Zijn 'tegenstanders' waren dan ook ongewapendquote:Op woensdag 30 september 2015 20:52 schreef Catkiller het volgende:
Ik lees nu van Breivik maar wel vet jelly, ik kan geen eens een 77 killstreak halen in BF4
Slechts uur later in Moskou, blijkbaar is dat voor UEFA acceptabelquote:Op woensdag 30 september 2015 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
normaal werden wedstrijden in rusland toch altijd eerder gespeeld?
dacht dat Moskou ook altijd eerder was. Maar goed, uur valt mee.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slechts uur later in Moskou, blijkbaar is dat voor UEFA acceptabel
Astana is 4 uur laterquote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
dacht dat Moskou ook altijd eerder was. Maar goed, uur valt mee.
Lijkt me mooi, een nachtwedstrijd, heb je wel het hele publiek dronken.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Astana is 4 uur later
Zou wat zijn als ze dan om 00:45 moeten aftrappen
Slimste wat ik je heb zien posten.quote:
Ik zal even een post zoeken om je ongelijk aan te tonen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slimste wat ik je heb zien posten.
Vroeger wel maar was kut dus gestopt. Mensen die voetbal kijken.quote:
Gestoptquote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vroeger wel maar was kut dus gestopt. Mensen die voetbal kijken.
Waarom doe je zo gemeen tegen mij?quote:
Is gewoon leuk hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vroeger wel maar was kut dus gestopt. Mensen die voetbal kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |