Wees blij dat hij maar een paar meter over is. Vroeger zou die linea directa naar de tweede ring gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj kom eens met een goede vrije trap, tering man
Geen idee of ik dat logisch vind, ben geen zenderbaas. Maar dat kun je ook objectief meten op basis van het aantal toeschouwers ipv daar over te liegen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch niet meer dan logisch dat een club die meer kijkers trekt ook meer geld krijgt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ajax vandaag wint kunnen ze alvast de kampioensschaal in ontvangst nemen.
Het is dus alleen helemaal niet waar wat Adames zegt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat logisch vind, ben geen zenderbaas. Maar dat kun je ook objectief meten op basis van het aantal toeschouwers ipv daar over te liegen.
Maar goed, iedereen doet het, dus is het blijkbaar acceptabel voor de Eredivisie CV.
Ik heb mijn antwoord, dank daarvoor.
precies het is 2015quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als een wedstrijd uitverkocht is en er komen 10.000 man niet zitten er dus 44.000 toeschouwers in de ArenA en lijkt de wedstrijd niet uitverkocht.
Beter zou wel zijn als ze gewoon zeggen hoe veel tickets ze verkocht hebben. Hoe veel mensen daadwerkelijk naar de wedstrijd kijken is natuurlijk schier onmogelijk te weten.
Dan blijft mijn vraag open staan... Iemand?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dus alleen helemaal niet waar wat Adames zegt.
Hoeveel tickets verkocht boeit niemand alleen de aandeelhouders.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als een wedstrijd uitverkocht is en er komen 10.000 man niet zitten er dus 44.000 toeschouwers in de ArenA en lijkt de wedstrijd niet uitverkocht.
Beter zou wel zijn als ze gewoon zeggen hoe veel tickets ze verkocht hebben. Hoe veel mensen daadwerkelijk naar de wedstrijd kijken is natuurlijk schier onmogelijk te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |