Zonop mijn telefoon kan ik t niet beoordelen. Maar het kan ook nog een zwarte stalen buis zijn..quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:31 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
[..]
Een pijpje eromheen zou niet gek zijn...
Ziet er uit alsof er zwarte flexbuis gebruikt is, niet gebruikelijk maar volgens mij gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:31 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
[..]
Een pijpje eromheen zou niet gek zijn...
Precies, dit spul zat eromheen. Alle leidingen blijken overigens zo te golven, lekker handigquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof er zwarte flexbuis gebruikt is, niet gebruikelijk maar volgens mij gewoon toegestaan.
[ afbeelding ]
Dat 'ie golvend door de wand is aangebracht is minder verstandig, altijd zoveel mogelijk recht omhoog. Anders boor je er zo doorheen als je een schilderijtje gaat ophangen.
In die tijd was dat een standaard iets; dat zwarte flexquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof er zwarte flexbuis gebruikt is, niet gebruikelijk maar volgens mij gewoon toegestaan.
[ afbeelding ]
Dat 'ie golvend door de wand is aangebracht is minder verstandig, altijd zoveel mogelijk recht omhoog. Anders boor je er zo doorheen als je een schilderijtje gaat ophangen.
Nee! Nergens meer lelijke tegelsquote:
Tuuuuurlijk welquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blijft er woensdag nog wel iets te doen voor mij over op dit tempo?
Ik moet 5 december over, want 7 december m'n oude huis opleveren. De bedoeling is dat de volgende klussen voor die tijd gedaan zijn, maar daarvan zijn alleen de keukendingen essentieel:quote:
Daar komt laminaat overheen, maar ik weet niet of we dat voor de verhuis gaan redden.quote:Op zondag 22 november 2015 22:04 schreef laziness het volgende:
Oeh dat is vlot! Maar je gaat zo hard, gaat vast lukken!
Wat is het plan met de vloer? Die zou ik zo snel mogelijk uit het zicht willen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de beloofde foto's![]()
al zijn het niet helemaal de meest recente, want die staan nog op de camera. Komt goed, maar niet meer vandaag. We hebben al genoeg tijd verloren met die stomme huisarts.
Het behang beneden ging bijna vanzelf
Boven was het meer werk
De tegeltjes aan de zijmuur gingen bijna vanzelf, die in de gevel hebben we uiteindelijk met een boorhamer eruit gebeiteld. Wat een kloteklus![]()
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
We gaan niet tegelen, alleen schilderen. De wanden in de keuken worden inderdaad pas geverfd als we er al in zitten. Txs voor de tip!quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:47 schreef Chicolade het volgende:
Zo, jullie hebben er een stevig tempo in zitten! Je ziet het huis gewoon met de dag veranderen of niet dan?Hou je rekening met de droogtijd van stucwerk met dit druilerige weer, of ga je in de keuken pas verven/tegelen als je al verhuisd bent?
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:01 schreef Tink89 het volgende:
Haha, vriendlief stukt vandaag niet de laatste muur in de keuken. Toen hij gisteren thuiskwam, bleek die al klaar![]()
Vandaag dus puinruimen, de laatste structuur op de muren in de slaapkamer en dan beginnen met het schilderen van de plafonds beneden. Ik stap zo in de trein. Even een dagje congres tussendoor. Timing is ruk, maar ik kom er niet onderuit.
Dat hoop ik, heb geappt of alles goed gaat, maar nog geen reactiequote:Op dinsdag 1 december 2015 10:17 schreef Chicolade het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg destijds de sleutel op donderdag en had direct erna zondag-woensdag congres. Gelukkig maken ze ook zonder jou flink meters!
Ze zijn veel te druk bezig met klussen om op hun telefoon te kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat hoop ik, heb geappt of alles goed gaat, maar nog geen reactie
Net een berichtje gehad. Al het puin is weg, vanavond kan ik de trapleuningen terug schroevenquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:33 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Ze zijn veel te druk bezig met klussen om op hun telefoon te kijken.
Dat is maar iets meer dan een weekje! Huur wat dvd's/leen wat films/series en je overleeft het qua entertainment wel een weekje zonderquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:47 schreef Tink89 het volgende:
Grr, KPN blijkt de verhuizing niet ontvangen te hebben (had de PostNL verhuisservice gebruikt). Nu dus pas 16-12 internet en tv in het nieuwe huis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |