Dat, en het helpt natuurlijk dat het echt ergens om gaat. Bij The Voice e.d. is het altijd maar afwachten of je überhaupt nog wat van de winnaar hoort.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:44 schreef Japepk het volgende:
Jup, deze talentenshow weet me echt te grijpen. Zelfs mijn ouders kijken ernaar en die vinden dingen als K3 'onzin'. Maar de deelnemers worden goed weggezet, de jury en begeleiding is professioneel en het word nergens pretentieus.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:40 schreef Maartel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, één nachtje wachten nog.
Wel weer enorm veel zin in trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
ik heb zelfs mensen gehoord die Marthe als favoriet noemdenIk vind 'r gewoon heel schattig. Kan ook komen dat ik K3 nog steeds als jeugdsentiment wel zie, en zij wel echt in 't lievige plaatje past, niet zozeer in een spannend K3 haha
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dan ga ik toch voor het kunstmatige zwart, we kennen d'r haast ook niet anders natuurlijk. Bij de pre-selectie van de eurosong was het al zo. Toen nog wel met een kort kapsel, dat vond ik toch een stuk minder. Gelukkig werd dat al snel lang. Ook qua gezicht in het algemeen begon daarna een stijgende lijn, met elk jaar vond ik haar weer knapper worden. En nu nog steeds trouwens, maar de tijd dat je nog werkelijk kon spreken van echte K3-meisjes ligt alweer wat jaren in het verleden natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Saviour, als mede-Kristelfan: Heb je liever Kristel met zwart of bruin haar? Ik ga toch voor de K3 uit 2003, in de Oya Lele tijd was ze op haar allerbest. (vind ik althans)
Zwart staat haar geweldig inderdaad. Ze is nog steeds knap en charmant, maar je merkt wel aan de lijntjes in het gezicht dat ze ouder wordt. Zoals ik zelf al zei, 2003 vond ik denk ik echt de max. Zoals in onderstaand filmpje. Absoluut onweerstaanbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor het kunstmatige zwart, we kennen d'r haast ook niet anders natuurlijk. Bij de pre-selectie van de eurosong was het al zo. Toen nog wel met een kort kapsel, dat vond ik toch een stuk minder. Gelukkig werd dat al snel lang. Ook qua gezicht in het algemeen begon daarna een stijgende lijn, met elk jaar vond ik haar weer knapper worden. En nu nog steeds trouwens, maar de tijd dat je nog werkelijk kon spreken van echte K3-meisjes ligt alweer wat jaren in het verleden natuurlijk.
SPOILER: spoileralarmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik ook aan denken!quote:
Hohoho, Kristel stijgt er wat mij betreft echt torenhoog bovenuit. Karen had in haar beste jaren wel echt zo'n 'geile' blik (al klinkt dat een beetje plat) maar dan nog vind ik Kristel echt 3 keer zo knap. Heeft ook een mooier figuur, dus wat mij betreft echt wel sexy. Maar goed, Saviour en ik zijn al jarenlang helemaal gek van Kristel, dus misschien ben ik bevooroordeeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:17 schreef roos94 het volgende:
Karen is toch wel de beste milf van de drie. Denk dat iedereen dat wel vindt toch?Kristel lijkt meer lief maar niet echt sexy oid
Ik ben lesbisch dus ik denk dat daar niet veel verschil in zitquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hohoho, Kristel stijgt er wat mij betreft echt torenhoog bovenuit. Karen had in haar beste jaren wel echt zo'n 'geile' blik (al klinkt dat een beetje plat) maar dan nog vind ik Kristel echt 3 keer zo knap. Heeft ook een mooier figuur, dus wat mij betreft echt wel sexy. Maar goed, Saviour en ik zijn al jarenlang helemaal gek van Kristel, dus misschien ben ik bevooroordeeld.
En bovendien ben ik ook wel benieuwd naar de mening van de andere mannen op het forum, want die denken daar meestal toch iets anders over dan vrouwen.
Die uitval vond ik juist uitstekend te begrijpen en ze onderbouwde hem prima.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben lesbisch dus ik denk dat daar niet veel verschil in zit
Ik ben trouwens juist een beetje afgeknapt op Kristel door deze show. Ze leek mij altijd de aardigste en Karen&Josje leken me een beetje arrogant/onaardig maar het is juist andersom(zoals ik het zie dan) Hoe ze uitviel tegenover die meiden ging echt te ver.
Haha sorry, in dat geval zal het niet veel uitmaken denk ik. Het is ook gewoon een kwestie van smaak natuurlijk. Wat betreft die uitval: Tja, het is een beetje dubbelop. Ik vond wel dat ze de eerste vraag al een beetje met een negatieve instelling inging. Je had het idee dat ze de meisjes niet echt als gelijkwaardig zag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:01 schreef roos94 het volgende:
Ik ben lesbisch dus ik denk dat daar niet veel verschil in zit
Dat. En ik vermoed dat ze ook nog wel even is aangemoedigd om het voor tv wat aan te dikken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:43 schreef Japepk het volgende:
Het is ook niet dat ze compleet flipte ofzo. Ze was eerder verontwaardigd, en dat was compleet terecht. Ze geeft wel haar levenswerk uit handen he.
Dat ligt er maar aan waar je op valt. Kwestie van smaak inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hohoho, Kristel stijgt er wat mij betreft echt torenhoog bovenuit.
En tegelijkertijd naar de kinderdisco?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waar je op valt. Kwestie van smaak inderdaad.
Kristel is chique, Karen is stoer en Josje is hip.
Ik zou Kristel meenemen naar een mooi restaurant, Karen naar een gezellige kroeg en Josje naar een trendy club.. Volgens mij heb je dan 3 top avonden.
Ik ook niet. Heb steeds minder vertrouwen op een goede afloop.quote:
Is er al bekend wanneer dat is danquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
Overigens wel net droomstoelen kunnen boeken voor hun AAAAALLERLAATSTE optreden, komend jaar april in Hasselt..
Eh ja, al best lang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:51 schreef iBenny het volgende:
Is er al bekend wanneer dat is dan? Ik zie namelijk echt tig data
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |