Ok, maar dit zou je niet zeggen als het een PSVer was.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie echt dat PSV daar een penalty had moeten krijgen? Ik snap dat elke kans om lucky Ajax te roepen aangegrepen moet worden maar iedereen wil toch juist dat er voor dit soort ballen níet meer gefloten wordt?
Jij komt nooit in een stadion zo te lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
betere faciliteiten dan dat stadion van een eeuw oud
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef onlogisch het volgende:
twitter:toro28rws twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:48:06@Ajax1nl #Vak410 zou nu zeker vol gas moeten gaan, het team heeft het heel erg nodig!!! Statement is duidelijk, effe half uurtje knallen reageer retweet
Niet eens een poging daartoequote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog geen enkele fatsoenlijke aanval van Ajax gezien
Hopelijk gaat Propper eruit maar t zal wel Guardado zijnquote:
Faciliteiten zijn overrated. Als er bier is en een tribune is dat ruim voldoende. De arena met haar arena's en liften en roltrappen en weet ik veel wat is gewoon een verschrikkelijk bouwwerk. Gewoon voetballen in een tof voetbalstadion, hop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
betere faciliteiten dan dat stadion van een eeuw oud
Ja, dan ook. Ik vind dat scheidsrechters in onze competitie veel minder streng mogen fluiten voor dit soort dingen. Wat dat betreft is Nijhuis een prima scheids, hij laat veel doorgaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ok, maar dit zou je niet zeggen als het een PSVer was.
Die is op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Bazoer gaat er steeds vet makkelijk langs bij Guardado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |