Jezus, te duurquote:Op woensdag 30 september 2015 20:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
3000 euro. Dat is maar een fractie van wat ik er in heb geïnvesteerd. En je krijgt er een paar katten bij die ook een paar 1000 waard zijn.
handen af van volkert gvdquote:Op woensdag 30 september 2015 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van mij mogen ze Volkert van der G. ook erbij zetten
quote:
Hij is gvd zelf onmenselijke dus dan verdient hij het ook om zo behandeld te wordenquote:De Noor, die vier jaar geleden in Noorwegen 77 mensen doodde, verzet zich op deze manier tegen de volgens hem onmenselijke omstandigheden waaronder hij gevangen wordt gehouden.
dat nou ook weer nietquote:Op woensdag 30 september 2015 20:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Hij is gvd zelf onmenselijke dus dan verdient hij het ook om zo behandeld te worden
SEquote:Op woensdag 30 september 2015 20:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Hij is gvd zelf onmenselijke dus dan verdient hij het ook om zo behandeld te worden
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
SE
Genialiteit is niet te bevatten.
Soms glinstert er een spatje van vreugde.
Trusten.
Ik ga me verkneukelen en verheugen
FF pissen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
mensen die niet vervroegd worden vrijgelaten
ja, dat weet ikquote:Op woensdag 30 september 2015 20:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft 77 mensen gedood...
Huh? Is goed hoor HPLCquote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
SE
Genialiteit is niet te bevatten.
Soms glinstert er een spatje van vreugde.
Trusten.
Ik ga me verkneukelen en verheugen
FF pissen.
Neuken tussen de gordijnen door.quote:
yesquote:
Oke is goe HplcBOBquote:Op woensdag 30 september 2015 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neuken tussen de gordijnen door.
Rietje al in het gepeupel gehupt Toto ?
Was dit helden topic er al.
Des gewenst een slotje en jezelf ook geboerd in de blubber.
wat, hoezo?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prez is gewoon een beetje rebels vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |