Wat een walgelijke post dit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg ik niet, je gaat maar lekker zelf naar de koers kijken.
Waarom, volgens Mani wint die niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we straks Cavaliers uitlachen als DE CONDOR de eindzege pakt.
Jeetjequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom, volgens Mani wint die niet.
Het is niet liegen. Al die kaartjes zijn verkocht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het allemaal doen. Is ook iets wat niet ajax-specifiek is. Maar ik vraag me gewoon af waarom een club de noodzaak voelt om te liegen over het aantal aanwezige toeschouwers
ik hoop altijd weer dat ze minder gefrustreerd zijn en hun verwachtingen bijstellenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij denkt dat de gemiddelde Feyenoordfan iets anders doet?
Nee, dat van jou is een walgelijke post.quote:
Klopt, maar daarom heb ik het ook over de toeschouwers aantallenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet liegen. Al die kaartjes zijn verkocht.
Ze zijn alleen niet aanwezigquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
1. V. Nibaliquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, dat van jou is een walgelijke post.
''Op hoeveel km ongeveer moet ik inschakelen?''
Walgelijk.
verdeling van de Fox geldenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo halen ze daar meer geld uit dan?
Verkocht is niet aanwezig, dus dat is liegen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |