maand zei hij geloof ikquote:
Dus dan verdient hij dit ook.quote:
Gelieve het gescheld voor u te houden.quote:
bestaat in noorwegen niet geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dus dan verdient hij dit ook.
Hij zit maar 21 jaar gevangen, had op z'n minst levenslang verwacht.
oke manquote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelieve het gescheld voor u te houden.
Staat zo lelijk in een positief, leuk, aimabel topic.
FF pissen.
Voordat het wordt verboden, in de plantenbak bij de terminale buurvrouw. Die consequent incequient de geraniums, achter de ramen water geeft. Al dan niet druppelend.
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
laten we het erop houden dat ik amnestie heb gekregen van onze hoogste leider en dat ik er verder niet op in ga
wowquote:
mag meestal wel, maar deze keer wel heel veel eerderquote:Op woensdag 30 september 2015 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mocht ook eerder het gevang uit
ok srry :squote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal tegenstrijdige meningen :s Gewoon in rij staan ja...
[ afbeelding ]
Nee klopt, las het net. Maar 21 jaar is wel geel weinig.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
bestaat in noorwegen niet geloof ik
Gewoon, deze straf. Veel landen zouden een voorbeeld moeten nemen aan Noorwegen en de manier waarop er daar gestraft wordt.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee klopt, las het net. Maar 21 jaar is wel geel weinig.
Wat zou jij dan een gepast straf vinden?
Ja klopt. Kan volgens mij uiteindelijk zelfs toch uitlopen op levenslangquote:Op woensdag 30 september 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
Maar na die straf van 21 jaar, gaan ze toch weer beoordelen of hij vrij mag? Dacht dat het zo wel kon oplopen naar een jaar of 50
latersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |