Ja inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mij aan Gudelj stoort is dat hij na een goede interceptie eventjes lekker een mooie loopactie maakt om de bal vervolgens breed te spelen. Doe dat lekker bij VV Noordwijk
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mij aan Gudelj stoort is dat hij na een goede interceptie eventjes lekker een mooie loopactie maakt om de bal vervolgens breed te spelen. Doe dat lekker bij VV Noordwijk
Dit is ongeveer het gemiddelde niveau volgens mijquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Shreyas het volgende:
Wat een slordigheid bij Ajax zeg, hoe kun je zo slecht spelen
Karim Husseinquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat Saddam Hoessein in de basis bij Molde?
Zo slecht is het toch niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Shreyas het volgende:
Wat een slordigheid bij Ajax zeg, hoe kun je zo slecht spelen
Kansen missen is goed jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo slecht is het toch niet?
Afwerking is drama, maar Shreyas moet nu nog iets te klagen hebben nu Ajax in de Eredivisie de clean sheets aaneen rijgt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo slecht is het toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee natuurlijk niet.quote:
zucht..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Maar geen kansen creeren is natuurlijk nog slechter
Tjah, scorebordjournalistiek om te zeggen dat het drama is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afwerking is drama, maar Shreyas moet nu nog iets te klagen hebben nu Ajax in de Eredivisie de clean sheets aaneen rijgt.
quote:
Molde is scheel getikt man.quote:
Ja daar koop je wat voorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Molde is scheel getikt man.
Die staan nu in een rij voor de pot.
Ach liever zo'n pot dan die vreselijk bloedeloze 1-0 overwinningen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Veldspel en kansen creeren is verder prima bij Ajax, jammer dat de enige kans tegen ook meteen een goal is
Dat typeert wel een beetje dit Europese seizoen tot nu toe.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Veldspel en kansen creeren is verder prima bij Ajax, jammer dat de enige kans tegen ook meteen een goal is
Van een speler die al twee jaar in de basis staat verwacht je logischerwijs iets meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat typeert wel een beetje dit Europese seizoen tot nu toe.
Overigens grappig dat onze 2 toptalentjes Riedewald en Tete debet hebben aan die goal. Als het Veltgod was dan was de wereld te klein
Tuurlijk, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van een speler die al twee jaar in de basis staat verwacht je logischerwijs iets meer.
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 01-10-2015 om 22:01:18Fans Sparta Praag boycotten duel om donaties https://t.co/Bn9Ij85wyK reageer retweet
Ik voel een interessante anekdotequote:
Dat zal ze leren daar bij de UEFA!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:03 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 01-10-2015 om 22:01:18Fans Sparta Praag boycotten duel om donaties https://t.co/Bn9Ij85wyK reageer retweet
Ik vond met dat emo meisje heel eng.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft Hornbach altijd van die kutreclames
Zou het te maken hebben met z'n andere bijnaam: de witte neger...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik voel een interessante anekdote
Die met die kleine wereldbol die opstijgt was wel mooiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond met dat emo meisje heel eng.
Ja hequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond met dat emo meisje heel eng.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou het te maken hebben met z'n andere bijnaam: de witte neger...
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die met die kleine wereldbol die opstijgt was wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |