Ik woon hooguit op 3 uur rijden van jullie af hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
Ik word een beetje gestoord van dat autootjes kijken op het net; alles wat dik en vet is staat 5 uur rijden verderop
's Nachts of overdag?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon hooguit op 3 uur rijden van jullie af hoor
ik heb het niet over dat soort olifanten, gekquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:39 schreef derLudolf het volgende:
Aha, dan was dat filmpje wat ik plaatste van de conculega
Mooi trouwens dat je nog Noorder Dierenpark zegt. Vooral blijven doenDie nieuwe naam is afschuwelijk en tevens bedacht door hetzelfde bedrijf dat ooit de naam Fyra bedacht
Hoe dat zit met die veiligheidsmaatregelen weet ik niet. Misschien waren ze (de dierentuin) toen niet zo streng omdat ze krap bij kas zaten
Ja het werd mij niet duidelijk wiens maatregelen jij bedoeldequote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het niet over dat soort olifanten, gekolifanten zijn kerels in een rode overall met ene overmaatse werphengel.
dat is over een paar maanden pas. Bovendien was ik, zoals gezegd, in Harns, niet in Emmen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja het werd mij niet duidelijk wiens maatregelen jij bedoeldeOmdat je zei ook foto's te gaan maken bij de verhuizen van het noorder dierenpark
ga je voor SD benzjes kijken in Dldquote:Op woensdag 7 oktober 2015 04:02 schreef Barcaconia het volgende:
Oh de volgende OP ga ik niet maken trouwens, heb geen computer alleen mobiel de komende week. Zonde want ik ken genoeg leuke 1901 autootjes
inclusief Ottomotor?quote:
Mjah, ligt aan de situatie, maar die po op je kop is wel redelijk standard issue jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb accreditatie aangevraagd voor de interne verhuizing van het noorder dierenpark, maar dit is wat SD zegt ja![]()
Dacht trouwens dat ze zo ontzettend into veiligheidsmaatregelen zijn daar? Heb de mensen maar wat buiten beeld gehouden, wil niet dat er mensen ontslagen worden door mijn foto's.![]()
Ik zoek over de grens, ik haat ongebruikte knoppies. Als ik een auto koop waar ik aan alle kanten de dikke vette hoofdprijs voor moet gaan lappen, wil ik alles erop en eraan. Goed voor de verkoop in een later stadiium ook. Alleen is dat pokkeland daar achterlijk groot, en NL handelaren roven alles leeg aan onze kant.. dus als ik wat moois wil, moet ik er ver voor rijden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon hooguit op 3 uur rijden van jullie af hoor
G is veel te zwaar, dan krijg ik een persoonlijke veiligheidscoach van de overheid om te zorgen dat me niks overkomtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zag nog wel een mooie G320 te koop staan
Waar ben je naar op zoek?quote:
2300kg is toch peneats vergeleken met waar je rest van de dag op rijdt?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
G is veel te zwaar, dan krijg ik een persoonlijke veiligheidscoach van de overheid om te zorgen dat me niks overkomt![]()
Dudequote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
2300kg is toch peneats vergeleken met waar je rest van de dag op rijdt?Ik vind ze echt vet, meer helaas erg duur
Gekkegeitquote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dude
2300 kilo op diesel :
Wegenbelasting per jaar: 2872 euro
Of per kwartaal: 718 euro
Doe es effe normaal geak
280 is ook goed mits de kleur en opties OK zijn. Dat voorbeeldje ook, alleen moet hij effe 2k zakken in prijs, want hij is niet van goud. 8½k is wel helemaal het matje, dan moet hij echt helemaal perfect zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gekkegeit
Deze beter?
http://goo.gl/IcC3Uy
Welke jaren is die uitvoering die je zoekt? Mag een 280'er ook trouwens? Is dezelfde v6 toch?
Elke keer dat je het verteld is een keer vaker zakken, dus nu mag je drie keer naar Goesquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi
In de middag(14:40) theorie-examen rijbewijs B...in Goes!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |