haha homoquote:Op woensdag 30 september 2015 17:28 schreef HPLC het volgende:
Er is een jongen die ik leuk vind. We hebben geen relatie maar wel seks gehad.
Ik wil graag nog een keer maar het duurt mij iets te lang. Zelf ben ik niet zo van het initiatief nemen. Maar nou kwam het idee in mij op om gewoon onverwachts langs zijn huis en het te doen. Maar weet natuurlijk niet hoe hij daar op gaat reageren en hoe het overkomt.
Mijn vraag wat vinden jullie (mannen) ervan als een meisje dat doet?
Zo omslachtigquote:Op woensdag 30 september 2015 17:28 schreef HPLC het volgende:
Er is een jongen die ik leuk vind. We hebben geen relatie maar wel seks gehad.
Ik wil graag nog een keer maar het duurt mij iets te lang. Zelf ben ik niet zo van het initiatief nemen. Maar nou kwam het idee in mij op om gewoon onverwachts langs zijn huis en het te doen. Maar weet natuurlijk niet hoe hij daar op gaat reageren en hoe het overkomt.
Mijn vraag wat vinden jullie (mannen) ervan als een meisje dat doet?
awhquote:Op woensdag 30 september 2015 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je, ik zou me geen raad weten zonder jou hier
Post Aber srs daarquote:Op woensdag 30 september 2015 17:30 schreef HPLC het volgende:
He, een reactie van aber
[ afbeelding ]
oeiquote:Dadri, Uttar Pradesh: The 50-year-old father of an Indian Air Force personnel was beaten to death by a mob on the outskirts of Delhi on Monday night, allegedly over rumours that he had eaten beef.
Mohammad Ikhlaq and his 22-year-old son were dragged from their house by around 100 villagers in Dadri in Uttar Pradesh and beaten with bricks. Ikhlaq's son is critical.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
Ik kreeg net te horen dat ik echt een bord voor m'n kop hebAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:squote:Op woensdag 30 september 2015 17:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAH
Ik kreeg net te horen dat ik echt een bord voor m'n kop hebJe ziet er meteen knapper uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg net te horen dat ik echt een bord voor m'n kop hebWat lief , zou hem stukslaan op je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
houje bekquote:Op woensdag 30 september 2015 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je ziet er meteen knapper uit
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat lief , zou hem stukslaan op je hoofd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |