'oudere'quote:Op woensdag 30 september 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar het pesten van oudere deelnemers wordt toegestaan
Heb het al gezien, succes hermannquote:Op woensdag 30 september 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga AoS kijken en dan misschien nog ff gamen, ben tantoemoe
groetjons
Terecht welquote:Op woensdag 30 september 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar het pesten van oudere deelnemers wordt toegestaan
Grgr Hermannquote:Op woensdag 30 september 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga AoS kijken en dan misschien nog ff gamen, ben tantoemoe
groetjons
Doe normaal manquote:Op woensdag 30 september 2015 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'oudere'
bitch pls, jij bent zo oud dat Mesopotamië jaloers is
Wanneer?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hebt in mijn fobo gekeken
Dames stalkenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hebt in mijn fobo gekeken
Ait thx voor je advies.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als jij je er niet prettig bij voelt dan moet je er een melding van maken. Had trouwens niet verwacht dat jij al vader zou zijn.
Laat hem nou maar, hij heeft toch een bord voor z'n kopquote:Op woensdag 30 september 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe normaal man
pokketoto
hallon leuken topic he haha ja gr gr toto en felixquote:Op woensdag 30 september 2015 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat hem nou maar, hij heeft toch een bord voor z'n kop
ONZ / Ik heb echt een bord voor m'n kop
Zijn lul is wel groter dan de jouwe. Toto's woorden.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat hem nou maar, hij heeft toch een bord voor z'n kop
ONZ / Ik heb echt een bord voor m'n kop
Liever een kleintje die steigert, dan een grote die weigertquote:Op woensdag 30 september 2015 20:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zijn lul is wel groter dan de jouwe. Toto's woorden.
Gewoon weg met al die pielemuisjesquote:Op woensdag 30 september 2015 20:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Liever een kleintje die steigert, dan een grote die weigert
Ben er voor je bby, zal je troostenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geintje, vanavond mezelf in slaap huilen
ken je niet eens wtfquote:Op woensdag 30 september 2015 20:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben er voor je bby, zal je troosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |