wowwww effe m'n deur op slot doenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik jou wel, dus komt allemaal goed
Wrm doe je nu zo dan? we drinken elke avond gezellig bij elkaar een kopje thee.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wowwww effe m'n deur op slot doen
Crip = SE confirmedquote:Op woensdag 30 september 2015 20:08 schreef SideEffect het volgende:
From my mouth to my anus, come here and suck my penus.
Echt goed bedacht man
Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:20 schreef Catkiller het volgende:
Iemand nog op zoek naar een vriendin? Minimale slijtage, weinig uren gebruikt.
tsja, was te verwachten helaasquote:Op woensdag 30 september 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hartstikke blij dat ze een nieuw deel hebben gemaakt
3000 euro. Dat is maar een fractie van wat ik er in heb geïnvesteerd. En je krijgt er een paar katten bij die ook een paar 1000 waard zijn.quote:
Krijg ik er ook een pompje bij, of moet ik haar zelf opblazen?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:20 schreef Catkiller het volgende:
Iemand nog op zoek naar een vriendin? Minimale slijtage, weinig uren gebruikt.
Ze heeft een hekel aan tocht dus ik zou niet te veel blazen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Krijg ik er ook een pompje bij, of moet ik haar zelf opblazen?
Aangegeven bij Koninklijke Marechausseequote:Op woensdag 30 september 2015 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Voel me net een IS'er nu zo'n beetje vrouwen handelen. Smaakt naar meer.
Ontkennen ook nog. Dubbel bevestigd nu.quote:
Ben ontouchable. Alle tr's hebben ook geen effect gehad.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aangegeven bij Koninklijke Marechaussee
ontouchablequote:Op woensdag 30 september 2015 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben ontouchable. Alle tr's hebben ook geen effect gehad.
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:26 schreef Catkiller het volgende:
Als ze aankloppen zeg ik gewoon dat ik een post van dp quote zonder een quote tag te gebruiken, geloven ze meteen.
Zie maar een meisje te vinden die mij aanraakt dan, LUKT JE NIET.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ontouchable
Man man man
CK=asielzoeker confirmedquote:Op woensdag 30 september 2015 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Voel me net een IS'er nu zo'n beetje vrouwen handelen. Smaakt naar meer.
gebruik gwn piratebayquote:Op woensdag 30 september 2015 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tering, kat.ph heeft bijna niks meer aan torrents
ik zal hem ook niet tegenhouden iddquote:
Van mij mogen ze Volkert van der G. ook erbij zettenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zal hem ook niet tegenhouden idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |