abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156695364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:50 schreef Maartel het volgende:

[..]

"Maar Gert, ik wil niet in natte zwemkleding op tv"
"Eet dan in ieder geval een banaan!"
Arme Lauren ;(
Hahaha.
pi_156696187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:50 schreef Maartel het volgende:

[..]

"Maar Gert, ik wil niet in natte zwemkleding op tv"
"Eet dan in ieder geval een banaan!"
Arme Lauren ;(
Lauren werd op deze manier echt weggezet als een einzelganger, alsof ze totaal niet met de groep bezig was.
pi_156696786
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:31 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Lauren werd op deze manier echt weggezet als een einzelganger, alsof ze totaal niet met de groep bezig was.
Tja, dit is wel de dame van 'ik heb 2 nederlandse vriendinnen meegebracht!'.
Maar 't is wel weer een aparte keuze, oogt sowieso enorm geensceneerd zo.
pi_156697305
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 00:09 schreef moemoe het volgende:
Ik hoop echt dat er een plottwist is bij het programma. Vond ik bij Idols ook altijd zo leuk :9.
Dat die plottwist er in zit moge duidelijk zijn. Gert was na de repetitieronde vol lof over Jindra. En los van het ego zingt ze gewoon goed en onthoudt ze de teksten. Zo iemand neem je dan zeker mee naar de laaste 9. En wat zien we op het einde van de laatste aflevering iets te overduidelijk..... het scheiden van de wegen van de beide auto;s waarin de afvallers zitten..... "waar is die andere auto " .. ? :Y
pi_156697385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:52 schreef Maartel het volgende:

[..]

Tja, dit is wel de dame van 'ik heb 2 nederlandse vriendinnen meegebracht!'.
Maar 't is wel weer een aparte keuze, oogt sowieso enorm geensceneerd zo.
Ik vind heel die Lauren gemaakt spontaan. Zingt prachtig, alleen ze boeit me totaal niet.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 21:22:22 #81
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_156697748
Maar de meiden die in de auto zaten vond ik wel vreemd. Ik had het idee dat ze meer eensgezind waren over Jindra/Demi/Hanne dan een paar meiden die sowieso direct door zijn gegaan.
吴 曼 迪
pi_156697820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:10 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik vind heel die Lauren gemaakt spontaan. Zingt prachtig, alleen ze boeit me totaal niet.
Kan ik me wel in vinden. Wat is jouw favoriete groepje dan?
pi_156697945
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:08 schreef kweetutniet het volgende:

[..]

Dat die plottwist er in zit moge duidelijk zijn. Gert was na de repetitieronde vol lof over Jindra. En los van het ego zingt ze gewoon goed en onthoudt ze de teksten. Zo iemand neem je dan zeker mee naar de laaste 9. En wat zien we op het einde van de laatste aflevering iets te overduidelijk..... het scheiden van de wegen van de beide auto;s waarin de afvallers zitten..... "waar is die andere auto " .. ? :Y
Dat Demi het nog lang uithoudt kan ik me bijna niet voorstellen, heeft echt niets bij K3 te zoeken. Jindra zal heel veel goodwill terug moeten winnen en van Hanne wordt ik (zoals eerder gezegd) ook niet warm of koud. Kortom, ik zou ze alledrie niet heel erg missen maar ik denk wel dat we ze nog terug gaan zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2015 21:28:32 ]
pi_156698098

Voor de fans van Lisa, ze doet het op beeld geweldig. O;-)->}->

Maar het is wel weer de vraag of dit soort clips zo handig zijn als je een K3-carriere ambieert.
pi_156698718
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Kan ik me wel in vinden. Wat is jouw favoriete groepje dan?
Hanne, Laura en Klaasje. Puur om de looks, Hanna is een lieveling, Laura misstaat ook niet op een mok, Klaasje ook niet, al vond ik haar auditie verschrikkelijk.
pi_156698881
Klaasje had gewoon lekker bij Kinderen Voor Kinderen moeten gaan.
pi_156698997
Waar zit Elise eigenlijk??

Elise - Laura - Jindra was ideaal geweest (moet één blonde wel haar haar kleuren) qua looks, zang, uitstraling, geloofwaardigheid
pi_156700627
Het interessante aan het programma is nu toch vooral wie er bij elkaar gaan passen. Qua zang hoeft het alledrie niet even sterk te zijn natuurlijk. Als Jindra samen met iemand zingt krijgt het een hoog Kinderen voor Kinderen of Ogene gehalte. Nora of Hanne zijn te lief om met een Lisa of Jindra te eindigen. Lauren is met name sterk naast andere brunnettes.
't Echte en 't ware!
pi_156700813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 22:52 schreef Japepk het volgende:
Het interessante aan het programma is nu toch vooral wie er bij elkaar gaan passen. Qua zang hoeft het alledrie niet even sterk te zijn natuurlijk. Als Jindra samen met iemand zingt krijgt het een hoog Kinderen voor Kinderen of Ogene gehalte. Nora of Hanne zijn te lief om met een Lisa of Jindra te eindigen. Lauren is met name sterk naast andere brunnettes.
Denk dat Nora prima met Lisa of Jindra zou kunnen samenwerken. Lijkt me een behoorlijk pittige. Maar je hebt uiteraard gelijk, de samenwerking tussen de 3 moet goed verlopen. Net zoals de band tussen met name Kristel en Josje ook behoorlijk ondermijnd lijkt te zijn, wat denk ik het gevolg is van het feit dat Josje ervoor gezorgd heeft dat de dames er dit jaar mee gaan stoppen.

(Nouja feit, bijna feit)

Wat is jouw favoriete trio?
pi_156700835
Kristel wil Jindra sowieso in k3, bij het laatste optreden voor publiek was ze echt mega enthousiast, kijk maar eens terug. :D
Beetje jammer dat Jindra de arrogante Amsterdammer uit ging hangen, punten verspeeld hoop ik.
pi_156700979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 22:59 schreef tralalala het volgende:
Kristel wil Jindra sowieso in k3, bij het laatste optreden voor publiek was ze echt mega enthousiast, kijk maar eens terug. :D
Beetje jammer dat Jindra de arrogante Amsterdammer uit ging hangen, punten verspeeld hoop ik.
Das waar ja, maar tegelijkertijd bekritiseerde Kristel Jindra ook dat ze 'te graag beroemd wilde worden'. Ik weet niet zo goed wat ik van Jindra moet vinden, ik houd wel van mensen met ambitie. Maar het moet voor haar wel duidelijk zijn dat het echt om K3 gaat, niet om haar.
pi_156701502
quote:
Wat is jouw favoriete trio?
Moeilijk. Hanne is toch wel mijn favoriet. K3 meisje pur sang. Misschien wel het K3 van Kathleen, maar gooi er een stylist overheen en ze doet helemaal mee. Nora's auditie vind ik nog steeds een van de beste die ertussen zat. Het valt me echter op dat ze in de bootcamp op camera niet zo goed overkomt. Verder zit er niet echt een blonde tussen die perfect K3 is. Jindra komt in de buurt, maar is inwisselbaar voor Suzan denk ik. Klaasje heeft voor mij ook die X-facto niet. Laura heeft die heel erg. Van een K3 met Hanne en Laura zou ik gecharmeerd zijn. Daar zouden zowel Jindra als Nora naast passen denk ik. Lisa kan dan mooi met Demi en Lauren de stoere versie van K3 gaan vormen :P
't Echte en 't ware!
pi_156701839
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 23:18 schreef Japepk het volgende:

[..]

Moeilijk. Hanne is toch wel mijn favoriet. K3 meisje pur sang. Misschien wel het K3 van Kathleen, maar gooi er een stylist overheen en ze doet helemaal mee. Nora's auditie vind ik nog steeds een van de beste die ertussen zat. Het valt me echter op dat ze in de bootcamp op camera niet zo goed overkomt. Verder zit er niet echt een blonde tussen die perfect K3 is. Jindra komt in de buurt, maar is inwisselbaar voor Suzan denk ik. Klaasje heeft voor mij ook die X-facto niet. Laura heeft die heel erg. Van een K3 met Hanne en Laura zou ik gecharmeerd zijn. Daar zouden zowel Jindra als Nora naast passen denk ik. Lisa kan dan mooi met Demi en Lauren de stoere versie van K3 gaan vormen :P
Ik vind toch wel dat de verschillende meningen op dit forum bewijzen dat het allemaal razend dicht bij elkaar ligt. Iedereen noemt iemand anders, ik heb zelfs mensen gehoord die Marthe als favoriet noemden. Nora is vooral aan de kleine kant, dat werkt in haar nadeel.

Suzan heeft echt wel iets, ik hoop dat ze haar de komende aflevering flink aan het woord laten. Laura is vrij naturel en spontaan, maar niet uitzonderlijk knap. (naturel knap zeg maar, een beetje een studentenmeisje) Lisa, Demi en Lauren zou wel echt lachen zijn, maar ik acht Demi eerlijk gezegd kansloos. Ik heb er ook niet zoveel mee. Veel hangt af van de volgende aflevering, hoe de dames het dan doen. Ik dicht iedereen, behalve Marthe en Sarah, vrijwel gelijke kansen toe.
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 23:30:02 #94
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_156701878
Ik ben even mijn dagelijks portie trashtv aan het doen, en kijk SBS shownieuws. Interessante feiten tijdens die ik hier zag tijdens shownieuws / preview van K3 zoekt K3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt nog interessant dus :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Donald Duck held donderdag 8 oktober 2015 @ 23:30:52 #95
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_156701901
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:12 schreef mootie het volgende:

[..]

En Kristel is ook niet inktzwart van nature. Zijn er eigenlijk pré-K3 foto's van haar?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_156702033
quote:
17s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 23:30 schreef Meke het volgende:
Ik ben even mijn dagelijks portie trashtv aan het doen, en kijk SBS shownieuws. Interessante feiten tijdens die ik hier zag tijdens shownieuws / preview van K3 zoekt K3:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt nog interessant dus :D
Ik heb een foto van drie dames in cowboy outfit voorbij zien komen ergens
SPOILER
pi_156702054
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Saviour, als mede-Kristelfan: Heb je liever Kristel met zwart of bruin haar? Ik ga toch voor de K3 uit 2003, in de Oya Lele tijd was ze op haar allerbest. (vind ik althans)
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 23:38:00 #98
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_156702078
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 23:36 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik heb een foto van drie dames in cowboy outfit voorbij zien komen ergens
SPOILER
SPOILER
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_156702134
Maar uhhh zijn alle afleveringen al opgenomen of komen er nog live-uitzendingen?
pi_156702138
quote:
17s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 23:38 schreef Meke het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ach, één nachtje wachten nog.
Wel weer enorm veel zin in trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')