Nee, vergetenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Met als suggestie dat ze de notes moeten openbaren?
Eleiko zal je dadelijk om 'pics' vragen. Maak er alvast een paar.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
Mooie vrouwen in Riga.
Slank. Lang haar. Vrouwelijk gekleed. Niet te lang. Niet te kort. Kijken zaadvragend. Niemand met overgewicht.
Wel chagerijnige snollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dus je voelde je er wel thuisquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
Mooie vrouwen in Riga.
Slank. Lang haar. Vrouwelijk gekleed. Niet te lang. Niet te kort. Kijken zaadvragend. Niemand met overgewicht.
Wel chagerijnige snollen.
Nee. Irl ben ik vriendelijk. Ik zeg netjes hello en glimlach als ik ergens binnenkom en dan kijken ze mij raar aan.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Eleiko zal je dadelijk om 'pics' vragen. Maak er alvast een paar.Zag gisteren een meisje id bus en dacht wow. Echt mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei je hier maar byequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Irl ben ik vriendelijk. Ik zeg netjes hello en glimlach als ik ergens binnenkom en dan kijken ze mij raar aan.
Ik zeg thank you als ze iets doen en dan kijken ze mij raar aan.
Ik zeg bye als ik weg ga en ze zeggen niets.
Raar man.
Ook nog bedreigen met wapensquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Dus ik gun je deze.
Kom vechten danquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ook nog bedreigen met wapens
TR gezet voor gun
Wats met jou.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:23 schreef Montelly het volgende:
Haten op Stimo![]()
Stimo is wifey material man, kan je niet op haten.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:23 schreef Montelly het volgende:
Haten op Stimo![]()
Die heeft ze al, haha snap jequote:Op dinsdag 29 september 2015 20:29 schreef Klokov het volgende:
Denk, ik post er even 2, dan heb je in ieder geval je meervoud te pakken.
Echt verschutquote:
wat had je gestolen dat ze zolang achter je aan zaten?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag 15 Km gelopen.![]()
Goedzo's na de streep
Streep
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
vriend stimo is meer seculier dan jij
Graag niet in dmquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]![]()
Waarop baseer je dit? Mag ook in DM
Ja weet niet, heb gewoon behoorlijke voortplantingsdrang nu.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:23 schreef Montelly het volgende:
Haten op Stimo![]()
Heb een tour gedaan. Nu dood gaan door rugklachten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat had je gestolen dat ze zolang achter je aan zaten?
Nou. Echt gezond is t niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja weet niet, heb gewoon behoorlijke voortplantingsdrang nu.
En gezien jij over een gezonde hip/waist ratio beschikt.
The Faroeur is strongquote:
Ik ben bereid binnen een actieradius van 150200km vanaf woonplaats te rijden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou. Echt gezond is t niet.
Moet wel snel kinders maken.
kosten/batenquote:
Ik w8 liever op mijn vriend. Daar komt liefde bij.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben bereid binnen een actieradius van 150200km vanaf woonplaats te rijden.
ahhaha, okquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
Mn vriend is gewoon lekker snap je. Als ik naar hem kijk denk ik gewoon dammnnnn son
200km is idd ver nu ik zo over nadenk, zou hooguit Schiedam doen maar verder niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:51 schreef fathank het volgende:
200 km rijden om te neuken
Dan ben je wanhopig
Gast. Je bent en blijft dumb.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:09 schreef Montelly het volgende:
ja alles ok, even druk van de ketel snapje
Haha hey sanderquote:Op 29 september 2015 22:05 schreef sandertjuh het volgende:
Het is toch een kleine moeite om je eten voor de volgende dag te bereiden? Als je het in grotere porties doet kan je het zelfs voor meerdere dagen maken.
Ik maak eten voor 2 dagen en bereid dat tijdens het avondeten, aangezien ik dan toch al bezig ben. Enige extra moeite is wat meer vaat in de vaatwasser zetten en er de volgende dag weer wat meer uitruimen
Tevens kan je ook het beste je voeding uit natuurlijke producten halen i.p.v. supplementen
barca zuigt apenballenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
Echt lekker dat Barca kloppie krijgt
Haha lekker. Mijne was altijd Ethan_rulezquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
haha sandertjuh
is mss wel ooit m;n nickname geweest bij ouwe online game, pissening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gun Alba echt een dubbele beenbreuk.
Scooterband lek?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag 15 Km gelopen.![]()
Goedzo's na de streep
Streep
zal luisteren wanneer ik kan vriendjequote:Op woensdag 30 september 2015 00:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ik dacht ook meteen aan die zangeres tbh, maar dan van dit nummer:
hey seto
Maak er wat moois van!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
Gelijk besteld. Dit soort innovatieve producten maken b&f een sensationeel bedrijf.
How moet je anders taart eten als je super gezond en verantwoord leeft. Als er geen eiwit in zit dan mag je het niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:46 schreef robuust89 het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)tein-appeltaart-mix/
de fuck
waarom
nee man vanmorgen 3 kwartier door Bloemendaal heen gerend wel weer leuk geweestquote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Thnx sanderkom je FF wodje zetten
net 2 scoops genomen
M'n ogenquote:Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Thnx sanderkom je FF wodje zetten
net 2 scoops genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |