quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
Seat Ibiza Cupra 6K1 met 156 pk.quote:Op zondag 27 september 2015 19:51 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor Ibiza heb je Anne? Aangezien je zegt dat je de pk's niet (meer) nodig bent? Zulke dikke motoren hebben daar nooit in gezeten toch?
4 cil 20 kleppert met turbooooooooooooooooooooquote:Op zondag 27 september 2015 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
5 cilinder 1.8? Vroeger alles beter
Huh? Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
4 cil 20 kleppert
Hebben er nog steeds een op de plank liggen
quote:
(Nep-)Duitser, MB belachelijk maken én kleipoten in de SC posten -> ik zie in mijn glazen bol iets van een aanstaande ex-vriend/user/toekomstig-gebande flapdrol-of-iets-wat-net-uit-een-koe-is-getieftquote:
Omdat iemand denkt dat er vergulde lagerschalen in zittenquote:Op zondag 27 september 2015 20:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
4 cil 20 kleppert met turboooooooooooooooooooo
Hebben er nog steeds een op de plank liggen
quote:
Nou nou nou, wat een taalgebruik. Dit moet ik even rapporteren hoorquote:Op zondag 27 september 2015 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
(Nep-)Duitser, MB belachelijk maken én kleipoten in de SC posten -> ik zie in mijn glazen bol iets van een aanstaande ex-vriend/user/toekomstig-gebande flapdrol-of-iets-wat-net-uit-een-koe-is-getieft [ afbeelding ].
Hij hád er nog iets met 3 kruisjes bij kunnen posten om het drama compleet te maken
Het 1.8 20VT blok van VAG ken je niet?quote:
Nee sorry. Zelfde ligt ook in A3's? Die zie ik ook wel es met de badge 1,8T (maar dat zijn redelijk nieuwe}quote:Op zondag 27 september 2015 21:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het 1.8 20VT blok van VAG ken je niet?
Is dat met turbo? Ik ken hem wel zonder. Fijn blok.quote:Op zondag 27 september 2015 21:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het 1.8 20VT blok van VAG ken je niet?
Volgens mij zelfs in de TT geleverd en hij kan zomaar in een sportief Skodaatje zitten ook.quote:Op zondag 27 september 2015 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee sorry. Zelfde ligt ook in A3's? Die zie ik ook wel es met de badge 1,8T (maar dat zijn redelijk nieuwe}
De TT is de enige waar nog een 5 pitter in leverbaar is toch? Keuze uit 2 20 klepperts dusquote:Op zondag 27 september 2015 21:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs in de TT geleverd en hij kan zomaar in een sportief Skodaatje zitten ook.
Nou énquote:Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een taalgebruik. Dit moet ik even rapporteren hoor
En het is gewoon een echte Mercedes hoor. Die MB Trac op die foto is 2 jaar geleden opgeknapt, onderdelen kwamen via Wensink ipv het LMB.
Zelfde blok idd, alleen dan met turbo(tje) erop.quote:Op zondag 27 september 2015 21:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat met turbo? Ik ken hem wel zonder. Fijn blok.
Zonder turbo in Audi Cabriolet.quote:Op zondag 27 september 2015 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zelfde blok idd, alleen dan met turbo(tje) erop.![]()
Geleverd in best wel veul VAG hokken, zelfs in de Passat volgens mij.
https://en.wikipedia.org/(...)_engines#1.8_R4_20vT
In de Leon ook, ben toen wezen proefrijden in een Leon met dat blok zonder föhn en dan op LPG.. met 3 man erin niet vooruit te schoppenquote:
Grappig, ik vond 'm in die Cabrio prima. Die moest ook niet meer hebben, als je deze op 'z'n staart trapte, begon ie al genoeg te zwabberen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In de Leon ook, ben toen wezen proefrijden in een Leon met dat blok zonder föhn en dan op LPG.. met 3 man erin niet vooruit te schoppen![]()
De oude 1.8 hé, stuk beter dan die 2.0. De meeste van die twee liters zuipen olie, terwijl er een iets grotere zuiger in zitquote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In de Leon ook, ben toen wezen proefrijden in een Leon met dat blok zonder föhn en dan op LPG.. met 3 man erin niet vooruit te schoppen![]()
Ik las net op die Wiki page dat ze 480 race PK's uit die dingen hebben getrokken.. pretty bomproof
Ik moet zeggen dat ik hem niet op zijn flikker heb getrapt (kort proefritje en gas, dan ga ik niet stampen) Maar ik vond hem erg flauw.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grappig, ik vond 'm in die Cabrio prima. Die moest ook niet meer hebben, als je deze op 'z'n staart trapte, begon ie al genoeg te zwabberen.
Die van Anne lust ook wel wat, maar daar staat ook al bijna 300k op geloof ik. Is wel een stuk minder geworden na de laatste turboswap trouwens, maar helemaal weg is het niet.quote:Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De oude 1.8 hé, stuk beter dan die 2.0. De meeste van die twee liters zuipen olie, terwijl er een iets grotere zuiger in zit
Daar was des tijds een software updatye voor icm carter ventilatie vervangen en een software update. De nieuwste 2.0 tfsi heeft weer die modificatiequote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem niet op zijn flikker heb getrapt (kort proefritje en gas, dan ga ik niet stampen) Maar ik vond hem erg flauw.
[..]
Die van Anne lust ook wel wat, maar daar staat ook al bijna 300k op geloof ik. Is wel een stuk minder geworden na de laatste turboswap trouwens, maar helemaal weg is het niet.
Dat jij dat allemaal weet van een auto van 15 jaar oudquote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daar was des tijds een software updatye voor icm carter ventilatie vervangen en een software update. De nieuwste 2.0 tfsi heeft weer die modificatie
Handig autodataquote:Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
Dat jij dat allemaal weet van een auto van 15 jaar oud![]()
Internetwijsheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Internetwijsheid![]()
Speciaal voor jou:Waarschijnlijk wel Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Internetwijsheid![]()
Speciaal voor jou:Flauw hoor, VW grapjes maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:
mmmm... ik dacht dat er een ABF in dit model lag.quote:Op zondag 27 september 2015 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zelfde blok idd, alleen dan met turbo(tje) erop.![]()
Geleverd in best wel veul VAG hokken, zelfs in de Passat volgens mij.
https://en.wikipedia.org/(...)_engines#1.8_R4_20vT
verlang je alweer naar vakantie?quote:
dus SD heeft tandafdrukken op zijn arm staan omdat jij over eten droomdequote:
De vellen hangen er bijquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef lipje het volgende:
[..]
dus SD heeft tandafdrukken op zijn arm staan omdat jij over eten droomde
AQX in die van Anne, maar volgens mij is de basis van al die dingen gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 28 september 2015 10:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
mmmm... ik dacht dat er een ABF in dit model lag.
Jammer, anders had ik er wel belang bij.
Duh, een Ottomotor.quote:Op maandag 28 september 2015 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
AQX in die van Anne, maar volgens mij is de basis van al die dingen gewoon hetzelfde.
Ist echt?quote:
Nouja, abf is een 2.0 16V zonder turbo. Dus sowieso een ander onderblok(of iig andere zuigers) en een andere kop.quote:Op maandag 28 september 2015 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
AQX in die van Anne, maar volgens mij is de basis van al die dingen gewoon hetzelfde.
Een extra waterpomp?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Liefdagboek, vandaag moest ik een trekhaak op een Focus mk3 monteren en in de bonus een extra waterpomp
Jaquote:
Is vrij standaard hoor, die ecoboost heeft een elektrische waterpomp er dan bij zitten. Zorgt voor nakoeling. Bij ecoboostjes vanaf 2014 hoeft het niet meer, daar zit die pomp standaard in.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja, dat is noodzakelijk omdat de 1.0 ecoboost anders te warm wordt en kapot loopt. Niet raar dat zon klusje dan 1000 euro kost
Dus een mechanische en een elektrische?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja, dat is noodzakelijk omdat de 1.0 ecoboost anders te warm wordt en kapot loopt. Niet raar dat zon klusje dan 1000 euro kost
Electrisch.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dus een mechanische en een elektrische?
Tis een '14 focus en hij zit er echt niet op.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is vrij standaard hoor, die ecoboost heeft een elektrische waterpomp er dan bij zitten. Zorgt voor nakoeling. Bij ecoboostjes vanaf 2014 hoeft het niet meer, daar zit die pomp standaard in.
Dan zal dat wel ergens halverwege 2014 geïmplementeerd zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tis een '14 focus en hij zit er echt niet op., maar morgen wel
Hij mag 1250 geremd trekkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dan zal dat wel ergens halverwege 2014 geïmplementeerd zijn geweest.
Sowieso iets trekken met een 1.0 3 cilinder...
Bedoeling ze niet aangedreven ipv geremd?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hij mag 1250 geremd trekken
Dat is nog meer dan mijn 1.8 met 115 pk uit 2002quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gaat best goed, alhoewel ik minder dan 600 kg ongeremd trekquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dan zal dat wel ergens halverwege 2014 geïmplementeerd zijn geweest.
Sowieso iets trekken met een 1.0 3 cilinder...
quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is nog meer dan mijn 1.8 met 115 pk uit 2002
is het de 100 of 125 pk versie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik had het over iets trekken, niet over je auto meer wielen geven...quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
gaat best goed, alhoewel ik minder dan 600 kg ongeremd trek
Ohja straatstenen trekt ie ook![]()
Slangetje idd..quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:21 schreef lipje het volgende:
[..]
is het de 100 of 125 pk versie?
Het is wel wennen, maar verder een erg fijne auto. Tot nu toe geen rare dingen ermee, behalve een modificatie in het koelsysteemohja hij is van mei 2012
Haha serieus? Handigquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Blijf je koelvloeistof toch maar goed in de gaten houden. Er zijn er verschillende kapot gelopen door gebrek aan KVS. Als je auto niet genoeg KVS heeft blijft de temperatuursensor gewoon de goeie temperatuur aangeven
nog geen noodzaak voor gehad. De volgende verhuizing staat pas in het volgende decennium en een Sleurhutbestuurders doen we niet aan, das net als barbeque-en op gasquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik had het over iets trekken, niet over je auto meer wielen geven...
2006 is toch niet oud manquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:55 schreef JimmyB het volgende:
Hallo,
Even een korte vraag als dat hier mag... Ik hoor en lees dat (oudere) auto's van Renault vaak problemen hebben met hun electronica. Nu heb ik een Renault Megane uit 2006 op het oog die redelijk luxe is uitgevoerd.. Maar twijfel ik dus omdat ze dus berucht zijn om hun mankementen. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
zal mij een biet wezen, het is de leasebak van mijn vrouwquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Slangetje idd..
Blijf je koelvloeistof toch maar goed in de gaten houden. Er zijn er verschillende kapot gelopen door gebrek aan KVS. Als je auto niet genoeg KVS heeft blijft de temperatuursensor gewoon de goeie temperatuur aangeven
Jop, er zijn er al wat stuk door gelopen, daarom is er ook een gemodificeerd slangetje voor gekomen. Oude slangetje verteerde en daardoor ging de auto KVS lekken. Dat werd dan te laat gezien door de bestuurder, gevolg blok in puin.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha serieus? Handig
Waar zit die sensor dan?
slangetje met sensor modificeren dan. Meet je tenminste geen luchtquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jop, er zijn er al wat stuk door gelopen, daarom is er ook een gemodificeerd slangetje voor gekomen. Oude slangetje verteerde en daardoor ging de auto KVS lekken. Dat werd dan te laat gezien door de bestuurder, gevolg blok in puin.
Weet ik niet precies, ik geloof in het reservoir. Dan geeft hij bij tekort gewoon de temperatuur van de lucht aan.
Ach, met de Focus 3 heeft Ford wel meer steekjes laten vallen. Dat KVS slangetje kost maar iets meer. Doe dan gelijk een goeie maken fabrieksafquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:30 schreef lipje het volgende:
[..]
slangetje met sensor modificeren dan. Meet je tenminste geen lucht
Komt omdat het een kop temperatuursensor isquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Slangetje idd..
Oh goed dat je het noemt, volgens mij moet ik ook nog een slangetje van de grasmaaier vervangen. Binnenkort maar es bestellen en dan ook maar direct luchtfilter vervangen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:33 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook PTA gerelateerd.
Vanmorgen ging ik grasmaaien, op een gegeven moment had ik hem weer uitgezet om de bak schoon te maken van het natte gras, zie ik allemaal benzine lekken bij de carburateur![]()
Bleek dat het slangetje van de tank naar de carburateur uitgedroogd is bij het stukje waar de slangklem op zit.
Even het slechte stukje afknippen en dan weer aansluiten ging niet, dan is de slang te kort....
Nou ja, nieuwe slang moet over 2 weken maar als ik terug ben van mijn werk.
Toro grasmaaier is van 1991, slechte kwaliteit![]()
B&S toevallig? Want dan laat ik mijn advocaat de stichting B-sclaim oprichten, voor een Europese aanpakquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:51 schreef Dingest het volgende:
Ik heb van de zomer ook al een brandstofslang van mijn grasmaaier moeten vervangen![]()
Drie gebruikers op één forum... Dit kan niet langer toeval zijn. Ik denk eigenlijk dat er bij de ontwikkeling en testen van grasmaaiers betere kwaliteit slangetjes zijn gebruikt dan op de verkoopmodellen. Sjoemelslangen
Van mijn B&S moest ik afgelopen zomer het opvoerpompje vervangen.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
B&S toevallig? Want dan laat ik mijn advocaat de stichting B-sclaim oprichten, voor een Europese aanpak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schapen doen het beterquote:
Het enige wat ik je erover kan vertellen is dat-ie rood is, en het ondanks het vervangen slangetje nog steeds niet doetquote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
B&S toevallig? Want dan laat ik mijn advocaat de stichting B-sclaim oprichten, voor een Europese aanpak
Bestel ff een metertje extra, ik moet ook!quote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb een asielzoeker om mijn gazon op ambachtelijke wijze met een aardappelschilmesje te maaien. Er schijnt een tekort aan arbeidsplaatsen te zijn dus ik draag gewoon mijn steentje bij aan een betere samenleving op deze manier.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
mensen die hun gras niet met een zeis maaien
Dat die ik af en toe ook, mit einer Motorsensequote:Op woensdag 30 september 2015 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
mensen die hun gras niet met een zeis maaien
Bestel lekker zelf. Jij zoekt je woningen uit op het in de nabijheid zijn van Grenzland Marktquote:Op woensdag 30 september 2015 11:46 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Bestel ff een metertje extra, ik moet ook!
Ik heb een Motorsensequote:Op woensdag 30 september 2015 13:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat die ik af en toe ook, mit einer Motorsense![]()
OK, eigenlijk is een Motorsense (motorstrimmer) voor nietjes en gebruik ik altijd een Freischneider (bosmaaier)
Beter nog, ik stuur Sjakie wel even naar Engbers Söhnequote:Op woensdag 30 september 2015 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bestel lekker zelf. Jij zoekt je woningen uit op het in de nabijheid zijn van Grenzland Markt
Niet zelf mengen?quote:Die in Georgsdorf had nu voor de tweede keer dat ik het moest hebben geen Aspen 25L meerDie van Stihl is een per liter een euro duurder
We hebben ze allebei op het werk, maar pak toch liever een bosmaaier. Vind dat prettiger vasthoudenquote:
Wordt de baas beroerd van. Zoveel werkt ie zelf niet met het spul en met de bladblazer, bosmaaier en de heggenschaar/kettingzaag op stok heb je de uitlaat toch achter je en die worden het meeste gebruikt. Dat scheelt je ¤2 de liter ofzo.quote:Niet zelf mengen?
Laten we het even gezellig houden. We vernederen jou toch ook niet ondanks dat je Fries bent?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen voor afgekeurde Duitsers, als ik het zo lees.
dan voel je je als fries vast en zeker thuis hierquote:Op woensdag 30 september 2015 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen voor afgekeurde Duitsers, als ik het zo lees.
Ik verbruik ook maar 10-15 liter per jaar hoor, maar meng echt wel zelf.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zoveel werkt ie zelf niet met het spul en met de bladblazer, bosmaaier en de heggenschaar/kettingzaag op stok heb je de uitlaat toch achter je en die worden het meeste gebruikt. Dat scheelt je ¤2 de liter ofzo.
zie boven....quote:Op woensdag 30 september 2015 14:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laten we het even gezellig houden. We vernederen jou toch ook niet ondanks dat je Fries bent?
Zucht...quote:Op woensdag 30 september 2015 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch fijn dat jullie het als een belediging zien dat zegt meer over jullie zienswijze dan over mijn opmerking.
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
![]()
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)met-haarschuim.dhtml
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
nee ik heb een tweepersoonsbed zodat er nog een afgekeurde Duitser naast past
9, dit is de grasmaaier SCquote:
ja hier is de sneue SCquote:
rookt ze net als een VW diesel zoveel als je haar op haar staart trapt?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
nee ik heb een tweepersoonsbed zodat er nog een afgekeurde Duitser naast past
ze rookt inderdaad net zo veel als onze VW diesel. Totaal niet om precies te zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:31 schreef lipje het volgende:
[..]
rookt ze net als een VW diesel zoveel als je haar op haar staart trapt?
Wie gaat er dan neue SC's openen?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:27 schreef lipje het volgende:
[..]
ja hier is de sneue SC
Je mag blijven tot je vakantie![]()
De Duitsers.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wie gaat er dan neue SC's openen?
ik las sneue SC'squote:Op woensdag 30 september 2015 18:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De Russenquote:Op woensdag 30 september 2015 18:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:21 schreef Dingest het volgende:
Potver, de 126 is door de APK gekomen. Zit ik weer een jaar aan dat ding vast![]()
Gelukkig lekt de bak geen olie bij één van de flensen omdat het schroefdraad dol is en de moer niet verder aangedraaid kan worden, en komen er nog steeds geen enge kloenken uit de aandrijflijn
Als het dol is, dan wil ie ook niet losquote:Op woensdag 30 september 2015 20:21 schreef Dingest het volgende:
Potver, de 126 is door de APK gekomen. Zit ik weer een jaar aan dat ding vast![]()
Gelukkig lekt de bak geen olie bij één van de flensen omdat het schroefdraad dol is en de moer niet verder aangedraaid kan worden, en komen er nog steeds geen enge kloenken uit de aandrijflijn
Wel als je hem weer op de schroefdraad forceert, maar daarmee strip je wel de schroefdraadquote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als het dol is, dan wil ie ook niet los
Gemiddelde rit in m'n 126quote:
En 't was best mistig ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:46 schreef Sounddragon het volgende:
Tis goffedomme frips buut'n jongeh!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:46 schreef Sounddragon het volgende:
Tis goffedomme frips buut'n jongeh!
hier niet.. Gisteren wel..quote:
Nou, mijn opa vertelde wel es dat er ook binnen Nederland tijdverschillen waren voor de oorlog. Bepaald gebied hier in het dorp hield de Duitse tijd er op na, een kwartier later was dat. Maar goed die mensen hadden het ook niet over een bord of een schotel maar over een Teller en koffie dronken ze uit een Tassequote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:25 schreef Anne het volgende:
Zal wel het tijdsverschil zijn tussen hier en Duitsland.
Brabants kwartiertjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, mijn opa vertelde wel es dat er ook binnen Nederland tijdverschillen waren voor de oorlog. Bepaald gebied hier in het dorp hield de Duitse tijd er op na, een kwartier later was dat. Maar goed die mensen hadden het ook niet over een bord of een schotel maar over een Teller en koffie dronken ze uit een Tasse
Noem het Brabands kwartiertje, ik noem het eerder unpünktlichquote:
Het is zelfs erger geweest...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, mijn opa vertelde wel es dat er ook binnen Nederland tijdverschillen waren voor de oorlog. Bepaald gebied hier in het dorp hield de Duitse tijd er op na, een kwartier later was dat. Maar goed die mensen hadden het ook niet over een bord of een schotel maar over een Teller en koffie dronken ze uit een Tasse
https://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdamse_Tijdquote:Amsterdamse Tijd (UTC+0:20), ook wel Nederlandse Tijd, was de tijdzone van Nederland van 1 mei 1909 tot 16 mei 1940. Deze tijd liep 20 minuten voor op UTC.
Voor 1909 verschilde de tijd in Nederland van plaats tot plaats en was het in het algemeen in het oosten later dan in het westen van het land. In 1909 kreeg Nederland een nationale tijd, die gelijk was aan de plaatselijke middelbare tijd van Amsterdam, om precies te zijn die van de Westertoren (4°53'01,95"O). Deze tijd was GMT +0h 19m 32,13s tot 17 maart 1937. Hierna werd het vereenvoudigd tot GMT +0h 20m; deze tijd werd ook wel Loenense tijd of Gorinchemse tijd genoemd, omdat dit de middelbare tijd van Loenen aan de Vecht en Gorinchem is. Dus om twaalf uur 's middags in Amsterdam was het 11:40 in Londen en 12:40 in Berlijn.
Tijdens de bezetting gedurende de Tweede Wereldoorlog voerden de Duitsers op 16 mei 1940 de Duitse Tijd (UTC+1) in Nederland in. Bovendien werd op die dag ook nog eens de zomertijd van kracht, waardoor alle klokken dus één uur en veertig minuten vooruit dienden te worden gezet.[1] Na de capitulatie van de Duitsers in 1945 is de klok niet teruggezet naar de Amsterdamse tijd en bleef UTC+1 gehandhaafd.
ga je nu een Audi tt kopen om het sjaaltje te rechtvaardigen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:55 schreef Barcaconia het volgende:
Zojuist mijn 3 jaar oude iphone uitgezwaaid en een nieuwe 6 gekocht. Kan ik me eindelijk weer in de starbucks vertonen met een sjaaltje om de nek.
Heb je hem wel tegen een boom geparkeerd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik was ff een rondje met de prius touren.
Zo rol ik.quote:
Kun jij ook niks aan doen, dat je een telefoon hebt voor de minder bedeelden onder onsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:55 schreef Barcaconia het volgende:
Zojuist mijn 3 jaar oude iphone uitgezwaaid en een nieuwe 6 gekocht. Kan ik me eindelijk weer in de starbucks vertonen met een sjaaltje om de nek.
quote:
welterustenquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:45 schreef Anne het volgende:
Ik ga binnenkort trouwens een proefrit maken in een.. Yaris.
als het maar geen Verso isquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:45 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hadden de T Sport uitvoering van de eerste Yaris (1500, 105pk) dat reed erg leukquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:45 schreef Anne het volgende:
heeft ze gelijk de ideale auto voor Tjabboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Anne: Welk model Yaris? De eerste generatie, de tweede of een gloedje nieuwe uit de derde generatie?Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Appartementquote:
Hoe weet jij nou waar ik wat voor betaalquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
Voor het zelfde geld rij je iets betrouwbaars als een Polo![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ze gelijk de ideale auto voor TjabboUhm. Bouwjaar 2010, 5-deurs met nog geen 20.000 km op de tellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Anne: Welk model Yaris? De eerste generatie, de tweede of een gloedje nieuwe uit de derde generatie?.
Mentaal of fysiek niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar ik wat voor betaal.
Daarnaast pas ik niet eens in een Polo.
Ben je zo klein?quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:47 schreef Anne het volgende:
[..]
das een tweede generatie denk ik. Een beetje saai maar wel goedkoop rijden. Bovendien werd ie niet meer als budget instapper neergezet, dus iets meer luxequote:Op zondag 4 oktober 2015 00:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhm. Bouwjaar 2010, 5-deurs met nog geen 20.000 km op de teller.
Luxe als in raamzwengels ook achterin, kacheventilator, volledig neerklapbare achterbank en zelfs een verstelbare rugleuning voor de bestuurder?quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:23 schreef lipje het volgende:
[..]
das een tweede generatie denk ik. Een beetje saai maar wel goedkoop rijden. Bovendien werd ie niet meer als budget instapper neergezet, dus iets meer luxe
elektrisch bedienbare ruitenwissers alles! Zelfs de hamsteraangedreven koelfan is standaardquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Luxe als in raamzwengels ook achterin, kacheventilator, volledig neerklapbare achterbank en zelfs een verstelbare rugleuning voor de bestuurder?
Dat mag met recht "bomvol opties" genoemd wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
elektrisch bedienbare ruitenwissers alles! Zelfs de hamsteraangedreven koelfan is standaard
quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Lekker porno kijken voor 200%quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
Moet je goffedomme geldscheppen op zondag, is er niks te doen
koffie zuipen en slap ouwehoeren in het rookhok ook goed?quote:
Zo'n ding zal toch wel wat zuiniger zijn als 1 op 12?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:02 schreef derLudolf het volgende:
Yaris 1.8 met 6 bak is wel leuk voor je Anne. Hoewel, dan ga je qua verbruik niet veel omlaag denk ik
Het is een 6-bak automaat met 101 pk. Daarmee ga ik wel flink omlaag qua verbruikquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:02 schreef derLudolf het volgende:
Yaris 1.8 met 6 bak is wel leuk voor je Anne. Hoewel, dan ga je qua verbruik niet veel omlaag denk ik
Geen idee, maar zoals ik schreef hadden we hier een Yaris I met 1500. Echt ver onder de 1:14 kwam die volgens mij nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n ding zal toch wel wat zuiniger zijn als 1 op 12?
Oh ik dacht dat die ook wel iets van 150pk hadquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een 6-bak automaat met 101 pk. Daarmee ga ik wel flink omlaag qua verbruik.
Hoe jij het noemen wilquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
koffie zuipen en slap ouwehoeren in het rookhok ook goed?
Halen jullie 1:12 met die Cupra?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n ding zal toch wel wat zuiniger zijn als 1 op 12?
Da's zuinig, of echt alleen maar snelweg?quote:
Ik rij niet echt heel erg zuinig, geef best graag nog wel eens wat gas; hij moet daarom 1 op 14 eigenlijk ook nog wel kunnen halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Da's zuinig, of echt alleen maar snelweg?
Dat is een PUMA motor van Fordquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:28 schreef derLudolf het volgende:
Trouwens, iemand hier verstand/ervaring met de Renault 2.4dci blokken? Heb gehoord dat die vaak problemen hebben met krukaslagers/schaallagers/ietsmetkrukas. Ik weet het niet precies meer
Kennis van wou namelijk een Navara kopen en daar ligt dat blok ook in.
Ik heb al verschillende mensen gehoord dat ze de versnellingsbak kapot hadden gereden van de navaraquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:28 schreef derLudolf het volgende:
Trouwens, iemand hier verstand/ervaring met de Renault 2.4dci blokken? Heb gehoord dat die vaak problemen hebben met krukaslagers/schaallagers/ietsmetkrukas. Ik weet het niet precies meer
Kennis van wou namelijk een Navara kopen en daar ligt dat blok ook in.
Kan kloppen, naast ons zit een Nissan dealer die veel Navara's onderhoud van Rijkswaterstaat, en daar ligt nog wel eens een bak er naast. Maar dat kan ook komen omdat het nogal lomp en onbenullig gaat daarquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:03 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende mensen gehoord dat ze de versnellingsbak kapot hadden gereden van de navara
Die auto's worden wel gebruikt waarvoor ze pretenderen dat die gebouwd zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:04 schreef daNpy het volgende:
Zegt dat wat over die bak of meer over die mensen?
Daar koop je die auto's toch ook voor. Gister nog met een Touareg met zware aanhanger (kuub diesel en wat onderdelen van een bulldozer) door losse natte grond gekomen. Die 5 cilinder lag mooi te brullenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:06 schreef densmee het volgende:
[..]
Die auto's worden wel gebruikt waarvoor ze pretenderen dat die gebouwd zijn.
Dus zware aanhangers en meer kilometers in het zand dan op het harde
marteraangedrevenquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
elektrisch bedienbare ruitenwissers alles! Zelfs de hamsteraangedreven koelfan is standaard
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zag van de week een Lada Niva langs de kant van de weg met pech. Dacht dat die dingen niet kapot konden gaan.
om 13.00 uur weggetrapt; de monteurs (die knakkers die ons het sjouw, ruk en hijswerk laten doen en de halve dag bezig zijn om 12 boutjes vast te draaien) waren moe en wilden naar huis; heaumeau'squote:
RWS'ers rijden volgens mij net zo mieterig als die knakkers van de Wegenw8. Van die laatste kan ik het nog begrijpen, want dat is een rijdende werkplaats die in een hokkie is gestampt, maar die pickup knakkers rijden echt als sissy's; nooit boven de 100, 0 - 100 in een kwartier enzo..quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kan kloppen, naast ons zit een Nissan dealer die veel Navara's onderhoud van Rijkswaterstaat, en daar ligt nog wel eens een bak er naast. Maar dat kan ook komen omdat het nogal lomp en onbenullig gaat daar
tja privé rijden ze een ecohok van Franse oorsprong, dus sneller is enger. Plus de bestuurder heeft de gemiddelde leeftijd van het bejaardenhuisquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RWS'ers rijden volgens mij net zo mieterig als die knakkers van de Wegenw8. Van die laatste kan ik het nog begrijpen, want dat is een rijdende werkplaats die in een hokkie is gestampt, maar die pickup knakkers rijden echt als sissy's; nooit boven de 100, 0 - 100 in een kwartier enzo..
Met de snelheid waarmee ze aan worden gereden zal de nieuwe lichting snel klaarstaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:00 schreef lipje het volgende:
[..]
tja privé rijden ze een ecohok van Franse oorsprong, dus sneller is enger. Plus de bestuurder heeft de gemiddelde leeftijd van het bejaardenhuis![]()
Ik denk dat ze nou eindelijk inzagen dat er wel degelijk een markt is voor yankee-pick ups. Eerst reden alle ZZPers in een Dodge, en eerlijk is eerlijk, die F150's zijn wel een stuk minder lelijk als een RAM. Op St. Eustatius reed ik ook een Ranger, maar dan de kleine versie. Kwalitatief kunnen ze elkaar wel hebben denk ik; tis allebei crapquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Over pickups gesproken, ik zie de laatste tijd best veel nieuwe Ford Rangers rijden? Is Ford druk bezig die aan de man te brengen ofzo. Ook hier vlak over de grens zie ik ze veel rijden. Van een beetje Duitser verwacht je toch dat ze een Amarok rijden
Nja zit wel een heel verschil tussen F150/RAM/Tundra en Amarok/Hi-Lux/Ranger vind ik. Die eerste zijn benzineslurpers de tweede werkpaarden. Best veel boeren en grondwerkers die zo'n ding hebben hier in de buurt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nou eindelijk inzagen dat er wel degelijk een markt is voor yankee-pick ups. Eerst reden alle ZZPers in een Dodge, en eerlijk is eerlijk, die F150's zijn wel een stuk minder lelijk als een RAM. Op St. Eustatius reed ik ook een Ranger, maar dan de kleine versie. Kwalitatief kunnen ze elkaar wel hebben denk ik; tis allebei crap
Een zwarte? Kom er tussen Schöningsdorf en Twist vaak een tegenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:44 schreef bluemoon23 het volgende:
Zag inderdaad Maandag nog een Ford Ranger rijden in Duitsland.
Met verhoging en leuke velgen ziet zo,n ding er best nog wel aardig uit.
Lekkerquote:
* lipje doet er Daro bijquote:
Jij drinkt alleen bier (waar natuurlijk geen water in zit) based koffie?quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Water is voor kikkers, thee voor flikkers
een beetje PTA'er loopt op Nozem natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij drinkt alleen bier (waar natuurlijk geen water in zit) based koffie?
Geen bier? fake duitserquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
een beetje PTA'er loopt op Nozem natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
tevens beken ik zowel geen koffie als bier te drinken![]()
2 weken geleden die rotzooi nog op,quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
een beetje PTA'er loopt op Nozem natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
tevens beken ik zowel geen koffie als bier te drinken![]()
Geen mist te bekennen hier, licht bewolkt, maar niet genoeg om de zon tegen te houden; graadje of 18 buiten, gewoon T-shirtjes weerquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:11 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh. Zal wel weer een lekkere puinzooi zijn op de weg met de mist.
Jakkiequote:Op maandag 5 oktober 2015 10:48 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Neemt alleen de Schnaps zeker?
Een andere auto? Waar denk je aan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen mist te bekennen hier, licht bewolkt, maar niet genoeg om de zon tegen te houden; graadje of 18 buiten, gewoon T-shirtjes weer![]()
Net effe mijn replacement HU opgehaald; van de week gaf mijn Alpine de geest, ineens, zomaar.. alleen nog het splash screen, en verder helemaal niks meer.. ging ik effe op MP kijken voor een tweedehandsje voor tijdelijk, is er één krek dezelfde unit te koop, hier nog geen 2 km vandaanNet effe opgehaald en in het dash gestampt. 50 tientjes voor een radio van 700¤ nieuw (15 jaar geleden)
![]()
Had al zitten kijken naar een nieuwe-nieuwe, maar met nog steeds mijn plannen voor een andere auto (daar zit alles niet-din in) vond ik het eigenlijk zonde van de investering.
Nu hoef ik strakkies niet meer zelf te zingen onderweg naar Geleen![]()
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen effe bij deze ga kijkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een andere auto? Waar denk je aan?
Ik vind 200 euro afschrijving over 15 jaar niet echt "quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
50 tientjes voor een radio van 700¤ nieuw (15 jaar geleden)![]()
Fijne motoren dat, totdat je onderhoud moet betalen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen effe bij deze ga kijken
Lezen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Fijne motoren dat, totdat je onderhoud moet betalen.
Automaat hoop ik?
Ik zag de helft maar. Slecht internet hier.quote:
tot op de dag van vandaag is er domweg niets wat er aan kan tippen in 1 DIN. Daarbij; van 700 (699 eigk.) naar 50, is wel iets meer als 200 volgens mijn rekenmachine.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro afschrijving over 15 jaar niet echt "".
olie en filters kosten niet zo veel. En die injectoren komen ook niet elke 50k he.. Onderhoud heb je aan elke auto.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Fijne motoren dat, totdat je onderhoud moet betalen.
Automaat hoop ik?
50 tientjes is nog altijd 500 euroquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tot op de dag van vandaag is er domweg niets wat er aan kan tippen in 1 DIN. Daarbij; van 700 (699 eigk.) naar 50, is wel iets meer als 200 volgens mijn rekenmachine.
Kijk, met die vent kun je nog eens een boompje opzetten.quote:
Volgens mij haalt die vent vooral boompjes neerquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk, met die vent kun je nog eens een boompje opzetten.
De verstuivers zijn duur en de kop scheurt nog wel eens rond de verstuivers.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
olie en filters kosten niet zo veel. En die injectoren komen ook niet elke 50k he.. Onderhoud heb je aan elke auto.
Sjiek heur.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ehquote:
helaas was ie vanmiddag toen ik belde al verkocht.. Kan nog effe verder sparenquote:
Ik vond de E klasse eeg tegen vallen. De C en S klasse vond ik leuker rijden of luxer. De E vond ik net geen van 2. Logisch ook want zit er net tussen inquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
5 x een tientjequote:Op maandag 5 oktober 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
50 tientjes voor een radio van 700¤ nieuw
Je kunt of niet lezen, of niet rekenen of allebei.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
eh![]()
Óf jullie zijn helemaal van het padje af, óf ik zit in een andere dimensie sinds een paar uur.. Ik betaal 50 eur voor iets wat een aantlal jaar geleden het veertienvoudige kostte, en jullie vinden dat te duur. Volgens mij hebben jullie dezelfde pillenboer
niet typen zal het zijnquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt of niet lezen, of niet rekenen of allebei.
Motorrijtuigenbelasting: ¤ 429 - 461 per kwartaalquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een Lindeboom en geen Oranjeboomquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk, met die vent kun je nog eens een boompje opzetten.
Tis simpol; ik wil iets nieuwers waarin ik geen oordoppies in hoef als ik 140 rijd, de W203 roest als de tyfus, en elke cheapskate wil een C, dus om de één of andere duistere reden denken de huidige eigenaren van die apparaten dat er ergens gouden onderdelen in zitten, zélfs als er dik 4 ton op de klok staat. Tevens vind ik het interieur van een 203 niet echt heel mooi, behalve van de facelift, die gaat wel mits alu, maar die zijn in de regel qua opties zo kaal als een biljartbal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Motorrijtuigenbelasting: ¤ 429 - 461 per kwartaal![]()
![]()
Tevens, een auto met zoveel electronica, is je account niet gehackt
Lees mijn verhaal; ik vind het interieur van een roestige C niet geweldig, en een S vind ik te duur en te zwaar en qua interieur eigenlijk minder als een E. Tevens zijn S klasse onderdelen wél heel erg prijzigquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vond de E klasse eeg tegen vallen. De C en S klasse vond ik leuker rijden of luxer. De E vond ik net geen van 2. Logisch ook want zit er net tussen in
Dat wordt om 10 uur de trein pakken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
holla*
Heb vanmiddag rond 12:30 theorie-examen gereserveerd voor rijbewijs B, het is dus a.s donderdag(!) rond 14:40 in Goes.![]()
Enige probleem.....ik woon namelijk in Den Haag.
Fucking CBR en tijdelijk sluiting van Leiden locatie.![]()
Helemaal vol of tijdelijk gesloten net als Leiden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat wordt om 10 uur de trein pakken.
Whatskebeurt met Rijswijk en Rotterdam?
Gouda? Naast de indoor-speeltuin, toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
^morguh
[..]
Helemaal vol of tijdelijk gesloten net als Leiden.
Wij krijgen er 600, met 1000 inwonersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:33 schreef Dingest het volgende:
Dubbel zoveel asielzoekers als afgesproken in Oranje
Wij krijgen hier ook een AZC aan de rand van het dorp. Dorp zelf telt 1800 inwoners, er zouden (uit mijn hoofd) eerst 400 moeten komen met potentie van uitbreiding tot 800. Ik geloof dat er met tegenzin is ingestemd mits 400 de limiet zou zijn. Tot zover het nut van afspraken maken
1200 bedoel je dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wij krijgen er 600, met 1000 inwoners
Bij ons (oude gemeente waar ik woonde dan) zitten ze in een oude school. De reacties hier waren verdeeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:33 schreef Dingest het volgende:
Wij krijgen hier ook een AZC aan de rand van het dorp. Dorp zelf telt 1800 inwoners, er zouden (uit mijn hoofd) eerst 400 moeten komen met potentie van uitbreiding tot 800. Ik geloof dat er met tegenzin is ingestemd mits 400 de limiet zou zijn. Tot zover het nut van afspraken maken
Het is in Goes!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gouda? Naast de indoor-speeltuin, toch?
Gezakt? Hiernaast opnieuw proberen in de trap-auto's.
Extra goed leren danquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey
[..]
Het is in Goes!!
Waarom moet Leiden nou dicht zijn??Stel eens dat ik zak bij mijn 1e keer!!
Wat heeft dat met bedrijfswagen journalistiek te maken?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Even olifantjes op de foto zetten in Harns, brb.
SPOILER: staat nog wat van op YouTube trouwensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Welkom in Nederland, wat vroeger een democratie was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:33 schreef Dingest het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat heeft dat met bedrijfswagen journalistiek te maken?Of waren ze op transport?
Kennis van me heeft olifanten van Emmen naar -volgens mij- Berlijn gebracht. Schijnt best 'leuk' te zijn als zo'n beest wakker wordt in zo'n containerDan kun je stoppen en geeft de dierenarts extra verdoving.
SPOILER: staat nog wat van op YouTube trouwensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terminologie jonguh![]()
Olivandjes:
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat heeft dat met bedrijfswagen journalistiek te maken?Of waren ze op transport?
Kennis van me heeft olifanten van Emmen naar -volgens mij- Berlijn gebracht. Schijnt best 'leuk' te zijn als zo'n beest wakker wordt in zo'n containerDan kun je stoppen en geeft de dierenarts extra verdoving.
Heb accreditatie aangevraagd voor de interne verhuizing van het noorder dierenpark, maar dit is wat SD zegt jaSPOILER: staat nog wat van op YouTube trouwensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht trouwens dat ze zo ontzettend into veiligheidsmaatregelen zijn daar? Heb de mensen maar wat buiten beeld gehouden, wil niet dat er mensen ontslagen worden door mijn foto's.![]()
![]()
Ik woon hooguit op 3 uur rijden van jullie af hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
Ik word een beetje gestoord van dat autootjes kijken op het net; alles wat dik en vet is staat 5 uur rijden verderop
's Nachts of overdag?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon hooguit op 3 uur rijden van jullie af hoor
ik heb het niet over dat soort olifanten, gekquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef derLudolf het volgende:
Aha, dan was dat filmpje wat ik plaatste van de conculega
Mooi trouwens dat je nog Noorder Dierenpark zegt. Vooral blijven doenDie nieuwe naam is afschuwelijk en tevens bedacht door hetzelfde bedrijf dat ooit de naam Fyra bedacht
Hoe dat zit met die veiligheidsmaatregelen weet ik niet. Misschien waren ze (de dierentuin) toen niet zo streng omdat ze krap bij kas zaten
Ja het werd mij niet duidelijk wiens maatregelen jij bedoeldequote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het niet over dat soort olifanten, gekolifanten zijn kerels in een rode overall met ene overmaatse werphengel.
dat is over een paar maanden pas. Bovendien was ik, zoals gezegd, in Harns, niet in Emmen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja het werd mij niet duidelijk wiens maatregelen jij bedoeldeOmdat je zei ook foto's te gaan maken bij de verhuizen van het noorder dierenpark
ga je voor SD benzjes kijken in Dldquote:Op woensdag 7 oktober 2015 04:02 schreef Barcaconia het volgende:
Oh de volgende OP ga ik niet maken trouwens, heb geen computer alleen mobiel de komende week. Zonde want ik ken genoeg leuke 1901 autootjes
inclusief Ottomotor?quote:
Mjah, ligt aan de situatie, maar die po op je kop is wel redelijk standard issue jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb accreditatie aangevraagd voor de interne verhuizing van het noorder dierenpark, maar dit is wat SD zegt ja![]()
Dacht trouwens dat ze zo ontzettend into veiligheidsmaatregelen zijn daar? Heb de mensen maar wat buiten beeld gehouden, wil niet dat er mensen ontslagen worden door mijn foto's.![]()
Ik zoek over de grens, ik haat ongebruikte knoppies. Als ik een auto koop waar ik aan alle kanten de dikke vette hoofdprijs voor moet gaan lappen, wil ik alles erop en eraan. Goed voor de verkoop in een later stadiium ook. Alleen is dat pokkeland daar achterlijk groot, en NL handelaren roven alles leeg aan onze kant.. dus als ik wat moois wil, moet ik er ver voor rijden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon hooguit op 3 uur rijden van jullie af hoor
G is veel te zwaar, dan krijg ik een persoonlijke veiligheidscoach van de overheid om te zorgen dat me niks overkomtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zag nog wel een mooie G320 te koop staan
Waar ben je naar op zoek?quote:
2300kg is toch peneats vergeleken met waar je rest van de dag op rijdt?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
G is veel te zwaar, dan krijg ik een persoonlijke veiligheidscoach van de overheid om te zorgen dat me niks overkomt![]()
Dudequote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
2300kg is toch peneats vergeleken met waar je rest van de dag op rijdt?Ik vind ze echt vet, meer helaas erg duur
Gekkegeitquote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dude
2300 kilo op diesel :
Wegenbelasting per jaar: 2872 euro
Of per kwartaal: 718 euro
Doe es effe normaal geak
280 is ook goed mits de kleur en opties OK zijn. Dat voorbeeldje ook, alleen moet hij effe 2k zakken in prijs, want hij is niet van goud. 8½k is wel helemaal het matje, dan moet hij echt helemaal perfect zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gekkegeit
Deze beter?
http://goo.gl/IcC3Uy
Welke jaren is die uitvoering die je zoekt? Mag een 280'er ook trouwens? Is dezelfde v6 toch?
Elke keer dat je het verteld is een keer vaker zakken, dus nu mag je drie keer naar Goesquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi
In de middag(14:40) theorie-examen rijbewijs B...in Goes!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |