SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Neeeeeeeeeequote:
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef knokkels het volgende:
Excuus PP, heb maar even een nieuw topic voor je aangemaakt, je hebt het druk genoeg
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
En we draaien verder... Terwijl ik me bijna blooot geef in een zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mzzls.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
PP bedankt voor de muziek. ik ga m'n nest opzoeken
Geen idee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Pepper van zojuist, dat waren toch gewoon de RHCP's ......
Volgens mij wel, ik was heel goed aan het luisteren en het leek er verdacht veel op.quote:
Ik ga morgen inderdaad kijken hoe het staat met mijn verzameling vuilniszakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie jou er ook wel voor aan Knokkels
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb deze al gepost, dat was wel genoeg.
jpg.html, yes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Beetje laat, maar toch... Mafze kerelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
PP bedankt voor de muziek. ik ga m'n nest opzoeken
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:33 schreef knokkels het volgende:
Zo, peuk op.. Morgen weer een dag![]()
Trusten allen
Mafze ToTquote:
Truste.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:33 schreef knokkels het volgende:
Zo, peuk op.. Morgen weer een dag![]()
Trusten allen
Er komen luisteraars bij.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al pleitte was.
Neuh, ben half voor me uit aan het staren. Voel me echt wazig, maar ben nog lang niet moe genoeg om te gaan slapen. Toch denk ik dat ik straks maar wel naar het plafond ga liggen staren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al pleitte was.
Dit is prima relax muziek.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ben half voor me uit aan het staren. Voel me echt wazig, maar ben nog lang niet moe genoeg om te gaan slapen. Toch denk ik dat ik straks maar wel naar het plafond ga liggen staren.
Geen cam op je PC? Zoals Fientje?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga morgen inderdaad kijken hoe het staat met mijn verzameling vuilniszakken
Alleen heb ik maar een heel kleine spiegel![]()
quote:
Moet je ook niet doen op dit tijdstipquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef ToT het volgende:
[..]True.
Ja ik zat net ook ff wat nieuwsberichten te lezen, over dat de IS een nucleaire holocaust wil houden op westerse landen. Joy!
Klopt jah.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen op dit tijdstip
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)?show=react#reactionquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef ToT het volgende:
[..]True.
Ja ik zat net ook ff wat nieuwsberichten te lezen, over dat de IS een nucleaire holocaust wil houden op westerse landen. Joy!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb deze al gepost, dat was wel genoeg.
Doe er dan een zak over net zoals ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu sta je daar open en bloot...
Deze muziek is veel beter voor gezonde nachtrust.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)?show=react#reaction
Hier heb je iets om te lachen.
True dat!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Deze muziek is veel beter voor gezonde nachtrust.
Sta ook op YT .quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe er dan een zak over net zoals ik...Nu sta je daar open en bloot...
In die kwoot van jou zie ik geen pic.quote:
Het is wat beperkt dit ip.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In die kwoot van jou zie ik geen pic.
Ik zie niks.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds, maar ik herken jou ook gewoon....
Oh ja, kutjebef! Ik had de verwarming hier nog aan staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie niks.
Ik flikker de verwarming even hoger, vind het frisjes, eerste keer dit najaar.
Dat frisse had ik een paar dagen terug, maar ipv de cv aanslingeren dacht ik .. Misschien gewoon iets extra's aantrekken... Normaliter heb ik een t-shirt of een polo aan......quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie niks.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:57 schreef PP_Sound het volgende:
Tekenles op de Havo, opdracht iets met een raam.
Ik lever grijs vel in met als titel: "Glazenwasser in de mist"
De leraar begreep mijn creativiteit niet en ik kreeg een 2.
Je kunt ook je maaltijd klaarmaken, dan komt er wat warmte uit de keukenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie niks.
Succes met pitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:02 schreef ToT het volgende:
Goed, zij die naar het plafond gaan staren, groeten u!
Trusten peeps, en thx voor de tunes weer, PP!
Truste.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:02 schreef ToT het volgende:
Goed, zij die naar het plafond gaan staren, groeten u!
Trusten peeps, en thx voor de tunes weer, PP!
Hoe en waar moet ik deze opmerking plaatsenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook je maaltijd klaarmaken, dan komt er wat warmte uit de keuken
Het gas is gedeeld hier, gebruik de gasoven erg vaak wanneer het kouder wordt voor ovenschotels.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook je maaltijd klaarmaken, dan komt er wat warmte uit de keuken
Gedeelde berging, gedeelde vriezer?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef PP_Sound het volgende:
De vriezer staat in berging met gedeelde stroomkosten.
En dan gemeenschappelijk zeiken over dat het elk jaar weer duurder wordt..... Ik heb het ooit wel gehad in de studenten flat... maar gelukkig heb ik al jaren een eigen meter..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het gas is gedeeld hier, gebruik de gasoven erg vaak wanneer het kouder wordt voor ovenschotels.
Ik deel niks, ik haat delen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan gemeenschappelijk zeiken over dat het elk jaar weer duurder wordt..... Ik heb het ooit wel gehad in de studenten flat... maar gelukkig heb ik al jaren een eigen meter..
Dat is bij onze berging wel afgeschermd.. Je hebt een lichtknop met timer... in je berging... Denk dat dat simpel te kraken valt natuurlijk...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef PP_Sound het volgende:
De vriezer staat in berging met gedeelde stroomkosten.
Gasmeter heb ik niet en elektriciteit in berging worden gedeeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gedeelde berging, gedeelde vriezer?
Ik heb een eigen berging/kelder zonder stroom er hangt alleen een peertje, kom er ook zelden, staat alleen wat troep van mij opgeborgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is bij onze berging wel afgeschermd.. Je hebt een lichtknop met timer... in je berging... Denk dat dat simpel te kraken valt natuurlijk...
Dus iedereen loopt dagelijks met hun vriesgoed naar en van de berging ....quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gasmeter heb ik niet en elektriciteit in berging worden gedeeld.
De vraag is kunnen anderen in die berging en dus in die vriezer?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gasmeter heb ik niet en elektriciteit in berging worden gedeeld.
Ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus iedereen loopt dagelijks met hun vriesgoed naar en van de berging ....
Maar dat peertje gaat toch ook aan met een schakelaar... ? Ik heb er een hoop rommel staan en mn fietsen ... Stal jij je fiets gewoon buiten voor de flat?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een eigen berging/kelder zonder stroom er hangt alleen een peertje, kom er ook zelden, staat alleen wat troep van mij opgeborgen.
Nee, gewoon stopcontact in berging, en altijd warm en droog daar. In de zomer juist koel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is kunnen anderen in die berging en dus in die vriezer?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is kunnen anderen in die berging en dus in die vriezer?
Dat dus Moquote:
Alleen een peertje en een aan/uit touwtje, je kan verder niks in die berging want er is verder geen stroom.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat peertje gaat toch ook aan met een schakelaar... ? Ik heb er een hoop rommel staan en mn fietsen ... Stal jij je fiets gewoon buiten voor de flat?
Mijn Moto Guzzi ging zelfs weliswaar met enige moeite de berging in.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen een peertje en een aan/uit touwtje, je kan verder niks in die berging want er is verder geen stroom.
Nope, mijn fiets gaat in de lift mee naar boven door mijn voordeur en die stal ik daar.
Ok ja dat electriciteits ding valt natuurlijk te hacken, maar als je er toch geen vriezer hebt staan...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen een peertje en een aan/uit touwtje, je kan verder niks in die berging want er is verder geen stroom.
Nope, mijn fiets gaat in de lift mee naar boven door mijn voordeur en die stal ik daar.
Mijn fiets gaat mee naar boven, ik wil niet dat ie gejat wordt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn Moto Guzzi ging zelfs weliswaar met enige moeite de berging in.
Ik ga niet aan kabels kloten voor een vriezer, ik zet er toch geen neer, is me veel te ver weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ja dat electriciteits ding valt natuurlijk te hacken, maar als je er toch geen vriezer hebt staan...
Oops
Ik verdenk PP er nu van dat ie zn schakelaar gehacked heeft... Want ja beneden valt mijn stroom ook onder gemeenschappelijke kosten...
De mijne of in de berging of mee naar boven idd, als ie aan de 220 moet soms... (batterij kan ook wel los mee hoor maar soms fiets ik gelijk door na de voordeur met fiets en boodschappen ...)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn fiets gaat mee naar boven, ik wil niet dat ie gejat wordt.
'Maar dat is alles slechts opslag ...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:19 schreef PP_Sound het volgende:
Verder staat er complete Peavy 200W installatie en verder nog zooi PC's en monitors.
Ik heb hier boven een Behringer 4 kanaals, 120 Watt ding incl. speaker. Dat ding is eigenlijk een keyboard combo. En ik heb een Marshall 30 Watt gitaarversterker (jaren 80 ding).quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:19 schreef PP_Sound het volgende:
Verder staat er complete Peavy 200W installatie en verder nog zooi PC's en monitors.
Trek verlengsnoer uit berging zo door gangetje en klapraam naar buiten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
'Maar dat is alles slechts opslag ...
Ok .. Ik denk ik vraag het maar even.. maar er zijn waarschijnlijk toch geen roosteraars meer aanwezig.. Misschien wil Mo nog draaien of zo... Zou kunnenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:46 schreef PP_Sound het volgende:
Was al vroeg op, drukke dag, kap er zo mee.
De luisteraars zijn zo op.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. Ik denk ik vraag het maar even.. maar er zijn waarschijnlijk toch geen roosteraars meer aanwezig.. Misschien wil Mo nog draaien of zo... Zou kunnen
Wat? Ik heb je net verlengd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat? Ik heb je net verlengd.MIjn auto slot slaapt al als het goed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey nachtbraker.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:55 schreef svann het volgende:
[..]
Meer de DJ's, van hier uit.
Ben ook veel te laat weer.
Sorry.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:55 schreef svann het volgende:
[..]
Meer de DJ's, van hier uit.
Ben ook veel te laat weer.
Ben al in de ochtend opgestaan en dat wreekt zich.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:01 schreef svann het volgende:
[..]
Is nu ook wel een beetje errug laat natuurlijk.
Trusten, chuf, Mo en Piet!
Truste.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:01 schreef svann het volgende:
[..]
Is nu ook wel een beetje errug laat natuurlijk.
Trusten, chuf, Mo en Piet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |