Gast. Je bent en blijft dumb.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:09 schreef Montelly het volgende:
ja alles ok, even druk van de ketel snapje
Haha hey sanderquote:Op 29 september 2015 22:05 schreef sandertjuh het volgende:
Het is toch een kleine moeite om je eten voor de volgende dag te bereiden? Als je het in grotere porties doet kan je het zelfs voor meerdere dagen maken.
Ik maak eten voor 2 dagen en bereid dat tijdens het avondeten, aangezien ik dan toch al bezig ben. Enige extra moeite is wat meer vaat in de vaatwasser zetten en er de volgende dag weer wat meer uitruimen
Tevens kan je ook het beste je voeding uit natuurlijke producten halen i.p.v. supplementen
barca zuigt apenballenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
Echt lekker dat Barca kloppie krijgt
Haha lekker. Mijne was altijd Ethan_rulezquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
haha sandertjuh
is mss wel ooit m;n nickname geweest bij ouwe online game, pissening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gun Alba echt een dubbele beenbreuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |