heb je 450 niet gelezen. deadprez is overledenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hartstikke blij dat ze een nieuw deel hebben gemaakt
niet in geesten gelovenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je 450 niet gelezen. deadprez is overleden
ik ga denk 15 kopen voor 20 eurogodquote:Op woensdag 30 september 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik koop fifa meestal als het 30 euro is ofzo en dan alleen voor career mode
winampquote:Op woensdag 30 september 2015 17:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hermann wat vind jij van mijn nieuwe setup?
[ afbeelding ]
SG vond hem lelijk
WinAmpquote:Op woensdag 30 september 2015 17:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
WinampSnel en oerdegelijk en fantastische bibliotheekopties.
Welke gebruik jij dan. iTunes?
toevallig heb ik wel itunes, gebruik ik niet heel vaak, meestal speel ik shit af via youtubequote:Op woensdag 30 september 2015 17:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
WinampSnel en oerdegelijk en fantastische bibliotheekopties.
Welke gebruik jij dan. iTunes?
Duurt veel te lang joh, gewoon lokaal een muziekcollectie bewaren en afspelen en beheren met WinAmp.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
toevallig heb ik wel itunes, gebruik ik niet heel vaak, meestal speel ik shit af via youtube
Beetje nerdyquote:Op woensdag 30 september 2015 17:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hermann wat vind jij van mijn nieuwe setup?
[ afbeelding ]
SG vond hem lelijk
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
Ik kreeg net te horen dat ik echt een bord voor m'n kop hebVoor het eerst dat ik je niet lelijk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik je niet lelijk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |