In de Leon ook, ben toen wezen proefrijden in een Leon met dat blok zonder föhn en dan op LPG.. met 3 man erin niet vooruit te schoppenquote:
Grappig, ik vond 'm in die Cabrio prima. Die moest ook niet meer hebben, als je deze op 'z'n staart trapte, begon ie al genoeg te zwabberen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In de Leon ook, ben toen wezen proefrijden in een Leon met dat blok zonder föhn en dan op LPG.. met 3 man erin niet vooruit te schoppen![]()
De oude 1.8 hé, stuk beter dan die 2.0. De meeste van die twee liters zuipen olie, terwijl er een iets grotere zuiger in zitquote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In de Leon ook, ben toen wezen proefrijden in een Leon met dat blok zonder föhn en dan op LPG.. met 3 man erin niet vooruit te schoppen![]()
Ik las net op die Wiki page dat ze 480 race PK's uit die dingen hebben getrokken.. pretty bomproof
Ik moet zeggen dat ik hem niet op zijn flikker heb getrapt (kort proefritje en gas, dan ga ik niet stampen) Maar ik vond hem erg flauw.quote:Op zondag 27 september 2015 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grappig, ik vond 'm in die Cabrio prima. Die moest ook niet meer hebben, als je deze op 'z'n staart trapte, begon ie al genoeg te zwabberen.
Die van Anne lust ook wel wat, maar daar staat ook al bijna 300k op geloof ik. Is wel een stuk minder geworden na de laatste turboswap trouwens, maar helemaal weg is het niet.quote:Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De oude 1.8 hé, stuk beter dan die 2.0. De meeste van die twee liters zuipen olie, terwijl er een iets grotere zuiger in zit
Daar was des tijds een software updatye voor icm carter ventilatie vervangen en een software update. De nieuwste 2.0 tfsi heeft weer die modificatiequote:Op zondag 27 september 2015 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem niet op zijn flikker heb getrapt (kort proefritje en gas, dan ga ik niet stampen) Maar ik vond hem erg flauw.
[..]
Die van Anne lust ook wel wat, maar daar staat ook al bijna 300k op geloof ik. Is wel een stuk minder geworden na de laatste turboswap trouwens, maar helemaal weg is het niet.
Dat jij dat allemaal weet van een auto van 15 jaar oudquote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daar was des tijds een software updatye voor icm carter ventilatie vervangen en een software update. De nieuwste 2.0 tfsi heeft weer die modificatie
Handig autodataquote:Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
Dat jij dat allemaal weet van een auto van 15 jaar oud![]()
Internetwijsheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Internetwijsheid![]()
Speciaal voor jou:Waarschijnlijk wel Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Internetwijsheid![]()
Speciaal voor jou:Flauw hoor, VW grapjes maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:
mmmm... ik dacht dat er een ABF in dit model lag.quote:Op zondag 27 september 2015 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zelfde blok idd, alleen dan met turbo(tje) erop.![]()
Geleverd in best wel veul VAG hokken, zelfs in de Passat volgens mij.
https://en.wikipedia.org/(...)_engines#1.8_R4_20vT
verlang je alweer naar vakantie?quote:
dus SD heeft tandafdrukken op zijn arm staan omdat jij over eten droomdequote:
De vellen hangen er bijquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef lipje het volgende:
[..]
dus SD heeft tandafdrukken op zijn arm staan omdat jij over eten droomde
AQX in die van Anne, maar volgens mij is de basis van al die dingen gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 28 september 2015 10:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
mmmm... ik dacht dat er een ABF in dit model lag.
Jammer, anders had ik er wel belang bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |