maand zei hij geloof ikquote:
Dus dan verdient hij dit ook.quote:
Gelieve het gescheld voor u te houden.quote:
bestaat in noorwegen niet geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dus dan verdient hij dit ook.
Hij zit maar 21 jaar gevangen, had op z'n minst levenslang verwacht.
oke manquote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelieve het gescheld voor u te houden.
Staat zo lelijk in een positief, leuk, aimabel topic.
FF pissen.
Voordat het wordt verboden, in de plantenbak bij de terminale buurvrouw. Die consequent incequient de geraniums, achter de ramen water geeft. Al dan niet druppelend.
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
laten we het erop houden dat ik amnestie heb gekregen van onze hoogste leider en dat ik er verder niet op in ga
wowquote:
mag meestal wel, maar deze keer wel heel veel eerderquote:Op woensdag 30 september 2015 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mocht ook eerder het gevang uit
ok srry :squote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal tegenstrijdige meningen :s Gewoon in rij staan ja...
[ afbeelding ]
Nee klopt, las het net. Maar 21 jaar is wel geel weinig.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
bestaat in noorwegen niet geloof ik
Gewoon, deze straf. Veel landen zouden een voorbeeld moeten nemen aan Noorwegen en de manier waarop er daar gestraft wordt.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee klopt, las het net. Maar 21 jaar is wel geel weinig.
Wat zou jij dan een gepast straf vinden?
Ja klopt. Kan volgens mij uiteindelijk zelfs toch uitlopen op levenslangquote:Op woensdag 30 september 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
Maar na die straf van 21 jaar, gaan ze toch weer beoordelen of hij vrij mag? Dacht dat het zo wel kon oplopen naar een jaar of 50
latersquote:
CL wordt steeds minder boeiend.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen interessante wedstrijden vanavond
ironisch welquote:De advocaat van Breivik probeert ondertussen de Noorse staat te vervolgen wegens het schenden van de mensenrechten. Dat meldt het Noorse nieuwsagentschap The Local woensdag.
wat een sensatietitel.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
'Veel piemels in het Iraans vrouwenvoetbalelftal'_!
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
'Veel piemels in het Iraans vrouwenvoetbalelftal'_!
Ach ja, hij heeft in ieder geval de hoogst bare straf opgelegd gekregen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, deze straf. Veel landen zouden een voorbeeld moeten nemen aan Noorwegen en de manier waarop er daar gestraft wordt.
Daar denk ik niet opeens anders over omdat deze teringmongool toevallig een extreemrechtse idioot is die linkse kinderen vermoord heeft
jep, en denk dat het nog wel een paar keer verlengd zal wordenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ach ja, hij heeft in ieder geval de hoogst bare straf opgelegd gekregen.
Ziet er inderdaad leuk uit, lijkt net een leeg zwembadquote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je ziet alleen een blauwe muur man
laat die russen dan maar eens zwemmenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad leuk uit, lijkt net een leeg zwembad
normaal werden wedstrijden in rusland toch altijd eerder gespeeld?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV bazen
Mensen die dachten dat PSV hier minimaal een punt zou pakken
Zijn 'tegenstanders' waren dan ook ongewapendquote:Op woensdag 30 september 2015 20:52 schreef Catkiller het volgende:
Ik lees nu van Breivik maar wel vet jelly, ik kan geen eens een 77 killstreak halen in BF4
Slechts uur later in Moskou, blijkbaar is dat voor UEFA acceptabelquote:Op woensdag 30 september 2015 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
normaal werden wedstrijden in rusland toch altijd eerder gespeeld?
dacht dat Moskou ook altijd eerder was. Maar goed, uur valt mee.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slechts uur later in Moskou, blijkbaar is dat voor UEFA acceptabel
Astana is 4 uur laterquote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
dacht dat Moskou ook altijd eerder was. Maar goed, uur valt mee.
Lijkt me mooi, een nachtwedstrijd, heb je wel het hele publiek dronken.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Astana is 4 uur later
Zou wat zijn als ze dan om 00:45 moeten aftrappen
Slimste wat ik je heb zien posten.quote:
Ik zal even een post zoeken om je ongelijk aan te tonen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slimste wat ik je heb zien posten.
Vroeger wel maar was kut dus gestopt. Mensen die voetbal kijken.quote:
Gestoptquote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vroeger wel maar was kut dus gestopt. Mensen die voetbal kijken.
Waarom doe je zo gemeen tegen mij?quote:
Is gewoon leuk hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vroeger wel maar was kut dus gestopt. Mensen die voetbal kijken.
Dan heb je er geen kijk op, dat CSKA voetbalt prima.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb hem maar uitgezet, leek nergens meer op
Misschien=neequote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
aan zo'n antwoord heb ik dus niks
Mis je nooit.quote:
Eet er gerust tweequote:Op woensdag 30 september 2015 21:31 schreef McGrath het volgende:
Nu ga ik een zak chips leeg eten want ik ben een emotie-eter
daar heb ik geen geld voorquote:Op woensdag 30 september 2015 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die eet er tien per dag
Gewoon meeliften op succes van vorige K3, mensenquote:Op woensdag 30 september 2015 21:37 schreef McGrath het volgende:
Even voor in de rust, zouden mensen zich echt opgeven voor k3 zoekt k3, of zijn het acteurs ofzo?
denk dat hermann het kijktquote:Op woensdag 30 september 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon meeliften op succes van vorige K3, mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |