SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Neeeeeeeeeequote:
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef knokkels het volgende:
Excuus PP, heb maar even een nieuw topic voor je aangemaakt, je hebt het druk genoeg
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
En we draaien verder... Terwijl ik me bijna blooot geef in een zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mzzls.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
PP bedankt voor de muziek. ik ga m'n nest opzoeken
Geen idee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Pepper van zojuist, dat waren toch gewoon de RHCP's ......
Volgens mij wel, ik was heel goed aan het luisteren en het leek er verdacht veel op.quote:
Ik ga morgen inderdaad kijken hoe het staat met mijn verzameling vuilniszakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie jou er ook wel voor aan Knokkels
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb deze al gepost, dat was wel genoeg.
jpg.html, yes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Beetje laat, maar toch... Mafze kerelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
PP bedankt voor de muziek. ik ga m'n nest opzoeken
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:33 schreef knokkels het volgende:
Zo, peuk op.. Morgen weer een dag![]()
Trusten allen
Mafze ToTquote:
Truste.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:33 schreef knokkels het volgende:
Zo, peuk op.. Morgen weer een dag![]()
Trusten allen
Er komen luisteraars bij.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al pleitte was.
Neuh, ben half voor me uit aan het staren. Voel me echt wazig, maar ben nog lang niet moe genoeg om te gaan slapen. Toch denk ik dat ik straks maar wel naar het plafond ga liggen staren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al pleitte was.
Dit is prima relax muziek.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ben half voor me uit aan het staren. Voel me echt wazig, maar ben nog lang niet moe genoeg om te gaan slapen. Toch denk ik dat ik straks maar wel naar het plafond ga liggen staren.
Geen cam op je PC? Zoals Fientje?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga morgen inderdaad kijken hoe het staat met mijn verzameling vuilniszakken
Alleen heb ik maar een heel kleine spiegel![]()
quote:
Moet je ook niet doen op dit tijdstipquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef ToT het volgende:
[..]True.
Ja ik zat net ook ff wat nieuwsberichten te lezen, over dat de IS een nucleaire holocaust wil houden op westerse landen. Joy!
Klopt jah.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen op dit tijdstip
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)?show=react#reactionquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef ToT het volgende:
[..]True.
Ja ik zat net ook ff wat nieuwsberichten te lezen, over dat de IS een nucleaire holocaust wil houden op westerse landen. Joy!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb deze al gepost, dat was wel genoeg.
Doe er dan een zak over net zoals ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu sta je daar open en bloot...
Deze muziek is veel beter voor gezonde nachtrust.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)?show=react#reaction
Hier heb je iets om te lachen.
True dat!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Deze muziek is veel beter voor gezonde nachtrust.
Sta ook op YT .quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe er dan een zak over net zoals ik...Nu sta je daar open en bloot...
In die kwoot van jou zie ik geen pic.quote:
Het is wat beperkt dit ip.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In die kwoot van jou zie ik geen pic.
Ik zie niks.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds, maar ik herken jou ook gewoon....
Oh ja, kutjebef! Ik had de verwarming hier nog aan staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie niks.
Ik flikker de verwarming even hoger, vind het frisjes, eerste keer dit najaar.
Dat frisse had ik een paar dagen terug, maar ipv de cv aanslingeren dacht ik .. Misschien gewoon iets extra's aantrekken... Normaliter heb ik een t-shirt of een polo aan......quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie niks.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:57 schreef PP_Sound het volgende:
Tekenles op de Havo, opdracht iets met een raam.
Ik lever grijs vel in met als titel: "Glazenwasser in de mist"
De leraar begreep mijn creativiteit niet en ik kreeg een 2.
Je kunt ook je maaltijd klaarmaken, dan komt er wat warmte uit de keukenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie niks.
Succes met pitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:02 schreef ToT het volgende:
Goed, zij die naar het plafond gaan staren, groeten u!
Trusten peeps, en thx voor de tunes weer, PP!
Truste.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:02 schreef ToT het volgende:
Goed, zij die naar het plafond gaan staren, groeten u!
Trusten peeps, en thx voor de tunes weer, PP!
Hoe en waar moet ik deze opmerking plaatsenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook je maaltijd klaarmaken, dan komt er wat warmte uit de keuken
Het gas is gedeeld hier, gebruik de gasoven erg vaak wanneer het kouder wordt voor ovenschotels.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook je maaltijd klaarmaken, dan komt er wat warmte uit de keuken
Gedeelde berging, gedeelde vriezer?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef PP_Sound het volgende:
De vriezer staat in berging met gedeelde stroomkosten.
En dan gemeenschappelijk zeiken over dat het elk jaar weer duurder wordt..... Ik heb het ooit wel gehad in de studenten flat... maar gelukkig heb ik al jaren een eigen meter..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het gas is gedeeld hier, gebruik de gasoven erg vaak wanneer het kouder wordt voor ovenschotels.
Ik deel niks, ik haat delen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan gemeenschappelijk zeiken over dat het elk jaar weer duurder wordt..... Ik heb het ooit wel gehad in de studenten flat... maar gelukkig heb ik al jaren een eigen meter..
Dat is bij onze berging wel afgeschermd.. Je hebt een lichtknop met timer... in je berging... Denk dat dat simpel te kraken valt natuurlijk...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef PP_Sound het volgende:
De vriezer staat in berging met gedeelde stroomkosten.
Gasmeter heb ik niet en elektriciteit in berging worden gedeeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gedeelde berging, gedeelde vriezer?
Ik heb een eigen berging/kelder zonder stroom er hangt alleen een peertje, kom er ook zelden, staat alleen wat troep van mij opgeborgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is bij onze berging wel afgeschermd.. Je hebt een lichtknop met timer... in je berging... Denk dat dat simpel te kraken valt natuurlijk...
Dus iedereen loopt dagelijks met hun vriesgoed naar en van de berging ....quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gasmeter heb ik niet en elektriciteit in berging worden gedeeld.
De vraag is kunnen anderen in die berging en dus in die vriezer?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gasmeter heb ik niet en elektriciteit in berging worden gedeeld.
Ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus iedereen loopt dagelijks met hun vriesgoed naar en van de berging ....
Maar dat peertje gaat toch ook aan met een schakelaar... ? Ik heb er een hoop rommel staan en mn fietsen ... Stal jij je fiets gewoon buiten voor de flat?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een eigen berging/kelder zonder stroom er hangt alleen een peertje, kom er ook zelden, staat alleen wat troep van mij opgeborgen.
Nee, gewoon stopcontact in berging, en altijd warm en droog daar. In de zomer juist koel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is kunnen anderen in die berging en dus in die vriezer?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is kunnen anderen in die berging en dus in die vriezer?
Dat dus Moquote:
Alleen een peertje en een aan/uit touwtje, je kan verder niks in die berging want er is verder geen stroom.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat peertje gaat toch ook aan met een schakelaar... ? Ik heb er een hoop rommel staan en mn fietsen ... Stal jij je fiets gewoon buiten voor de flat?
Mijn Moto Guzzi ging zelfs weliswaar met enige moeite de berging in.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen een peertje en een aan/uit touwtje, je kan verder niks in die berging want er is verder geen stroom.
Nope, mijn fiets gaat in de lift mee naar boven door mijn voordeur en die stal ik daar.
Ok ja dat electriciteits ding valt natuurlijk te hacken, maar als je er toch geen vriezer hebt staan...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen een peertje en een aan/uit touwtje, je kan verder niks in die berging want er is verder geen stroom.
Nope, mijn fiets gaat in de lift mee naar boven door mijn voordeur en die stal ik daar.
Mijn fiets gaat mee naar boven, ik wil niet dat ie gejat wordt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn Moto Guzzi ging zelfs weliswaar met enige moeite de berging in.
Ik ga niet aan kabels kloten voor een vriezer, ik zet er toch geen neer, is me veel te ver weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ja dat electriciteits ding valt natuurlijk te hacken, maar als je er toch geen vriezer hebt staan...
Oops
Ik verdenk PP er nu van dat ie zn schakelaar gehacked heeft... Want ja beneden valt mijn stroom ook onder gemeenschappelijke kosten...
De mijne of in de berging of mee naar boven idd, als ie aan de 220 moet soms... (batterij kan ook wel los mee hoor maar soms fiets ik gelijk door na de voordeur met fiets en boodschappen ...)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn fiets gaat mee naar boven, ik wil niet dat ie gejat wordt.
'Maar dat is alles slechts opslag ...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:19 schreef PP_Sound het volgende:
Verder staat er complete Peavy 200W installatie en verder nog zooi PC's en monitors.
Ik heb hier boven een Behringer 4 kanaals, 120 Watt ding incl. speaker. Dat ding is eigenlijk een keyboard combo. En ik heb een Marshall 30 Watt gitaarversterker (jaren 80 ding).quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:19 schreef PP_Sound het volgende:
Verder staat er complete Peavy 200W installatie en verder nog zooi PC's en monitors.
Trek verlengsnoer uit berging zo door gangetje en klapraam naar buiten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
'Maar dat is alles slechts opslag ...
Ok .. Ik denk ik vraag het maar even.. maar er zijn waarschijnlijk toch geen roosteraars meer aanwezig.. Misschien wil Mo nog draaien of zo... Zou kunnenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:46 schreef PP_Sound het volgende:
Was al vroeg op, drukke dag, kap er zo mee.
De luisteraars zijn zo op.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. Ik denk ik vraag het maar even.. maar er zijn waarschijnlijk toch geen roosteraars meer aanwezig.. Misschien wil Mo nog draaien of zo... Zou kunnen
Wat? Ik heb je net verlengd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat? Ik heb je net verlengd.MIjn auto slot slaapt al als het goed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey nachtbraker.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:55 schreef svann het volgende:
[..]
Meer de DJ's, van hier uit.
Ben ook veel te laat weer.
Sorry.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:55 schreef svann het volgende:
[..]
Meer de DJ's, van hier uit.
Ben ook veel te laat weer.
Ben al in de ochtend opgestaan en dat wreekt zich.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:01 schreef svann het volgende:
[..]
Is nu ook wel een beetje errug laat natuurlijk.
Trusten, chuf, Mo en Piet!
Truste.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:01 schreef svann het volgende:
[..]
Jij ook meid.. Trustenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:01 schreef svann het volgende:
[..]
ik zit op een werkplek zonder muziek, dus vertel het maar Robquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:16 schreef robdriessen het volgende:
Wat een leuk liedje komt d'ran d'ran op de radio
De clou zat in mijn post.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit op een werkplek zonder muziek, dus vertel het maar Rob
Maar snel ingetuned dan. Kijk ik je film zo wel verder.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:30 schreef robdriessen het volgende:
Melting, ik hoop dat je luistert want ik heb zojuist speciaal voor jou 5 verzoekjes gedaan
Mijn film?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar snel ingetuned dan. Kijk ik je film zo wel verder.
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:36 schreef chufi het volgende:
Ik zie Weird Al wel eens voorbij komen... Vanavond is ie in de Melkweg
3 keer raden waar ik gisteren was.quote:
Kijk deze film en je ziet meteen wat mijn vriendin en ik als grote droom hebbenquote:
Hoe was het?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:45 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
3 keer raden waar ik gisteren was.
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:21 schreef ToT het volgende:
Joy, vliegtuigbom gevonden hier om de hoek!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het schijnt een vrij kleine te zijn, gelukkig.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik zei ook niet dat ik een grote had.
Maar als je nog in huis mag blijven is de afstand groot genoeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee maar het is hier nu allemaal afgezet. Mijn auto staat zowat tegen het lint aan.
Ja idd, en zelfs aan de andere kant van het lint mocht iemand gewoon het huis in. Het dichtstbijzijnde huis moest wel verlaten worden tot de bom onschadelijk is gemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als je nog in huis mag blijven is de afstand groot genoeg.
Ik zou even gaan kijken. Lijkt me wel interessant.
Misschien maar een once in a lifetime mogelijkheid.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, en zelfs aan de andere kant van het lint mocht iemand gewoon het huis in. Het dichtstbijzijnde huis moest wel verlaten worden tot de bom onschadelijk is gemaakt.
Maar misschien dat ik weer ff ga kijken, ja.
Haha net te laat!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien maar een once in a lifetime mogelijkheid.
Jammer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha net te laat!Ik liep met de camera naar buiten, maar hij is al weg.
Ik zag wat soldaten enzo en een hoop politie. Maar sowieso was het om de hoek, dus kon ik er toch niks van zien.
Ja, die ToT heeft weer sensatie te pakken.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Ja, die ToT heeft weer sensatie te pakken.
Gebeurd er eens wat in dat dorpje, is het weer niet goed.quote:
En we hebben hier geeneens stoplichten die op rood of op groen kunnen springen!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Gebeurd er eens wat in dat dorpje, is het weer niet goed.
Da's logisch, een stoplicht is per definitie rood.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En we hebben hier geeneens stoplichten die op rood of op groen kunnen springen!
Maar ja; het is hier ook geen Almelo he!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's logisch, een stoplicht is per definitie rood.
Whehehe true, maar maak dat Finkers maar eens wijs!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's logisch, een stoplicht is per definitie rood.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe true, maar maak dat Finkers maar eens wijs!Of noemde hij ze wel correct verkeerslichten? Volgens mij wel he?
Ah!quote:
Humor moet je niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Schande! Maar wij verexcuseren hem daar wel even voor!
Joh!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Humor moet je niet te serieus nemen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Humor moet je niet te serieus nemen.
Checking.quote:
Whehehe idd ja!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]zal hij gister die film 300 gekeken hebben?
Ik dacht al!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Oh, mijn request is met Borsato, die wilde ik eigenlijk niet, maar stond er ook niet bij.
Hehehe begreep ik!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pastte bij shotgun van yellowclawik vind het heerlijk om mezelf uit te drukken in plaatjes
From the producer of Sharknadoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooie titel voor een B-horrorfilm: Dolphins attack from above!
Je kent die band nietquote:
Hehehe sommige bands onthoud ik wel, andere weer niet. Daarbij voelde ik me de afgelopen dagen echt volkomen belabberd en dan neem ik dingen sowieso minder goed op.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent die band niet
Afgelopen zondagnacht nog iets van gedraaid.
Geen idee maar die kun je ook niet serieus nemen, als Gers Pardoel het talent van het jaar is en daar een prijs voor krijgtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
hollands gloriehadden ze niet een prijs gewonnen bij 3fm?
ook een mooi nummerquote:
Sowieso Zappaquote:
Zeker weten. Frank Zappa was ook een zeer uniek persoon.quote:
een pionier hij kwam met nieuwe muziekquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten. Frank Zappa was ook een zeer uniek persoon.
Ik ben liefhebber van 's mans muziek.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
een pionier hij kwam met nieuwe muziek
Ja het verminderde postgemiddelde hier kon amper gecompenseerd worden door Geo!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:51 schreef just me het volgende:
ik heb heel hard moeten werken vandaag, was zeker wel te merken hier
ik ken zijn hel oeuvre niet keb weleens een docu gezien daar zat wel bizarre muziek tussen maar het was de hippie tijdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van 's mans muziek.
ik heb ook gewerkt maar niet zo hardquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:51 schreef just me het volgende:
ik heb heel hard moeten werken vandaag, was zeker wel te merken hier
Joe's Garage is een mooi album om mee te beginnen danquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ken zijn hel oeuvre niet keb weleens een docu gezien daar wel bizarre muziek tussen maar het was de hippie tijd
Ik heb een redelijk overzicht van hem op CD.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ken zijn hel oeuvre niet keb weleens een docu gezien daar wel bizarre muziek tussen maar het was de hippie tijd
Of Sheik Yerbouti.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Joe's Garage is een mooi album om mee te beginnen dan
Ik ken nog zoveel muziek nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Joe's Garage is een mooi album om mee te beginnen dan
excuse mequote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:02 schreef Karzai het volgende:
nu krijgen we een lelijk gedrocht op een bal
Ron Jeremy?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:02 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:02 schreef Karzai het volgende:
ik was niet in de stemming voor metaal overgeslagenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken nog zoveel muziek niet
Ben blij dat ik dat metaal van gisterenavond overleefd heb
hier kan ik tenminste om lachenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan een lelijke vent op een bal
Die van Ron is veel leuker.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kent de clip van Wrecking ball vast wel!
Ooit aan het einde van een hardcore feestje gingen de lampen aan en werd Wrecking Ball ingestart van Miley.. ik dacht jezus wie draait nou Miley Cyrus na een hardcore feest, prima dat je wat normalere muziek aan zet als het afgelopen is.. maar toch niet dit..quote:
Als er geen vrijwilligers zijn, wil ik wel wat gaan draaien.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Als er geen vrijwilligers zijn, wil ik wel wat gaan draaien.![]()
Maar wil iemand anders, is dat geen probleem.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken nog zoveel muziek niet
Ben blij dat ik dat metaal van gisterenavond overleefd heb
Bedankt voor de uitnodigingquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom eens langs. Genoeg muziek hier.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:19 schreef Melting het volgende:
Ik heb mezelf even ingepland van 19.00 - 21.00, maar als er iemand anders wil, hoor ik het graag en sta mijn plaats zonder problemen af.
Nou veel begrepen er geen reet vanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk overzicht van hem op CD.
Zappa is gewoon een begrip.
Ander keertje dan maar weerquote:
Mijn zoon kreeg het via mij met de paplepel erin gegoten vanaf zijn geboorte, nu is hij 23 jr. en de enige van al zijn vrienden die Zappa liefhebber is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou veel begrepen er geen reet van
beetje waterig...quote:
Die zal Melt wel aangevraagd hebben.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zal Melt wel aangevraagd hebben.
Draai daarna wel wanneer er verder geen liefhebbers komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:19 schreef Melting het volgende:
Ik heb mezelf even ingepland van 19.00 - 21.00, maar als er iemand anders wil, hoor ik het graag en sta mijn plaats zonder problemen af.
Welk een drukte...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Draai daarna wel wanneer er verder geen liefhebbers komen.
Het wordt vechten voor die 2 uurtjes.quote:
Meer dan triest dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:34 schreef Karzai het volgende:
er staat 1 nummer van frank zappa in gup
hoho... dat gaat naar de hoogste biederquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het wordt vechten voor die 2 uurtjes.
Dat van mij ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
hoho... dat gaat naar de hoogste bieder
ben niet voor niets schatbewaarder hè
- dit is een grapje hoor -
ook dat weer opgelostquote:
Jij wil ook?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, als jij of PP willen vind ik het prima, mij bevalt dat moeilijke gedoe niet.quote:
Nee hoor, ik schuif zo op.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen om vanavond te draaien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, als jij of PP willen vind ik het prima, mij bevalt dat moeilijke gedoe niet.
Ben sowieso nog aan het organiseren. Maar al was ik dat niet aan het doen, zelfs dan kwamen we er in overleg ook wel uit hoor.
Yep, het is een chaos, groter dan ik aankan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen om vanavond te draaien.
Ben je je muziekcollectie aan het ordenen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:42 schreef PP_Sound het volgende:
Vind dat 's avonds het rooster wel gevuld moet zijn met DJ's om de Radio te laten leven.
Vind dat 's avonds het rooster wel gevuld moet zijn met DJ's om de Radio te laten leven.
Leuke klus, ben blij dat ik vanaf het begin een soort van logica er in aangebracht heb.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, het is een chaos, groter dan ik aankan.
Heb een nieuwe externe HD erbij.
In geval van nood hebben we Spezz altijd nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
True.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:42 schreef PP_Sound het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In geval van nood hebben we Spezz altijd nog.Kan me voorstellen dat hij met dat kusje van jou heel blij gaat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ok dan draai ik 12 inches na 21:00uquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen om vanavond te draaien.
Nee, dat wil ik dus niet. Ik werk liever met een goed georganiseerd archief (dat wat nu een beetje een puinhoop is) van waaruit ik dan voor ik ga draaien een selectie van in een map gooi en die dan in Mixxx pleur. Dan kan die betreffende map daarna gewoon weer weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke klus, ben blij dat ik vanaf het begin een soort van logica er in aangebracht heb.
Maar kan je niet gewoon alles in Mixxx indexeren en dan daarin zoeken als je draait?
Ga mijn collectie maxisingles ff doorspitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True.
Ga je weer 60's/70's draaien?
Je kent de 'kratten' in Mixxx?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik dus niet. Ik werk liever met een goed georganiseerd archief (dat wat nu een beetje een puinhoop is) van waaruit ik dan voor ik ga draaien een selectie van in een map gooi en die dan in Mixxx pleur. Dan kan die betreffende map daarna gewoon weer weg.
Ik zal het eens bekijken, maar voorlopig blijf ik het even doen zoals ik het doe, ik pas soms namelijk de tags vooraf nog even aan van songs die in de selectie map zitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de 'kratten' in Mixxx?
Virtuele mappen waarin je songs die elders staan met een soort van snelkoppeling plaatst en waaruit je draait. Kan je het origineel laten staan waar het was. Moest er even aan wennen, maar doe nu voor de radio niet anders meer...
Stel je wil over kleuren draaien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal het eens bekijken, maar voorlopig blijf ik het even doen zoals ik het doe, ik pas soms namelijk de tags vooraf nog even aan van songs die in de selectie map komen.
Maar thnx voor de tip .
Ik open gewoon mp3 map in apart venster en sleep wat ik wil draaien naar autoDJ, die zet ik steeds aan en uit om deck te laden en is ook handig bij bier halen, plaspauze en jonko bouwen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de 'kratten' in Mixxx?
Virtuele mappen waarin je songs die elders staan met een soort van snelkoppeling plaatst en waaruit je draait. Kan je het origineel laten staan waar het was. Moest er even aan wennen, maar doe nu voor de radio niet anders meer...
AutoDJ? Huh?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik open gewoon mp3 map in apart venster en sleep wat ik wil draaien naar autoDJ, die zet ik steeds aan en uit om deck te laden en is ook handig bij bier halen, plaspauze en jonko bouwen.
Zelfde als ik dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik open gewoon mp3 map in apart venster en sleep wat ik wil draaien naar autoDJ, die zet ik steeds aan en uit om deck te laden en is ook handig bij bier halen, plaspauze en jonko bouwen.
Alleen met Mixxx en een externe HD.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Jullie draaien natuurlijk zonder controller, dat maakt wel een verschil...
Kan ook wel vinyl gaan draaien maar dan heb ik geen tijd meer om in topic te posten tijdens set.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Jullie draaien natuurlijk zonder controller, dat maakt wel een verschil...
Euh... Zo kan je het ook bekijken...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gewoon handig gebruik maken van de mogelijkheden.
Ooit ook zo begonnen, maar dat geklik met die muis vond ik al snel niks...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen met Mixxx en een externe HD.
Mix bijna alles met de hand hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... Zo kan je het ook bekijken...
Met je muis als je mp3's draait?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mix bijna alles met de hand hoor.
Yep.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je muis als je mp3's draait?
Ik draai via een laptop, scherm is niet zo groot.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Yep.
Heb wel grote monitor, dat scheelt een boel.
Die vorige was Pakito - Living on videoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Hoe heet deze ook al weer, Melting?
Ah, dacht dat het een ander was, die sample herkende ik wel...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Die vorige was Pakito - Living on video
Die niet kan tippen aan het origineel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Die vorige was Pakito - Living on video
Trans-X...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die niet kan tippen aan het origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |