Precies.quote:
Ik vind dat je dit echt niet moet onderschatten. Waar onze overheden de term daadkracht niet lijken te begrijpen is dat bij Daash toch even andersquote:Op woensdag 30 september 2015 10:15 schreef Durmada het volgende:
Grote taal. Het zal vast hun doel zijn hoor. Maar de uitvoering gaat er of niet komen, of lang niet zo massaal worden.
Een atoombom is in theorie wel met wat huis en tuin middelen te bouwen. Maar dat ga je dan wel niet overleven.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:18 schreef Mafklapper het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit echt niet moet onderschatten. Waar onze overheden de term daadkracht niet lijken te begrijpen is dat bij Daash toch even anders
"Nucleaire wapens" betekent niet per definitie een kernfusie/splitsingbom.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:16 schreef Megumi het volgende:
Een echte atoombom bouwen is niet zo makkelijk gelukkig. Ik neem dit met een korreltje zout.
Het staat nu in het AD.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:24 schreef MotherFoker het volgende:
Dit was toch allang bekend joh?
Dat kan maar dan praat je niet over de honderden miljoenen doden wat de IS dan voor ogen heeft.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:23 schreef Ener-G het volgende:
[..]
"Nucleaire wapens" betekent niet per definitie een kernfusie/splitsingbom.
Er kan ook zo'n mafkees even een groot station binnenlopen en de boel besmetten met hoog radioactief nucleair materiaal, of op een andere manier met een 'vuile bom'. Dat is veel enger ook.
Ja gerecycled. Al sinds de aanslagem in Parijs dreigen ze atoombommem in Europa te smokkelen of wat dan ook. Al meerdere artiekelen waren hierover.quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:23 schreef Ener-G het volgende:
[..]
"Nucleaire wapens" betekent niet per definitie een kernfusie/splitsingbom.
Er kan ook zo'n mafkees even een groot station binnenlopen en de boel besmetten met hoog radioactief nucleair materiaal, of op een andere manier met een 'vuile bom'. Dat is veel enger ook.
Nee, maar je moet het ook niet groter maken dan dat het is. Voordat ze dit plan überhaupt kunnen realiseren, zijn we al aardig wat jaar verder. En wie weet wat er in die periode allemaal weer kan gebeuren.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:18 schreef Mafklapper het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit echt niet moet onderschatten. Waar onze overheden de term daadkracht niet lijken te begrijpen is dat bij Daash toch even anders
Ik dacht zelf meer aan:quote:Op woensdag 30 september 2015 10:17 schreef Re het volgende:
laten we de jaren 80 filmpjes maar weer uit het stof halen...
Baldrick heeft een cunning plan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |