Het zal dus zo wel 2-1 wordenquote:
FOX wil je aanpraten dat iedere wedstrijd boeiend, spannend en meeslepend is verdommequote:Op zondag 4 oktober 2015 15:51 schreef Stofje het volgende:
Volgens de commentator is het een boeiende topper.
oh ik vermaak me wel hoor. Alleen het niveau is dikke bagger.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:51 schreef Stofje het volgende:
De commentator heeft Gra-Fey eerst bekeken?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:51 schreef Stofje het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
PSV is zoveel beter zonder 2 van haar beste spelers. Triest.
Ik weet eigenlijk niet door wie hij gehyped wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:51 schreef onlogisch het volgende:
Die Fisher
Mijn God. Zelden zo'n overhyped iemand zien voetballen. Die kan er echt helemaal niks van
PAARSquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:52 schreef RvLaak het volgende:
Ah, Veltman eindelijk geel... Had al lang rood moeten zijn, maar ok
In de Kuip ookquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Sevilla - Barcelona was dat een penalty
Ajax mag van geluk spreken met zo'n scheids.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:53 schreef Brammess het volgende:
Nijhuis fluit een afgrijselijke wedstrijd
Ajax speelt apatisch, bij PSV gaat veel fout in de drive naar vorenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een matige en bovenal zieligewedstrijd.
Zielig omdat Ajax zo slecht speelt? Waarom meer zielig dan matig?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een matige en bovenal zieligewedstrijd.
Ze laten inderdaad veel goed zien. Heerlijke pot/quote:
betere faciliteiten dan dat stadion van een eeuw oudquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Vasion het volgende:
Sfeervol stadion.
Ja laten we de bekerfinale naar hier verplaatsen!
Jep.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zielig omdat Ajax zo slecht speelt?
Ik vind ook dat dat geen pingel moet zijn, tis geen hockey maar de regels zijn in theorie wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie echt dat PSV daar een penalty had moeten krijgen? Ik snap dat elke kans om lucky Ajax te roepen aangegrepen moet worden maar iedereen wil toch juist dat er voor dit soort ballen níet meer gefloten wordt?
Dit. Eens. Gezeik om penaltys altijd, dit is nu echt een schoolvoorbeeld van géén pingel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie echt dat PSV daar een penalty had moeten krijgen? Ik snap dat elke kans om lucky Ajax te roepen aangegrepen moet worden maar iedereen wil toch juist dat er voor dit soort ballen níet meer gefloten wordt?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef onlogisch het volgende:
twitter:toro28rws twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:48:06@Ajax1nl #Vak410 zou nu zeker vol gas moeten gaan, het team heeft het heel erg nodig!!! Statement is duidelijk, effe half uurtje knallen reageer retweet
Ok, maar dit zou je niet zeggen als het een PSVer was.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Tchock het volgende:
Jij komt nooit in een stadion zo te lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
betere faciliteiten dan dat stadion van een eeuw oud
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef onlogisch het volgende:
twitter:toro28rws twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:48:06@Ajax1nl #Vak410 zou nu zeker vol gas moeten gaan, het team heeft het heel erg nodig!!! Statement is duidelijk, effe half uurtje knallen reageer retweet
Niet eens een poging daartoequote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog geen enkele fatsoenlijke aanval van Ajax gezien
Hopelijk gaat Propper eruit maar t zal wel Guardado zijnquote:
Faciliteiten zijn overrated. Als er bier is en een tribune is dat ruim voldoende. De arena met haar arena's en liften en roltrappen en weet ik veel wat is gewoon een verschrikkelijk bouwwerk. Gewoon voetballen in een tof voetbalstadion, hop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
betere faciliteiten dan dat stadion van een eeuw oud
Ja, dan ook. Ik vind dat scheidsrechters in onze competitie veel minder streng mogen fluiten voor dit soort dingen. Wat dat betreft is Nijhuis een prima scheids, hij laat veel doorgaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ok, maar dit zou je niet zeggen als het een PSVer was.
Die is op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Bazoer gaat er steeds vet makkelijk langs bij Guardado
Nu doortrekken dan maar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk eens een goede actie van Ajax.
Rustig aan vriend hij zit wel bij jouw clubje hequote:Op zondag 4 oktober 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj weer tikkie breed tikkie terug.
KUTVOETBALLER
Die speelt echt debiel slecht de laatste wekenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is die Arias makkelijk te passeren zeg
Gewoon binnendoor gaan en hij is gezienquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelt echt debiel slecht de laatste weken
Hoe hij verdedigde bij de 1-1 was echt lachwekkend.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is die Arias makkelijk te passeren zeg
Gek he als Ajax al minutenlang aan het aanvallen isquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:58 schreef coronatus het volgende:
Pff, wie zei dat Ajax aan het counteren was, zie nu echter dat PSV met op één speler na op eigen helft hangt..
Is toch ook logisch? Ze zijn allebei als de dood voor de aanvallers van de ander dus alles potdicht houden en er snel uitkomen. Het wisselt een beetje per fase van de wedstrijd wie er op dat moment aan het verdedigen of aanvallen is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:58 schreef coronatus het volgende:
Pff, wie zei dat Ajax aan het counteren was, zie nu echter dat PSV met op één speler na op eigen helft hangt..
Dit gaat fout.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher erin voor Guardado.
Gefeliciteerd mezelf.
niet pussy doen mattie jullie gaan minimaal gelijk spelenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
Nu komen de 2 en 3-1![]()
Psv oogt vermoeid en het publiek is wakker in de Arena.
Psv heeft het late liggen.
neequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:00 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
niet pussy doen mattie jullie gaan minimaal gelijk spelen
Als je je nog harder gaat indekken wordt er over 9 maanden een veulentje geboren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
Nu komen de 2 en 3-1![]()
Psv oogt vermoeid en het publiek is wakker in de Arena.
Psv heeft het late liggen.
Die speelt best sterk.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:01 schreef Ferdii het volgende:
Gvd gudelj eraf
Frank heeft hier op fok gekeken met z'n phone?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je je nog harder gaat indekken wordt er over 9 maanden een veulentje geboren.
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:00 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
niet pussy doen mattie jullie gaan minimaal gelijk spelen
Uh watquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dan neem jij een Cocu UI.
Een gemis voor PSV. Al speelt Hendrix op die positie ook heel aardig.quote:
Bazoer wilde weg omdat Cocu meer in Koch als CV zag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een gemis voor PSV. Al speelt Hendrix op die positie ook heel aardig.
Nee alsjeblieft zeg me dat hij dat niet heeft gezegdquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
Kuyt: "Feyenoord is in de afgelopen jaren altijd tekortgeschoten in dit soort wedstrijden. Te vaak hebben we hier de punten laten liggen. Maar voorlopig win je uit bij Cambuur en De Graafschap en pak je een puntje bij Roda. We zijn goed op weg."
Hahahaquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
Kuyt: "Feyenoord is in de afgelopen jaren altijd tekortgeschoten in dit soort wedstrijden. Te vaak hebben we hier de punten laten liggen. Maar voorlopig win je uit bij Cambuur en De Graafschap en pak je een puntje bij Roda. We zijn goed op weg."
Kuijt is een demagoogquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
Heerlijke teksten weer van Dirk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
Dollar Dirkquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
speld.nl?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
Niet iedereen kan de 4e keeper van het nederlands elftal hebben.quote:
Sorry echtquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft zeg me dat hij dat niet heeft gezegd
mad?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:04 schreef leolinedance het volgende:
Cilisen ook al zo'n ontzettende eikel. Dit seizoen heeft ajax wel heel veel kneuzen in het team.
Cillessen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:04 schreef leolinedance het volgende:
Cilisen ook al zo'n ontzettende eikel. Dit seizoen heeft ajax wel heel veel kneuzen in het team.
Hoezo "dit seizoen"?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:04 schreef leolinedance het volgende:
Wie is Cilisen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:04 schreef leolinedance het volgende:
Iemand die wel penalty's kan stoppen.quote:
Ik ook hoewel gezien de wedstrijd jammer.quote:
Fijne keeper wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iemand die wel penalty's kan stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |