Rustig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef Brammess het volgende:
Hoop echt dat Gudelj zijn benen verlammen, echt mijn nummer 1 wens inmiddels
Gastquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef Brammess het volgende:
Hoop echt dat Gudelj zijn benen verlammen, echt mijn nummer 1 wens inmiddels
Molde ookquote:
Tegen niveau Molde iddquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV stond rond deze tijd met 3-0 achter
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze spelen niet in de Kuip hoor
Lees ik hier een woordgrap?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Weggespeeld worden door de lamme en blinde van Molde.
Dat was wel ff wat anders dan vorige keer van psv.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax heeft ook een keer van ManU gewonnen hoor.
Blablabla. Weet je wat vet grappig was, dat Groningen laatst keihard gesloopt werd door Ajaxquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat was wel ff wat anders dan vorige keer van psv.
En voor je bv Barca aanhaalt, wauw dat was echt een serieuze wedstrijd hoor....
Die keer dat Barca wel serieus ging voetballen dat jaar in Barcelona toen lieten ze Ajax direct alle hoeken zien.
Net als RB Salzburg en elke andere Europese ploeg eigenlijk doet. Elk jaar weer.
Ajax moet gewoon Europees verbod krijgen. En ja elke Nederlandse ploeg als blijkt dat die ons ook voor schut gaan zetten.
Ik heb het wit in mijn broekjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een genot om de nieuwe Ronaldo te zien spelen vanavond
El Ghazi![]()
Mad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blablabla. Weet je wat vet grappig was, dat Groningen laatst keihard gesloopt werd door Ajax![]()
![]()
Waar is hij?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
KingRoland gun ik een overwinning.
Behoort nu al tot de top van de wereld. Het is wachten tot dat Man U, Barca of Real hem gaat halen. Ik denk dat ze ook direct Tete oppikken. Dat is immers de nieuwe Sagna.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb het wit in mijn broekje
Wat een halfgod die nieuwe oranje-international
Molde is gewoon een prima ploeg die de halve finale van de EL kan halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heeft Fenerbahçe kunnen verliezen van Molde?
Smulgenotquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Behoort nu al tot de top van de wereld. Het is wachten tot dat Man U, Barca of Real hem gaat halen. Ik denk dat ze ook direct Tete oppikken. Dat is immers de nieuwe Sagna.
Jij slaat wel erg door Dirk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Behoort nu al tot de top van de wereld. Het is wachten tot dat Man U, Barca of Real hem gaat halen. Ik denk dat ze ook direct Tete oppikken. Dat is immers de nieuwe Sagna.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun al die ajacieden die gisteren PSV uitlachten een nederlaag
Dit is nu wel een beetje misplaatst hoor.quote:
Ajax verliest zelden op kunstgras, Mani.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is zeker kunstgras ofzo, anders kan ik niet verklaren waarom we zo kut spelen.
10 10 10quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is nu wel een beetje misplaatst hoor.
Mongooltje ben je ook hequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAHAAHAAAAA FUCK DE HATERS HAHAHAH BIANCONERI EN ALLE PSVERS HAHAHA
Doe normaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Compenseert voor dat pechschot van Bazoer dat op de paal knaldequote:
Pfoe.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Mani wil mij pestenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een genot om Dijks te zien spelen. Aan alles zie je dat hij kwaliteit heeft. Het komt er alleen nog niet echt uit vanavond. Ik vergelijk hem een beetje met Jordi Alba. Ik denk dat hij zijn opvolger bij Barca kan worden.
Hey Ties ouwe pik, hoe gaat het bij Twente?quote:
Een sprekende beeldtenis met bergkampjequote:
Jij slaat echt wartaal uit man.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een genot om Dijks te zien spelen. Aan alles zie je dat hij kwaliteit heeft. Het komt er alleen nog niet echt uit vanavond. Ik vergelijk hem een beetje met Jordi Alba. Ik denk dat hij zijn opvolger bij Barca kan worden.
Cringequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Hoezo hatersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Man je hebt poep in de ogen. Je ziet hier de CL winnaar van volgend jaar aan het werk, toon respect.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan 'ze' weer hoor, meteen hypen tot aan Barca. Zo'n jongen moet toch ook met een druk op zijn schouders spelen.
Dat zeg jij nou wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax verliest zelden op kunstgras, Mani.
Ajax-Groningen 2-0.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo haters![]()
Omdat ik het slecht vindt dat Ajax achter kwam tegen een clubje als Molde?
Als je dat al niet slecht mag vinden![]()
Moet die stront club maar niet zo walgelijk arrogant zijn. Ajax zet zich elke keer weer voor schut. Dan vraag je er om om uitgelachen te worden als je je ALWEER voor schut zet
Mee eens. Groningen had veel meer kunnen bewerkstelligen als ze niet zo inspiratieloos waren afgereisd.quote:
checketuts, fok al de hatersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Jezus jij bent echt mad, en niet zo'n beetje ook. Balen dat hij niet naar Feyenoord ging zeker. Zit je met Nelom opgescheept.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
Ja anders hap je evenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo haters![]()
Moet die stront club maar niet zo walgelijk arrogant zijn. Ajax zet zich elke keer weer voor schut. Dan vraag je er om om uitgelachen te worden als je je ALWEER voor schut zet
Gewonnen van Roda afgelopen wwekend hiephoiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Ties ouwe pik, hoe gaat het bij Twente?
Dit is te makkelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo haters![]()
Geniet gewoon van onze helden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:26 schreef bombmannl het volgende:
Jezus dit is nog slechter dan FC balophetdak, als we dit niet winnen ...
Bianca, neem een stukje chocola meid, je hormonen doen raar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo haters![]()
Net zoals 98% van de rest van de spelers.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Fischer, toch te weinig kwaliteit om ooit een echte topspeler te worden. Maar wel leuk voor de Nederlandse competitie
Oneens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Fischer, toch te weinig kwaliteit om ooit een echte topspeler te worden. Maar wel leuk voor de Nederlandse competitie
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo haters![]()
Mooi zo, de weg omhoog is ingezet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewonnen van Roda afgelopen wwekend hiephoi
Oosterwijkgod
Fener winnen we dus makkelijk tegenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:27 schreef Smoofie het volgende:
Dit team heeft dus 1-3 gewonnen vij fener
Altijdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geniet gewoon van onze helden.
Hoe kan het ook andersquote:
Sunri5e vindt hem denk ik de nieuwe Bergkamp.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Fener had de wind erg tegen zich.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:27 schreef Smoofie het volgende:
Dit team heeft dus 1-3 gewonnen vij fener
Rosenborg > Real Madridquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bizar veel mazzel heeft dat Molde. Ajax erg goed, speelt even een club van de mat die Standard Liege en Fenerbahce vernederd hebben van de mat. En dat in een uitwedstrijd..
De lucky streak van Molde is voorbij vandaag. Die worden helemaal grijs getikt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bizar veel mazzel heeft dat Molde. Ajax erg goed, speelt even een club van de mat die Standard Liege en Fenerbahce vernederd hebben van de mat. En dat in een uitwedstrijd..
2/10quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er hier mensen die kijken naar Wie is de Molde?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kijk naar Syndroom met Mol de Johnnyquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, dat was een voorzetje van bejewelste.
Kerel in welk universum leef je?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
We hadden al 1-10 voor moeten staan, dus zal zo de goal wel aan de andere kant vallen, dat gebeurt ons altijd.
Ik hoop toch iets beter dan dat.quote:
Normaal gesproken zou die crosspass het stadion uitvliegen, maar de wind he.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:34 schreef inslagenreuring het volgende:
van Beek een betere crosspass dan Veltgod![]()
![]()
Hij houdt zelfs rekening met de wind, juwelen traptechniekjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou die crosspass het stadion uitvliegen, maar de wind he.
Kreeg de bal gewoon te ver achter zich.quote:
Zoals wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef Shreyas het volgende:
Dit gaat ergens nergens over, in de winterstop gewoon een spits halen die echt kan scoren, tel er maar 15 miljoen euro voor neer
Kazim Kazim zit ontevreden op de bank.quote:
Nee joh, Molde kan alleen nog maar tegenhoudenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Straks een laf countertje voor de 2-1, en het is weer #exitfrank
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als vervanger van Badr Hari?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kazim Kazim zit ontevreden op de bank.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:37 schreef L3gend het volgende:
FenerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Wereldspits. Nieuwe Kluivert.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die heeft echt nog helemaal niks bewezen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:37 schreef L3gend het volgende:
Echt een heerlijk sfeertje, Europese avondjes blijven daar wel een genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arek..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
AREK LOOP GODVERDOMME DOOR MAN
Ronnie Pickeringquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Arek..ben je matties met hem ofso
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Houtenbeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hoe kan je nu gaan houthakken onder dit ooggenot?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe staat het nog geen 1-2.
Ik ga even houthakken.
Het echte ooggenot komt zondag pasquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe kan je nu gaan houthakken onder dit ooggenot?
hutje bouwen met gert-jan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe staat het nog geen 1-2.
Ik ga even houthakken.
Wereldspits die helaas niet in ons systeem paste.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Waar zijn de tijden van Wesley Sonck gebleven, die schoot ze er van alle hoeken in.
Lombardijegenot.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het echte ooggenot komt zondag pas![]()
![]()
.
Klopt. Dan krijgen ze een nieuwe gescheurd in Eindhoven.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het echte ooggenot komt zondag pas![]()
![]()
.
Tja, daar zouden we dan nooit achter zijn gekomen he.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij houdt zelfs rekening met de wind, juwelen traptechniekje
Satire dus. Woutje gaat winnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nibali gaat winnen, heb ik gehoord van de meester van de satire.
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet de Condor van Varsseveld?
Nee zo zijn de kleuren van het Ajax-shirt nu eenmaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb nu ook beeld. Maar volgens mij is er iets mis met de kleuren op mijn tv...
Verademing ten opzichte van die jonge juffrouw in ieder geval.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Dijks serieus best een aardige linksback
De fuck... eerste keer dat ik het zie...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee zo zijn de kleuren van het Ajax-shirt nu eenmaal.
Molkema gaat zondag vlammenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet de Condor van Varsseveld?
Betreurenswaardig, maar als Woutje een solo vanaf de start van de koers doet, neem ik genoegen ermee.quote:
Tja , Frank blijft hem maar opstellen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Milik speelt constant de laatste tijd
Nouja liever Milik dan Sanogoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Tja , Frank blijft hem maar opstellen.
2,5quote:
Nee man, Penalghazi laten staan.quote:
Het schijnt een vriendelijke jongen te zijn inderdaad. Als voetballer vind ik hem echter matig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Dijks serieus best een aardige linksback
De overmars uit Winterbergquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Ajax mist iets Duits.
Younes erin dus.
Ja maar jij bent Brenet ook gewend. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het schijnt een vriendelijke jongen te zijn inderdaad. Als voetballer vind ik hem echter matig.
Domineren zodat ze na 90 minuten nog het excuus aan kunnen leveren dat ze gedomineerd hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig
Anwar Ronaldo eruit sodemieterenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Domineren zodat ze na 90 minuten nog het excuus aan kunnen leveren dat ze gedomineerd hebben.
Dat is de enige die uit het niets kan scoren tezamen met el gaastraquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Shreyas het volgende:
Fischer moet gewisseld worden, die gast overschat zichzelf enorm. Tijd om hem weer even met beide benen op de grond te zetten
Als jij Dijks met Brenet vergelijkt, dan zegt dat wel wat eigenlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar jij bent Brenet ook gewend. Dan krijg je dat.
Younes erin. Dan heb je twee vleugelflitsers in een prima vormquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anwar Ronaldo eruit sodemieteren
En je hebt een spits die tekort komtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes erin. Dan heb je twee vleugelflitsers in een prima vorm
Die is erg blessuregevoelig of niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes erin. Dan heb je twee vleugelflitsers in een prima vorm
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Domineren zodat ze na 90 minuten nog het excuus aan kunnen leveren dat ze gedomineerd hebben.
'Ze' ?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |