SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Neeeeeeeeeequote:
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef knokkels het volgende:
Excuus PP, heb maar even een nieuw topic voor je aangemaakt, je hebt het druk genoeg
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
En we draaien verder... Terwijl ik me bijna blooot geef in een zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mzzls.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
PP bedankt voor de muziek. ik ga m'n nest opzoeken
Geen idee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Pepper van zojuist, dat waren toch gewoon de RHCP's ......
Volgens mij wel, ik was heel goed aan het luisteren en het leek er verdacht veel op.quote:
Ik ga morgen inderdaad kijken hoe het staat met mijn verzameling vuilniszakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie jou er ook wel voor aan Knokkels
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb deze al gepost, dat was wel genoeg.
jpg.html, yes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Beetje laat, maar toch... Mafze kerelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
PP bedankt voor de muziek. ik ga m'n nest opzoeken
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:33 schreef knokkels het volgende:
Zo, peuk op.. Morgen weer een dag![]()
Trusten allen
Mafze ToTquote:
Truste.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:33 schreef knokkels het volgende:
Zo, peuk op.. Morgen weer een dag![]()
Trusten allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |