Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaaa je weet echt wel wat ik bedoel hoor.
De zijn de Toekomst binnengevallen uit protest omdat er nog steeds geen nieuw supportershome is (wat Ajax bewust tegenwerkt).quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat was er aan het handje, hoorde t niet goed, zag alleen lege plekken
Nou ok dan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Thanks! Wist ik niet. Beetje dom om dan deze wedstrijd daarvoor te missenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
De zijn de Toekomst binnengevallen uit protest omdat er nog steeds geen nieuw supportershome is (wat Ajax bewust tegenwerkt).
Ik geloof ook niet dat dat de bedoeling was. Er zijn behoorlijk wat mensen opgepakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Thanks! Wist ik niet. Beetje dom om dan deze wedstrijd daarvoor te missen
Geert den Ouden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand welke Nederlander op dit moment co-commentator is bij Sky?
Kap met deze satire.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers houdt zich van de domme en dat doet hij opvallend gemakkelijk.
Ok maar die moeten dan wel in kleine letters.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met deze TT doe je tekort aan Vitesse - Groningen
Ik eis rectificatie.
Het was uitverkocht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Raar dat Ajax niet eens het stadion tegen PSV vol krijgt.
De laatste keer dat de fans van de tegenstander "Ajax kan niks" zongen, verloren ze met 1-5quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax is helemaal niet met hoofdletters :S
Dat vind ik prima.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar die moeten dan wel in kleine letters.
Oké danquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar die moeten dan wel in kleine letters.
Omdat je anders Stijn Schaars in de verdediging moet zetten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan het dat Brenet basisklant is?
Ik vermoed dat dat komt door de blessure van Willems.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan het dat Brenet basisklant is?
Gek hè, als de harde kern niet in het stadion isquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor gewoon geluiden van het veld, en nog vrij goed ook
Lekker publiek
Simon Poulsen, beste linksback van Europa.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat je anders Stijn Schaars in de verdediging moet zetten.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simon Poulsen, beste linksback van Europa.
Waar is je Kuyt UI eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simon Poulsen, beste linksback van Europa.
Deze is nog niet te horen in het Forepark.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij is lang
voor niemand bang
Het is Havenaar uit Japan.
Hi Ha Havenaar, Hi ha Havenaar
Vak410*quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gek hè, als de harde kern niet in het stadion is
De harde kern, lees: 16-jarige blotebastenboys die zichzelf belangrijker vinden dan de club.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gek hè, als de harde kern niet in het stadion is
Ik moest m vaak solo doenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze is nog niet te horen in het Forepark.
En de Engelsen hebben het voetbal uitgevonden!quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:38 schreef Wave103 het volgende:
engels commentaar noemt het een lucky goal
Brenet heeft 20.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:38 schreef Caland het volgende:
Wie is die nummer 22?
Die kan er echt geen klote van
Snot, dan ga ik nog even moeten doorploeteren.quote:
Ik vind dat ze best een punt hebben. Ajax heeft al lang de kans gehad om een supportershome te regelen maar ze werken het expres tegen. Omdat ze natuurlijk liever doen alsof het hele probleem weggaat als je de supporters geen ruimte bij de ArenA geeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
De harde kern, lees: 16-jarige blotebastenboys die zichzelf belangrijker vinden dan de club.
GOLAZOOOO
Prima gekeept ookquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:39 schreef Smoofie het volgende:
Goed verdedigd weer van Ajax. Ze deden er alles aan om de bal tegen te houden.
;')
Kijk Johannes, ik zei het toch?quote:
Hallo Smoofiequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:39 schreef Smoofie het volgende:
Goed verdedigd weer van Ajax. Ze deden er alles aan om de bal tegen te houden.
;')
Verdediging lag open door die schop van Veltman.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker begin.
Je zag de hoek helemaal open liggen.
Ben niet meer zo actief op fok ja. Prima, met jou? Adoquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het? Lang niet gesproken.
Wedden dat de Televaag het niet met je eens is...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
2 benen dat was gewoon weer een KNJBtje
Waarom spelers halen als je zo'n topper in de jeugd hebt he, ongelofelijk dat mensen dat willen.quote:
Lekker!quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben niet meer zo actief op fok ja. Prima, met jou? Ado
Ik wist niet dat die er waren bij wedstrijden van Ajax.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef Tchock het volgende:
Dit wordt een leuke wedstrijd voor de objectieve toeschouwer.
Nog leuker als het een onterechte pingel isquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef onlogisch het volgende:
Het zou pas echt genot zijn als ajax weer een strafschop tegen krijgt.
In de ArenA? Nee johquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef onlogisch het volgende:
Het zou pas echt genot zijn als ajax weer een strafschop tegen krijgt.
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een subjectieve reactie van Brammess.
Gras is groen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die er waren bij wedstrijden van Ajax.
Precies, net als Bazoer, Fischer en El Ghazi.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom spelers halen als je zo'n topper in de jeugd hebt he, ongelofelijk dat mensen dat willen.
En als Cillisen hem lijkt te houden, maar uiteindelijk toch weer faalt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog leuker als het een onterechte pingel is
Mad? Jelly?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
11 tegen 11, gras is groen, ajax heeft de scheids mee
Daar mag hij nog even op oefenen inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan Bazoer echt niet schieten, hé?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als Cillisen hem lijkt te houden, maar uiteindelijk toch weer faalt.
Mijn Chinees is nog niet zo goed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je al Chinese spreekkoren?
Duurde veel te lang jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gebeurt weleens hoor. Ken je Lex Immers nog?
Shabi huan shabi, yue huan yue shabi.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je al Chinese spreekkoren?
Niet gekeken tegen Molde?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat het kaartje gekocht is lijkt mijquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij overigens uitleggen waarom de niet-verschijnende SC-houders worden meegeteld in de "aanwezige" toeschouwers?
Maar ze zijn er niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat het kaartje gekocht is lijkt mij
Omdat je dan een hoger toeschouwersaantal hebt zonder enige extra moeite te hoeven doen. Vrijwel alle Nederlandse clubs doen dat trouwens. Enige uitzondering voor zover ik weet ADO want die hebben zo'n kek modern entreesysteem.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij overigens uitleggen waarom de niet-verschijnende SC-houders worden meegeteld in de "aanwezige" toeschouwers?
Jij denkt dat de gemiddelde Feyenoordfan iets anders doet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Adames het volgende:
Zitten de calimeros uit Rotterdam nu echt weer te janken over Ajax?
geldquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
Weet ikquote:
Zo hoort dat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg ik niet, je gaat maar lekker zelf naar de koers kijken.
Ik weet dat ze het allemaal doen. Is ook iets wat niet ajax-specifiek isquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je dan een hoger toeschouwersaantal hebt zonder enige extra moeite te hoeven doen. Vrijwel alle Nederlandse clubs doen dat trouwens. Enige uitzondering voor zover ik weet ADO want die hebben zo'n kek modern entreesysteem.
Wat een walgelijke post dit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg ik niet, je gaat maar lekker zelf naar de koers kijken.
Waarom, volgens Mani wint die niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we straks Cavaliers uitlachen als DE CONDOR de eindzege pakt.
Jeetjequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom, volgens Mani wint die niet.
Het is niet liegen. Al die kaartjes zijn verkocht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het allemaal doen. Is ook iets wat niet ajax-specifiek is. Maar ik vraag me gewoon af waarom een club de noodzaak voelt om te liegen over het aantal aanwezige toeschouwers
ik hoop altijd weer dat ze minder gefrustreerd zijn en hun verwachtingen bijstellenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij denkt dat de gemiddelde Feyenoordfan iets anders doet?
Nee, dat van jou is een walgelijke post.quote:
Klopt, maar daarom heb ik het ook over de toeschouwers aantallenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet liegen. Al die kaartjes zijn verkocht.
Ze zijn alleen niet aanwezigquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
1. V. Nibaliquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, dat van jou is een walgelijke post.
''Op hoeveel km ongeveer moet ik inschakelen?''
Walgelijk.
verdeling van de Fox geldenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo halen ze daar meer geld uit dan?
Verkocht is niet aanwezig, dus dat is liegen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
OK, duidelijk. Dank. Verklaard een hoop... Vreemde verdeling imo. Benadeeld de clubs met kleinere stadions.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
verdeling van de Fox gelden
Komt tot stand uit kaartverkoop en stand in de afgelopen jaren
Maar als een wedstrijd uitverkocht is en er komen 10.000 man niet zitten er dus 44.000 toeschouwers in de ArenA en lijkt de wedstrijd niet uitverkocht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze zijn alleen niet aanwezigDaarom is het wel een beetje vreemd om ze als 'aanwezige' toeschouwers weer te geven.
Is toch niet meer dan logisch dat een club die meer kijkers trekt ook meer geld krijgt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, duidelijk. Dank. Verklaard een hoop... Vreemde verdeling imo. Benadeeld de clubs met kleinere stadions.
Leer eens Nederlandsquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK, duidelijk. Dank. Verklaard een hoop... Vreemde verdeling imo. Benadeeld de clubs met kleinere stadions.
Waarom lach jij die mensen uit?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die rolstoelen die naar voren schieten bij de vrije trap
Meen je dat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen verkeerde vrije trap, kon erger.
De verdeling van de tv-gelden gebeurt alleen op basis van de ranglijst. Niet op basis van kaartverkoop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
verdeling van de Fox gelden
Komt tot stand uit kaartverkoop en stand in de afgelopen jaren
Wees blij dat hij maar een paar meter over is. Vroeger zou die linea directa naar de tweede ring gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj kom eens met een goede vrije trap, tering man
Geen idee of ik dat logisch vind, ben geen zenderbaas. Maar dat kun je ook objectief meten op basis van het aantal toeschouwers ipv daar over te liegen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch niet meer dan logisch dat een club die meer kijkers trekt ook meer geld krijgt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ajax vandaag wint kunnen ze alvast de kampioensschaal in ontvangst nemen.
Het is dus alleen helemaal niet waar wat Adames zegt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat logisch vind, ben geen zenderbaas. Maar dat kun je ook objectief meten op basis van het aantal toeschouwers ipv daar over te liegen.
Maar goed, iedereen doet het, dus is het blijkbaar acceptabel voor de Eredivisie CV.
Ik heb mijn antwoord, dank daarvoor.
precies het is 2015quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als een wedstrijd uitverkocht is en er komen 10.000 man niet zitten er dus 44.000 toeschouwers in de ArenA en lijkt de wedstrijd niet uitverkocht.
Beter zou wel zijn als ze gewoon zeggen hoe veel tickets ze verkocht hebben. Hoe veel mensen daadwerkelijk naar de wedstrijd kijken is natuurlijk schier onmogelijk te weten.
Dan blijft mijn vraag open staan... Iemand?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dus alleen helemaal niet waar wat Adames zegt.
Hoeveel tickets verkocht boeit niemand alleen de aandeelhouders.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als een wedstrijd uitverkocht is en er komen 10.000 man niet zitten er dus 44.000 toeschouwers in de ArenA en lijkt de wedstrijd niet uitverkocht.
Beter zou wel zijn als ze gewoon zeggen hoe veel tickets ze verkocht hebben. Hoe veel mensen daadwerkelijk naar de wedstrijd kijken is natuurlijk schier onmogelijk te weten.
Ajax speelt tenminste nog hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:52 schreef xzaz het volgende:
Ajax wat een graf ploeg ookVOETBAL eens, man zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |