abonnement Unibet Coolblue
pi_156682646
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:35 schreef Japepk het volgende:
Hanne, Laura en Jindra zouden qua looks in elk geval goede opvolgers zijn.
Laura en Jindra zeker wel, beide een 9+
Maar Hanne is toch gewoon meisje van de buren? Qua looks niets speciaal aan.
pi_156682796
Ze willen wel echt 'bereikbare' types. En dat vind ik van Jindra juist weer niet, die doet alsóf. Ik kan me die niet voorstellen tussen honderden krijsende kinderen die om haar handtekening vragen. :')
pi_156683945
Hanne is wel ongelooflijk spontaan, heeft echt een gunfactor. En voor Studio100 niet onbelangrijk, Hanne is nog kneedbaar in welke vorm of richting ze ook maar willen.
't Echte en 't ware!
pi_156684190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 06:14 schreef female81 het volgende:
Ze willen wel echt 'bereikbare' types. En dat vind ik van Jindra juist weer niet, die doet alsóf. Ik kan me die niet voorstellen tussen honderden krijsende kinderen die om haar handtekening vragen. :')
Ik vond Jindra's 'alsof doen' nog best geloofwaardig, totdat het programma besloot haar deze week zo negatief neer te zetten. Er zal vast wel een kern van waarheid in zitten, maar volgens mij zouden ze met weinig moeite een Kristel of Josje als even grote 'diva' neer kunnen zetten.

Maar denk dat Jindra voor het publiek definitief verpest is. Zelfs al zetten ze haar deze week in een positiever daglicht, je wilt zo'n groep niet starten met 1 lid wat door sommige kinderen/ouders nu al als 'die stomme/de bitch van de groep' gezien wordt.
pi_156687699
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:34 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik vond Jindra's 'alsof doen' nog best geloofwaardig, totdat het programma besloot haar deze week zo negatief neer te zetten. Er zal vast wel een kern van waarheid in zitten, maar volgens mij zouden ze met weinig moeite een Kristel of Josje als even grote 'diva' neer kunnen zetten.

Maar denk dat Jindra voor het publiek definitief verpest is. Zelfs al zetten ze haar deze week in een positiever daglicht, je wilt zo'n groep niet starten met 1 lid wat door sommige kinderen/ouders nu al als 'die stomme/de bitch van de groep' gezien wordt.
Ja, treurig. Het was mijn favoriet. Ik denk ook dat er een kern van waarheid in zit, zo van: dit is wel mevrouw hittepetit, hoe goed ze ook kan performen en hoe gemotiveerd ze ook is. Als ze het nog goed kunnen maken, is het door de overige kandidaten van hun mindere mooie kant te laten zien.
pi_156687933
Maar ja, ze moeten er voor de groep wel drie overhouden met een brandschoon imago. En dan ook nog een drietal wat qua combinatie zou kunnen werken, verschillend qua kleurtype; tegen het einde een paar als reserve achter de hand houden, die eveneens een sympathiek imago hebben, is handig. Ze kunnen er niet teveel 'zwart maken'.

Eigenlijk kunnen ze maar verdomd weinig kanten op met de nu nog resterende meisjes.

Ik vind het btw moeilijk te zeggen of de blonde rol door Klaasje of Suzan vervuld zal gaan worden, als Jindra het niet wordt. Ergens vermoed ik de eerste, want die komt veel vaker in beeld, en toch zie ik meer in de tweede.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2015 13:32:51 ]
pi_156688509
Ik teken dan geloof ik toch meer voor bijv Nora als derde naast een brunette en roodharige.
We hebben aardig wat Klaasje gezien, maar nog niets waardoor ik ook maar één keer heb gedacht 'goh wat een leuke meid die ik het gun'.

Dat heb ik dan bij Suzanne al íéts meer, maar die straalt nog minder K3 uit.
pi_156688655
Suzan heeft juist een echt K3-hoofd. En ja, ook een accent. Maar aangezien ze logopedie blijkt te studeren (ik viel bijna van m'n stoel toen ik erachter kwam...) kan ze misschien wel abn op commando, als je het haar vraagt. :+

K3 zonder blondine kan ik me niet voorstellen. Een van die bruin/zwart-harigen met een peroxidehoofd ook niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2015 13:58:12 ]
pi_156688779
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:18 schreef female81 het volgende:
Maar ja, ze moeten er voor de groep wel drie overhouden met een brandschoon imago. En dan ook nog een drietal wat qua combinatie zou kunnen werken, verschillend qua kleurtype; tegen het einde een paar als reserve achter de hand houden, die eveneens een sympathiek imago hebben, is handig. Ze kunnen er niet teveel 'zwart maken'.

Eigenlijk kunnen ze maar verdomd weinig kanten op met de nu nog resterende meisjes.

Ik vind het btw moeilijk te zeggen of de blonde rol door Klaasje of Suzan vervuld zal gaan worden, als Jindra het niet wordt. Ergens vermoed ik de eerste, want die komt veel vaker in beeld, en toch zie ik meer in de tweede.
En dan moeten ook nog de stemkleuren bij elkaar passen, daar let men toch ook op?
pi_156688873
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:55 schreef female81 het volgende:
Suzan heeft juist een echt K3-hoofd. En ja, ook een accent. Maar aangezien ze logopedie blijkt te studeren (ik viel bijna van m'n stoel toen ik erachter kwam...) kan ze misschien wel abn op commando, als je het haar vraagt. :+

K3 zonder blondine kan ik me niet voorstellen. Een van die bruin/zwart-harigen met een peroxidehoofd ook niet.
Ik vind t blonderen moeilijk voor te stellen, maar afgaande op haar wenkbrauwen is Josje nou ook niet direct hoogblond van zichzelf, en Kathleen volgens mij ook niet helemaal.
pi_156688880
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:00 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

En dan moeten ook nog de stemkleuren bij elkaar passen, daar let men toch ook op?
Die vallen allemaal wel binnen een bepaalde range, daar hebben ze al voor gezorgd. Alleen Dewi week wat af. Maar die krijgt vast niet de wildcard.
pi_156689021
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:05 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik vind t blonderen moeilijk voor te stellen, maar afgaande op haar wenkbrauwen is Josje nou ook niet direct hoogblond van zichzelf, en Kathleen volgens mij ook niet helemaal.
En Kristel is ook niet inktzwart van nature. Zijn er eigenlijk pré-K3 foto's van haar?
pi_156689154
Ze zullen vast wel een plan hebben, ookal vind ik met de resterende deelnemers steeds onwaarschijnlijker worden dat ik onder de indruk ben van de uiteindelijke samenstelling.
Maar met een zo lang goed lopend product kan ik me ergens ook niet voorstellen dat ze hier de plank totaal mis gaan slaan.

Zoekend naar oude K3 foto's kwam ik dit weer tegen

Daar zat toch ook wel een hoop nietszeggendheid tussen.
pi_156690026
Alleen Noa en Josje hadden wel wat persoonlijkheid, maar Noa was té Paris.
't Echte en 't ware!
pi_156690288
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 06:14 schreef female81 het volgende:
Ze willen wel echt 'bereikbare' types. En dat vind ik van Jindra juist weer niet, die doet alsóf. Ik kan me die niet voorstellen tussen honderden krijsende kinderen die om haar handtekening vragen. :')
Kan heus wel aan gewerkt worden



Dit is tenminste geloofwaardig als K3
pi_156690327
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:05 schreef female81 het volgende:

[..]

Die vallen allemaal wel binnen een bepaalde range, daar hebben ze al voor gezorgd. Alleen Dewi week wat af. Maar die krijgt vast niet de wildcard.
Ik denk eerder dat die auto met 3 een soort herkansing gaat komen zodat ze nog met 10 overblijven want je ziet op het einde dat er morgen duo's gevormd gaan moeten worden
pi_156691352
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 15:21 schreef berko13 het volgende:

[..]

Kan heus wel aan gewerkt worden

[ afbeelding ]

Dit is tenminste geloofwaardig als K3
Ik vind het een Josje 2.0
pi_156693204
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 16:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik vind het een Josje 2.0
Nogal ja :D de lelijke zus of tweelingzus.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_156694638
Klopt en Laura is Kristel 2.0

en als Lauren haar haar rood kleurt, is de nieuwe K3 bekend
pi_156694666
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:19 schreef Maartel het volgende:
Ze zullen vast wel een plan hebben, ookal vind ik met de resterende deelnemers steeds onwaarschijnlijker worden dat ik onder de indruk ben van de uiteindelijke samenstelling.
Maar met een zo lang goed lopend product kan ik me ergens ook niet voorstellen dat ze hier de plank totaal mis gaan slaan.

Zoekend naar oude K3 foto's kwam ik dit weer tegen
[ afbeelding ]
Daar zat toch ook wel een hoop nietszeggendheid tussen.
Heb net ook nog even wat filmpjes teruggekeken. Goeienavond, wat een verschrikkelijk matige groep was dat eigenlijk. Alleen Josje die enigszins knap was, tja er viel ook weinig anders van te maken eerlijk gezegd. Viel me ook op dat Josje toen veel meer een verlegen meisje was en voor mij toch een stuk sympathieker overkwam.

Wat betreft de huidige groep, daar zitten toch fiks veel knappe dames tussen? Ik zie echt wel potentie hoor. Lisa vind ik echt fenomenaal overkomen de laatste aflevering, die spat echt van het podium af. Heb het idee dat Klaasje nog even moet wennen, maar die is ook echt bloedmooi. Keoma, tja je kunt zeggen wat je wilt van haar karakter, maar ik vind haar eigenlijk ook wel leuk. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Laura, Lauren en Suzan. Allemaal knappe dames.

De enige 2 meisjes waarin ik echt niets zie zijn Marthe en Sarah. Marthe is gewoon niet knap genoeg, sorry, en Sarah heeft 0,0 uitstraling.
pi_156694813
Oh de kandidates zijn absoluut niet lelijk, nee!
Maar ik mis bij sommigen nog wel wat personality of iets wat ze die K3-factor geeft.
En mijn meeste favorieten hebben bruin haar, daarom zie ik nog niet direct een knallende uiteindelijke line-up.
pi_156694903
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:32 schreef Maartel het volgende:
Oh de kandidates zijn absoluut niet lelijk, nee!
Maar ik mis bij sommigen nog wel wat personality of iets wat ze die K3-factor geeft.
En mijn meeste favorieten hebben bruin haar, daarom zie ik nog niet direct een knallende uiteindelijke line-up.
Ik zeg: Zet Lisa en Klaasje samen neer en verf bijvoorbeeld het haar van Lauren of Laura rood ;) Volgens mij heb je dan een perfect trio hoor. Lisa lijkt misschien een tikkeltje arrogant, maar ik denk dat het in de praktijk wel meevalt.

Zijn nog genoeg andere trio's te bedenken eigenlijk: Nora, Lauren, Suzan zou ook helemaal niet zo'n gek idee zijn. Dan heb je een wat minder arrogant groepje.
pi_156695017
Ik heb aan Lisa nog niets arrogants gemerkt, vond haar juist vanaf het begin wel sympathiek over komen! Op één of andere manier heb ik nog nooit een kanshebster in haar gezien, ws omdat andere bruinharige dames als Laura en Lauren meer op de voorgrond staan, maar ik zou prima kunnen leven met haar in de groep!
De roodharige wordt Hanne volgens mij (dan mag ze wel wat beter verven), die is zo'n beetje de publieksfavoriet door de manier waarop ze tot nu toe is neer gezet als de Cinderella van het stel.
pi_156695176
Ik zou opzich ook prima kunnen leven met Lauren of Laura. Laura heeft als gigantisch voordeel dat ze eigenlijk halfvlaams en halfnederlands is. Dat zou dus heel goed uitkomen voor de balans. Maar Lisa, come on, een lekkerder wijf ga je nooit meer krijgen in K3 haha. De hype rondom Hanne begrijp ik niet zo goed, ik vind haar totaal niet boeiend. Herinner me nog dat Gert het in één van de eerste afleveringen bij een kandidate had over 'het meisje van de buren'. Dat vind ik dus echt bij Hanne het geval.

Mocht je de dames nog in bikini willen zien: http://www.sbs6.nl/progra(...)emmen-na-de-training

;)
pi_156695309
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zou opzich ook prima kunnen leven met Lauren of Laura. Laura heeft als gigantisch voordeel dat ze eigenlijk halfvlaams en halfnederlands is. Dat zou dus heel goed uitkomen voor de balans. Maar Lisa, come on, een lekkerder wijf ga je nooit meer krijgen in K3 haha. De hype rondom Hanne begrijp ik niet zo goed, ik vind haar totaal niet boeiend. Herinner me nog dat Gert het in één van de eerste afleveringen bij een kandidate had over 'het meisje van de buren'. Dat vind ik dus echt bij Hanne het geval.

Mocht je de dames nog in bikini willen zien: http://www.sbs6.nl/progra(...)emmen-na-de-training

;)
"Maar Gert, ik wil niet in natte zwemkleding op tv"
"Eet dan in ieder geval een banaan!"
Arme Lauren ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')