Zo hey, wat een teksten.quote:
Heet jij dan Herman?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Ja nu heb ik een beetje het idee dat je mij een pedofiel noemt.
Kijk dan naar mijn post oliebol.quote:
Mwah het klopt nog wel een beetje hoorquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom edit je mijn post? Nu klopt het helemaal niet.
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 04-10-2015 om 19:26:43Met afstand de beste autocue-presentator van Nederland : Tom Egbers. Ziet er echt heel natuurlijk uit. #respect#woudatikhetkon reageer retweet
Misschien moeten Tom en Matthijs een autocue-battle doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:08 schreef showtimer het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 04-10-2015 om 19:26:43Met afstand de beste autocue-presentator van Nederland : Tom Egbers. Ziet er echt heel natuurlijk uit. #respect#woudatikhetkon reageer retweet
Is dit een sneer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:08 schreef showtimer het volgende:
Matthijs wint op snelheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien moeten Tom en Matthijs een autocue-battle doen.
oudbollig ja?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:18 schreef Vatta het volgende:
Zelfs mijn vader vind dit oudbollige humor.
Schuddebuiken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Ook van Frank Lammers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Joost Prinsen was nog leraar van Acda en de Munnik op de kunstacademie
En de beste videoclip ooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:32 schreef borisz het volgende:
Around The World. Beste. Songtekst. Ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |