Sinkgravenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:36 schreef Alfje het volgende:
Waar blijven Younes en Sinkgraven of desnoods Schone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hoopt dat Ajax gaat scoren kan het beter in de 90ste minuut zijn, anders maakt Molde alsnog de gelijkmakerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar niet voor jou
Krijg er wel een beetje een hard hoofd in nu hoor. Duurt te lang.
1-0 achterquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe speelt Groningen? Iemand aan 't kijken?
Daar zou je nog weleens gelijk in kunnen hebben ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je hoopt dat Ajax gaat scoren kan het beter in de 90ste minuut zijn, anders maakt Molde alsnog de gelijkmaker
Ja tegen Liberec thuis.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
Gaat Groningen nog een punt halen in de EL?
Irritant ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb zon schijthekel aan dat teruglopen he
Nee instappen en voorbij gelopen worden, dat heeft zin.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb zon schijthekel aan dat teruglopen he
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:39 schreef Alfje het volgende:
Groningen wordt redelijk overlopen, maar komt er heel af en toe eens aardig uit.
Allemaal dicht bij een man staan en instappen voordat ie wordt aangespeeld. Zoals het vroeger werd gedaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee instappen en voorbij gelopen worden, dat heeft zin.
Spelen best goed inderdaad.quote:
Het klinkt zo makkelijk he.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Allemaal dicht bij een man staan en instappen voordat ie wordt aangespeeld. Zoals het vroeger werd gedaan.
Het vergt ballen.quote:
In principe kan je er nooit voorkomen als een bal goed wordt gegeven.quote:
Nee uiteraard, hij kan 1 keer goed, 2 keer, 3 keer maar onder druk maakt een tegenstander gewoon foutjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
In principe kan je er nooit voorkomen als een bal goed wordt gegeven.
Na de 65e minuut heb ik geen ajax kans meer gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge, wat was Ajax extreem veel beter deze wedstrijd. Zo'n groot krachtsverschil heb ik niet meer gezien sinds Heracles - PSV.
Niet teveel kritiek op El Ghazi aub anders houdt ie binnenkort weer een vingertje voor z'n mond.quote:
Grote namen is dan eigenlijk ook een tikje overdreven.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef Shreyas het volgende:
Klaassen, slecht weer, de grote namen falen bij Ajax, uitgerekend in de EL, hoe kan zoiets toch
Beste kansen zijn voor Moldequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge, wat was Ajax extreem veel beter deze wedstrijd. Zo'n groot krachtsverschil heb ik niet meer gezien sinds Heracles - PSV.
Heeft eerder te maken met het feit dat hij slecht kan spelen en alsnog uit het niets kan scoren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef Brammess het volgende:
El Ghazi kan de dochter van De Boer kidnappen en hij mag waarschijnlijk alsnog 90 hele minuten spelen
Slecht weer? Zoveel last hebben ze toch niet van de wind?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef Shreyas het volgende:
Klaassen, slecht weer, de grote namen falen bij Ajax, uitgerekend in de EL, hoe kan zoiets toch
Whehe.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Niet teveel kritiek op El Ghazi aub anders houdt ie binnenkort weer een vingertje voor z'n mond.
Als hij zo de hele wedstrijd al speelt en dat nog een paar keer doet lekker Younes opstellenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Niet teveel kritiek op El Ghazi aub anders houdt ie binnenkort weer een vingertje voor z'n mond.
Je moeder ook, tbs kliniek belde net.quote:
ooooohhhhhquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Je moeder ook, tbs kliniek belde net.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ajax-Groningen 2-0.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Met zo'n flut keeper als Cillessen weet je het echt maar nooit man, je houdt echt je hart vast bij een schot.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Met zo'n flut keeper als Cillessen weet je het echt maar nooit man, je houdt echt je hart vast bij een schot.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
65 minuten kans op kans creëren, dat zie je niet vaak. Tankje was toen wel leeg inderdaad, dat geeft te denkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Na de 65e minuut heb ik geen ajax kans meer gezien.
Dus dit is de comeback voor "..ontsnapt" posts.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
SOWWWWWWWquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
[..]
Iemand is prikkelbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haterrrquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Tering Moldeverneuken alle kansen. Hadden al 3-1 kunnen staan.
Ja, leuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Had wel 5-6 kunnen staan of 8-7quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tankje leeg? Ze gingen gewoon kut spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
65 minuten kans op kans creëren, dat zie je niet vaak. Tankje was toen wel leeg inderdaad, dat geeft te denken
Feyenoord doet het ook al zo goed Europeesquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:47 schreef onlogisch het volgende:
Jezus wat is dat ajax bedroevend zeg. De tering.
Sorry Caland.quote:
Ik heb begrepen dat men op VBL tegenwoordig toestemming moet vragen aan mij voor dergelijke uitspattingen. Je bent dus gewaarschuwd.quote:
Jank niet zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
.
El Ghazi zal zondag vast weer boos zijn en na het scoren van een doelpunt allerlei enge Ronaldo-gebaartjes maken.
Heeft iemand al een kotszakje in de aanbieding?
Jammer in de goal van de Cilquote:
Wordt weggeblazen door de wind die warchild.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon op fysiek
Het is nu een man tot man wedstrijd
Ik mocht je al, maar met deze uitspraken meer en meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
.
El Ghazi zal zondag vast weer boos zijn en na het scoren van een doelpunt allerlei enge Ronaldo-gebaartjes maken.
Heeft iemand al een kotszakje in de aanbieding?
Het begint me al sinds Twente - Ajax te storenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik mocht je al, maar met deze uitspraken meer en meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedgekeurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wilde dus een post maken.
Maar geen idee of Caland het er mee eens is.
Welnu, dit is mijn post:
"Dit Ajax mist een speler van het niveau van Dirk Kuyt"
Nou, groetjes, hopelijk is Caland het met dit niveau eens.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:50 schreef Houtenbeen het volgende:
oeps, das niet gunstig voor groningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Terecht. Maar ik waardeer je nuchterheid en realismequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het begint me al sinds Twente - Ajax te storen
Waarheden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb het idee dat het geluid iets voorloopt. Jammer, dan hoor je LEO al geilen en beeld blijft uit.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Ajax mist een speler van het niveau Dirk Kuyt.
Babovic, Vormer, De Vrijquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Toch nog een (ex) Feyenoorder in de Europa league, wie had dat gedacht....
Jij hebt er kijk opquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Teletubbie elftal Ajax. Geen inzet echt niets
Helaas moet ik deze mening delen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:52 schreef Smoofie het volgende:
Teletubbie elftal Ajax. Geen inzet echt niets
Molde ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
ajax had er zomaar meer kunnen maken met wat geluk
Meer zit er gewoon niet in. Jammer dat ze het zo laten lopen in de EL.quote:
Begin met je moeder.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb zin om met dingen te smijten.
Gooooooooooooooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast er achter aanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb zin om met dingen te smijten.
Die heb ik lang niet gezienquote:
Hoe kan inzet het probleem zijn als je achtentachtig miljoen driehonderd en zesenzestig kansen hebt gecreëerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Molde moet je gewoon simpel oprollen.
Pover Ajax, geen inzet.
Conclusie: eerste helft goed, tweede helft matig/slecht?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan inzet het probleem zijn als je achtentachtig miljoen driehonderd en zesenzestig kansen hebt gecreëerd.
Dat inzetfabeltje.
oeps, ik had er natuurlijk moeten bijzetten dat ik cynisch was.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan inzet het probleem zijn als je achtentachtig miljoen driehonderd en zesenzestig kansen hebt gecreëerd.
Dat inzetfabeltje.
Omgekeerd PSV. Dus dat wordt spannend zondag.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Conclusie: eerste helft goed, tweede helft matig/slecht?
Ja ook dat nog. Alsof het niet erg genoeg was.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:55 schreef Shreyas het volgende:
alleen Cillessen haalde zijn niveau.
Ik doe niet aan helftenconclusies, ik concludeer dat Ajax met 5-10 had moeten winnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Conclusie: eerste helft goed, tweede helft matig/slecht?
You mad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Tyfus. Tering. Aids. Cholera. Griep.
Als die vrije trap er in vliegt is dat zijn fout. Zijn hoek.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:55 schreef Shreyas het volgende:
Niemand had er zin in, alleen Cillessen haalde zijn niveau.
Geen penals idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:55 schreef Shreyas het volgende:
alleen Cillessen haalde zijn niveau. Wedstrijd om snel te vergeten.
En toch voetbal kijken? Je had allang moeten slapen. Rust is belangrijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Tyfus. Tering. Aids. Cholera. Griep.
Tong is over een uur vast weer dronken. Dan gaat hij per ongeluk een topic openen in VBL.quote:
Van mij wel Stijn. Van mij wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Kopsterk mag ik niet janken op El-Ghazi.
Dan vind ik Kopsterk maar raar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
watquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
En toch voetbal kijken? Je had allang moeten slapen. Rust is belangrijk.
Verdommequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan helftenconclusies, ik concludeer dat Ajax met 5-10 had moeten winnen.
Waar heb je het overquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel in vorm op Twitter Stijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd om het van me af te schrijven
Met al die ziektes kun je niet genoeg rust nemen,quote:
Om daarna ff te gaan pissen. Die jongen man heeft serieuze een zwakke blaas.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong is over een uur vast weer dronken. Dan gaat hij per ongeluk een topic openen in VBL.
We beginnen pas net op stoom te komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
Mooi dat Ajax weer zo scoort voor de coefficient.
Open een topic in FB.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd om het van me af te schrijven
Zeker.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel in vorm op Twitter Stijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong is verrassenderwijs toch weer komen posten in VBL.
Wereldspits.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Echt zet die Milik lekker voor 3,50 in een aardbeienkas aan het werk ofzo. Faalhaas
Was het @Koffieplanter?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker.
Ik moest wel laatst verschrikkelijk hard lachen om een Twitteraccount, midden in de nacht.
Three fittyquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Echt zet die Milik lekker voor 3,50 in een aardbeienkas aan het werk ofzo. Faalhaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |