Rustig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef Brammess het volgende:
Hoop echt dat Gudelj zijn benen verlammen, echt mijn nummer 1 wens inmiddels
Gastquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef Brammess het volgende:
Hoop echt dat Gudelj zijn benen verlammen, echt mijn nummer 1 wens inmiddels
Molde ookquote:
Tegen niveau Molde iddquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV stond rond deze tijd met 3-0 achter
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze spelen niet in de Kuip hoor
Lees ik hier een woordgrap?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Weggespeeld worden door de lamme en blinde van Molde.
Dat was wel ff wat anders dan vorige keer van psv.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax heeft ook een keer van ManU gewonnen hoor.
Blablabla. Weet je wat vet grappig was, dat Groningen laatst keihard gesloopt werd door Ajaxquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat was wel ff wat anders dan vorige keer van psv.
En voor je bv Barca aanhaalt, wauw dat was echt een serieuze wedstrijd hoor....
Die keer dat Barca wel serieus ging voetballen dat jaar in Barcelona toen lieten ze Ajax direct alle hoeken zien.
Net als RB Salzburg en elke andere Europese ploeg eigenlijk doet. Elk jaar weer.
Ajax moet gewoon Europees verbod krijgen. En ja elke Nederlandse ploeg als blijkt dat die ons ook voor schut gaan zetten.
Ik heb het wit in mijn broekjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een genot om de nieuwe Ronaldo te zien spelen vanavond
El Ghazi![]()
Mad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blablabla. Weet je wat vet grappig was, dat Groningen laatst keihard gesloopt werd door Ajax![]()
![]()
Waar is hij?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
KingRoland gun ik een overwinning.
Behoort nu al tot de top van de wereld. Het is wachten tot dat Man U, Barca of Real hem gaat halen. Ik denk dat ze ook direct Tete oppikken. Dat is immers de nieuwe Sagna.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb het wit in mijn broekje
Wat een halfgod die nieuwe oranje-international
Molde is gewoon een prima ploeg die de halve finale van de EL kan halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heeft Fenerbahçe kunnen verliezen van Molde?
Smulgenotquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Behoort nu al tot de top van de wereld. Het is wachten tot dat Man U, Barca of Real hem gaat halen. Ik denk dat ze ook direct Tete oppikken. Dat is immers de nieuwe Sagna.
Jij slaat wel erg door Dirk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Behoort nu al tot de top van de wereld. Het is wachten tot dat Man U, Barca of Real hem gaat halen. Ik denk dat ze ook direct Tete oppikken. Dat is immers de nieuwe Sagna.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun al die ajacieden die gisteren PSV uitlachten een nederlaag
Dit is nu wel een beetje misplaatst hoor.quote:
Ajax verliest zelden op kunstgras, Mani.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Dit is zeker kunstgras ofzo, anders kan ik niet verklaren waarom we zo kut spelen.
10 10 10quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is nu wel een beetje misplaatst hoor.
Mongooltje ben je ook hequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAHAAHAAAAA FUCK DE HATERS HAHAHAH BIANCONERI EN ALLE PSVERS HAHAHA
Doe normaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAHAAHAAAAA FUCK DE HATERS HAHAHAH BIANCONERI EN ALLE PSVERS HAHAHA
Compenseert voor dat pechschot van Bazoer dat op de paal knaldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |