken hem helemaal niet, maar hij zit er elke week.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Oh die grappige broer van Typhoon is er weer.
Ken hem ook alleen hier van. Hij is wel een beetje hyperquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet, maar hij zit er elke week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |