Seksistquote:Op woensdag 30 september 2015 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is voor kinderen en vrouwen.
Ik moest even mijn vaderlijke bezorgdheden kwijt.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gedaan, maar vond het niet erg spannend. Waar is dit van?
Ja, ik ook. Ze blijven je toch wel neuken.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had mijn sim ook zo anti-sociaal mogelijk gemaakt maar nog steeds dook iedereen met hem het bed in
wel realistisch spel dusquote:Op woensdag 30 september 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb ook een keer Sims gespeeld maar niemand wilde met me neuken omdat ik kaal was
tis net real lifequote:Op woensdag 30 september 2015 19:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ze blijven je toch wel neuken.
Gewoon de waarheid toch.quote:
Neeh.quote:
Dat eerste slaat goed op je terug. Dat tweede echt totaal niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had mijn sim ook zo anti-sociaal mogelijk gemaakt maar nog steeds dook iedereen met hem het bed in
wilde gewoon mijn fantasie uitlevenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat eerste slaat goed op je terug. Dat tweede echt totaal niet.
Onzedelijke flikker.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde gewoon mijn fantasie uitleven
Als jij je er niet prettig bij voelt dan moet je er een melding van maken. Had trouwens niet verwacht dat jij al vader zou zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vanmiddag ging ik mijn zoon van de BSO halen. Terwijl ik op hem aan het wachten was,was één van de leidsters een ander kind aan het corrigeren. Dit liep naar mijn idee behoorlijk hoog op, want op een bepaald moment was ze met een behoorlijke stemverheffing tegen dat kind aan het 'praten'. Ik zet praten tussen haakjes omdat ik het persoonlijk schreeuwen vond. 'JIJ komt NU HIERRRRRR, NU!!!!. HIERKOMEN. IK ZEI HIERKOMEN!!!' Het ging verder dan enkel een stemverheffing om streng te zijn.
Kleine sidenote; Het kind stond de leidster in kwestie hard in haar gezicht uit te lachen, dus ik kan me de frustratie en boosheid wel voorstellen.
Toch schrok er best van in de zin van dat ik meteen dacht; dit is niet helemaal normaal. Ik zou het niet prettig vinden als er op die manier gereageerd zou worden op mijn kind.
Er was bij dit voorval een andere leidster aanwezig dus niet op of om keek. Hierdoor twijfel ik nu wat aan mijzelf, of mijn omgangsnormen dan zo anders zijn bijvoorbeeld. (Ik kan wel vaker gevoelig reageren )
Wat zouden jullie in dit geval doen? Is het een overtrokken reactie om hier een melding van te maken bij de kinderopvang?
Waar het pesten van oudere deelnemers wordt toegestaanquote:Op woensdag 30 september 2015 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, terecht wel. Die doerak richt allerlei fora op als je hem niet in de gaten houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |