Ja inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mij aan Gudelj stoort is dat hij na een goede interceptie eventjes lekker een mooie loopactie maakt om de bal vervolgens breed te spelen. Doe dat lekker bij VV Noordwijk
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mij aan Gudelj stoort is dat hij na een goede interceptie eventjes lekker een mooie loopactie maakt om de bal vervolgens breed te spelen. Doe dat lekker bij VV Noordwijk
Dit is ongeveer het gemiddelde niveau volgens mijquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Shreyas het volgende:
Wat een slordigheid bij Ajax zeg, hoe kun je zo slecht spelen
Karim Husseinquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat Saddam Hoessein in de basis bij Molde?
Zo slecht is het toch niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Shreyas het volgende:
Wat een slordigheid bij Ajax zeg, hoe kun je zo slecht spelen
Kansen missen is goed jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo slecht is het toch niet?
Afwerking is drama, maar Shreyas moet nu nog iets te klagen hebben nu Ajax in de Eredivisie de clean sheets aaneen rijgt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo slecht is het toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee natuurlijk niet.quote:
zucht..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Maar geen kansen creeren is natuurlijk nog slechter
Tjah, scorebordjournalistiek om te zeggen dat het drama is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afwerking is drama, maar Shreyas moet nu nog iets te klagen hebben nu Ajax in de Eredivisie de clean sheets aaneen rijgt.
quote:
Molde is scheel getikt man.quote:
Ja daar koop je wat voorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Molde is scheel getikt man.
Die staan nu in een rij voor de pot.
Ach liever zo'n pot dan die vreselijk bloedeloze 1-0 overwinningen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Veldspel en kansen creeren is verder prima bij Ajax, jammer dat de enige kans tegen ook meteen een goal is
Dat typeert wel een beetje dit Europese seizoen tot nu toe.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Veldspel en kansen creeren is verder prima bij Ajax, jammer dat de enige kans tegen ook meteen een goal is
Van een speler die al twee jaar in de basis staat verwacht je logischerwijs iets meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat typeert wel een beetje dit Europese seizoen tot nu toe.
Overigens grappig dat onze 2 toptalentjes Riedewald en Tete debet hebben aan die goal. Als het Veltgod was dan was de wereld te klein
Tuurlijk, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van een speler die al twee jaar in de basis staat verwacht je logischerwijs iets meer.
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 01-10-2015 om 22:01:18Fans Sparta Praag boycotten duel om donaties https://t.co/Bn9Ij85wyK reageer retweet
Ik voel een interessante anekdotequote:
Dat zal ze leren daar bij de UEFA!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:03 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 01-10-2015 om 22:01:18Fans Sparta Praag boycotten duel om donaties https://t.co/Bn9Ij85wyK reageer retweet
Ik vond met dat emo meisje heel eng.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft Hornbach altijd van die kutreclames
Zou het te maken hebben met z'n andere bijnaam: de witte neger...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik voel een interessante anekdote
Die met die kleine wereldbol die opstijgt was wel mooiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond met dat emo meisje heel eng.
Ja hequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond met dat emo meisje heel eng.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou het te maken hebben met z'n andere bijnaam: de witte neger...
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die met die kleine wereldbol die opstijgt was wel mooi
Beter dan Finnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Ze willen Tete rood aannaaien hoor, smerige Noren
Amenquote:
Veltman neemt een beaufort formule mee bij hoge ballen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:07 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom hoge voorzetten met zulke wind.
Puur genotquote:
Derde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Welke klasse speel jij eigenlijk
volleybal is geen sportquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:11 schreef luckass het volgende:
Dames halve finale EK volleybal mensen
Doet Manon Flier nog mee?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
Stuitert die bal nou zo raar of tocht het.
Just a face in the crowd...zou Mart Smeets zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Doet Manon Flier nog mee?
Ah, erg fijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat in combinatie met een lekker windje.
En betekent dat ja of nee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Just a face in the crowd...zou Mart Smeets zeggen.
quote:
Ik doelde op deze anekdotequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En betekent dat ja of nee?
Dan zal ik je de 1-1 niet laten zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:16 schreef Caland het volgende:
Die keeper van Molde is beter dan Cillessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan dat nou hij zat helemaal niet is je televisie stuk ofzo jezus :Squote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:16 schreef Karina het volgende:
Godverdomme zeg ik zag hem er al in zitten
quote:
Bij wijze van spreken he. Sjongejonge.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou hij zat helemaal niet is je televisie stuk ofzo jezus :S
Kom laten we hem opzoeken in zijn bezemkastje ik neem de houten knuppel meequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het commentaar van Leo loopt een fractie voor
Ze spelen wel goed/Molde slecht dus?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ajax had al 5-1 voor moeten staan.
HAHAHAH hardop gelachen. Wat een ventquote:
Fantastisch, maar het zit niet meequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef Tagliano het volgende:
OE
Ik ben er weer, iemand die mij kan vertellen hoe Ajax tot nu toe speelt?
Ze creëren kans op kans. Dat Molde stelt echt geen reet voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze spelen wel goed/Molde slecht dus?
Mooi, dan kan ik nog een halfuurtje meegenietenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fantastisch, maar het zit niet mee
Dankquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze creëren kans op kans. Dat Molde stelt echt geen reet voor.
quote:
Pffffquote:
Mart is echt een held jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
HAHAHAH hardop gelachen. Wat een vent
Markovic, Nani en Van Persie zouden toch wel wat moeten kunnen tegen Molde FK, medunktquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Dat Fenerbahce stelt met terugwerkende kracht ook niet zoveel voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen het tegen Celtic vooralsnog even slecht als Ajax.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Dat Fenerbahce stelt met terugwerkende kracht ook niet zoveel voor.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Godver, weer zo'n keeper die de wedstrijd van zijn leven keept.
Die van Celtic ook al
Het wordt hem ook lekker moeilijk gemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Die van Celtic ook al
Of.... de aanvallers zijn gewoon ruk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Die van Celtic ook al
Klopt. PSV doet niet anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV had hier simpel van gewonnen.
Daar hebben de tegenstanders van ajax in het algemeen geen klagen over inderdaad. Dat ze een keeper tegenkomen die de wedstrijd van zijn leven keept.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Die van Celtic ook al
Leugens want dit is een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV had hier simpel van gewonnen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Molde heeft dus een keeper die ze de hele wedstrijd op de been houdt?
hoiquote:
Nou nou nou.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of.... de aanvallers zijn gewoon ruk.
Nouja, het zijn natuurlijk niet de minste tegenstanders. Jablonec en Molde. Ik zie die halve finale EL er wel inzitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is nu nog lastig in te denken dat dit Elftal de CL wint.
Nu overdrijf je wel een beetje, maar het is niet onmogelijk nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, het zijn natuurlijk niet de minste tegenstanders. Jablonec en Molde. Ik zie die halve finale EL er wel inzitten.
Frank is niet voor niets de beste trainer in de eredivisie. Dat bewijst hij hier nog maar weer eensquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Schiet op doel, dat zijn aanwijzingen
Hahah dat is waarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Wedstrijd is al slecht genoeg. Kan geen slechte grappen verdragen.
HEEEEEUHHH KANTELEEEUHquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Frank is niet voor niets de beste trainer in de eredivisie. Dat bewijst hij hier nog maar weer eens
Waarom is gras groen?quote:
Gras bevat het pigment chlorofyl, dit kleurt het gras groen. Chlorofyl heeft gras nodig voor de fotosynthese.quote:
Haten op El Ghaziquote:
Je bent zelf een chlorofyl.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gras bevat het pigment chlorofyl, dit kleurt het gras groen. Chlorofyl heeft gras nodig voor de fotosynthese.
Nounouquote:
Is 'ie terminaal?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Haten op El Ghazi. Zieke baas is dat.
Totdat hij 3x achter elkaar slecht speelt, dan moet ie oprotten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
De helft van die bewering klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Dus ook dat is gewoon een eigenschap. Zelfde vergelijking dus, had ik het toch goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gras bevat het pigment chlorofyl, dit kleurt het gras groen. Chlorofyl heeft gras nodig voor de fotosynthese.
Hij dacht dat het een lekkere vette paling was uit de Zuiderzee.quote:
En schorsingen. Hij is er al een aantal keer goed mee weggekomen, maar het is een vies ratje.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ego van el ghazi gaat je nog punten kosten.
de eredivisie wacht op niemandquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Ajax lijkt ook nog eens de conditieslag te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |