Geen mist te bekennen hier, licht bewolkt, maar niet genoeg om de zon tegen te houden; graadje of 18 buiten, gewoon T-shirtjes weerquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:11 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh. Zal wel weer een lekkere puinzooi zijn op de weg met de mist.
Jakkiequote:Op maandag 5 oktober 2015 10:48 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Neemt alleen de Schnaps zeker?
Een andere auto? Waar denk je aan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen mist te bekennen hier, licht bewolkt, maar niet genoeg om de zon tegen te houden; graadje of 18 buiten, gewoon T-shirtjes weer![]()
Net effe mijn replacement HU opgehaald; van de week gaf mijn Alpine de geest, ineens, zomaar.. alleen nog het splash screen, en verder helemaal niks meer.. ging ik effe op MP kijken voor een tweedehandsje voor tijdelijk, is er één krek dezelfde unit te koop, hier nog geen 2 km vandaanNet effe opgehaald en in het dash gestampt. 50 tientjes voor een radio van 700¤ nieuw (15 jaar geleden)
![]()
Had al zitten kijken naar een nieuwe-nieuwe, maar met nog steeds mijn plannen voor een andere auto (daar zit alles niet-din in) vond ik het eigenlijk zonde van de investering.
Nu hoef ik strakkies niet meer zelf te zingen onderweg naar Geleen![]()
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen effe bij deze ga kijkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een andere auto? Waar denk je aan?
Ik vind 200 euro afschrijving over 15 jaar niet echt "quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
50 tientjes voor een radio van 700¤ nieuw (15 jaar geleden)![]()
Fijne motoren dat, totdat je onderhoud moet betalen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten dat ik morgen effe bij deze ga kijken
Lezen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Fijne motoren dat, totdat je onderhoud moet betalen.
Automaat hoop ik?
Ik zag de helft maar. Slecht internet hier.quote:
tot op de dag van vandaag is er domweg niets wat er aan kan tippen in 1 DIN. Daarbij; van 700 (699 eigk.) naar 50, is wel iets meer als 200 volgens mijn rekenmachine.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro afschrijving over 15 jaar niet echt "".
olie en filters kosten niet zo veel. En die injectoren komen ook niet elke 50k he.. Onderhoud heb je aan elke auto.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Fijne motoren dat, totdat je onderhoud moet betalen.
Automaat hoop ik?
50 tientjes is nog altijd 500 euroquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tot op de dag van vandaag is er domweg niets wat er aan kan tippen in 1 DIN. Daarbij; van 700 (699 eigk.) naar 50, is wel iets meer als 200 volgens mijn rekenmachine.
Kijk, met die vent kun je nog eens een boompje opzetten.quote:
Volgens mij haalt die vent vooral boompjes neerquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk, met die vent kun je nog eens een boompje opzetten.
De verstuivers zijn duur en de kop scheurt nog wel eens rond de verstuivers.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
olie en filters kosten niet zo veel. En die injectoren komen ook niet elke 50k he.. Onderhoud heb je aan elke auto.
Sjiek heur.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ehquote:
helaas was ie vanmiddag toen ik belde al verkocht.. Kan nog effe verder sparenquote:
Ik vond de E klasse eeg tegen vallen. De C en S klasse vond ik leuker rijden of luxer. De E vond ik net geen van 2. Logisch ook want zit er net tussen inquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
5 x een tientjequote:Op maandag 5 oktober 2015 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
50 tientjes voor een radio van 700¤ nieuw
Je kunt of niet lezen, of niet rekenen of allebei.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
eh![]()
Óf jullie zijn helemaal van het padje af, óf ik zit in een andere dimensie sinds een paar uur.. Ik betaal 50 eur voor iets wat een aantlal jaar geleden het veertienvoudige kostte, en jullie vinden dat te duur. Volgens mij hebben jullie dezelfde pillenboer
niet typen zal het zijnquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt of niet lezen, of niet rekenen of allebei.
Motorrijtuigenbelasting: ¤ 429 - 461 per kwartaalquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een Lindeboom en geen Oranjeboomquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk, met die vent kun je nog eens een boompje opzetten.
Tis simpol; ik wil iets nieuwers waarin ik geen oordoppies in hoef als ik 140 rijd, de W203 roest als de tyfus, en elke cheapskate wil een C, dus om de één of andere duistere reden denken de huidige eigenaren van die apparaten dat er ergens gouden onderdelen in zitten, zélfs als er dik 4 ton op de klok staat. Tevens vind ik het interieur van een 203 niet echt heel mooi, behalve van de facelift, die gaat wel mits alu, maar die zijn in de regel qua opties zo kaal als een biljartbal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Motorrijtuigenbelasting: ¤ 429 - 461 per kwartaal![]()
![]()
Tevens, een auto met zoveel electronica, is je account niet gehackt
Lees mijn verhaal; ik vind het interieur van een roestige C niet geweldig, en een S vind ik te duur en te zwaar en qua interieur eigenlijk minder als een E. Tevens zijn S klasse onderdelen wél heel erg prijzigquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vond de E klasse eeg tegen vallen. De C en S klasse vond ik leuker rijden of luxer. De E vond ik net geen van 2. Logisch ook want zit er net tussen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |