Mad? Jelly?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
11 tegen 11, gras is groen, ajax heeft de scheids mee
Daar mag hij nog even op oefenen inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan Bazoer echt niet schieten, hé?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als Cillisen hem lijkt te houden, maar uiteindelijk toch weer faalt.
Mijn Chinees is nog niet zo goed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je al Chinese spreekkoren?
Duurde veel te lang jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gebeurt weleens hoor. Ken je Lex Immers nog?
Shabi huan shabi, yue huan yue shabi.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je al Chinese spreekkoren?
Niet gekeken tegen Molde?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat het kaartje gekocht is lijkt mijquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij overigens uitleggen waarom de niet-verschijnende SC-houders worden meegeteld in de "aanwezige" toeschouwers?
Maar ze zijn er niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat het kaartje gekocht is lijkt mij
Omdat je dan een hoger toeschouwersaantal hebt zonder enige extra moeite te hoeven doen. Vrijwel alle Nederlandse clubs doen dat trouwens. Enige uitzondering voor zover ik weet ADO want die hebben zo'n kek modern entreesysteem.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij overigens uitleggen waarom de niet-verschijnende SC-houders worden meegeteld in de "aanwezige" toeschouwers?
Jij denkt dat de gemiddelde Feyenoordfan iets anders doet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:45 schreef Adames het volgende:
Zitten de calimeros uit Rotterdam nu echt weer te janken over Ajax?
geldquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |