quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zag van de week een Lada Niva langs de kant van de weg met pech. Dacht dat die dingen niet kapot konden gaan.
om 13.00 uur weggetrapt; de monteurs (die knakkers die ons het sjouw, ruk en hijswerk laten doen en de halve dag bezig zijn om 12 boutjes vast te draaien) waren moe en wilden naar huis; heaumeau'squote:
RWS'ers rijden volgens mij net zo mieterig als die knakkers van de Wegenw8. Van die laatste kan ik het nog begrijpen, want dat is een rijdende werkplaats die in een hokkie is gestampt, maar die pickup knakkers rijden echt als sissy's; nooit boven de 100, 0 - 100 in een kwartier enzo..quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kan kloppen, naast ons zit een Nissan dealer die veel Navara's onderhoud van Rijkswaterstaat, en daar ligt nog wel eens een bak er naast. Maar dat kan ook komen omdat het nogal lomp en onbenullig gaat daar
tja privé rijden ze een ecohok van Franse oorsprong, dus sneller is enger. Plus de bestuurder heeft de gemiddelde leeftijd van het bejaardenhuisquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RWS'ers rijden volgens mij net zo mieterig als die knakkers van de Wegenw8. Van die laatste kan ik het nog begrijpen, want dat is een rijdende werkplaats die in een hokkie is gestampt, maar die pickup knakkers rijden echt als sissy's; nooit boven de 100, 0 - 100 in een kwartier enzo..
Met de snelheid waarmee ze aan worden gereden zal de nieuwe lichting snel klaarstaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:00 schreef lipje het volgende:
[..]
tja privé rijden ze een ecohok van Franse oorsprong, dus sneller is enger. Plus de bestuurder heeft de gemiddelde leeftijd van het bejaardenhuis![]()
Ik denk dat ze nou eindelijk inzagen dat er wel degelijk een markt is voor yankee-pick ups. Eerst reden alle ZZPers in een Dodge, en eerlijk is eerlijk, die F150's zijn wel een stuk minder lelijk als een RAM. Op St. Eustatius reed ik ook een Ranger, maar dan de kleine versie. Kwalitatief kunnen ze elkaar wel hebben denk ik; tis allebei crapquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Over pickups gesproken, ik zie de laatste tijd best veel nieuwe Ford Rangers rijden? Is Ford druk bezig die aan de man te brengen ofzo. Ook hier vlak over de grens zie ik ze veel rijden. Van een beetje Duitser verwacht je toch dat ze een Amarok rijden
Nja zit wel een heel verschil tussen F150/RAM/Tundra en Amarok/Hi-Lux/Ranger vind ik. Die eerste zijn benzineslurpers de tweede werkpaarden. Best veel boeren en grondwerkers die zo'n ding hebben hier in de buurt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nou eindelijk inzagen dat er wel degelijk een markt is voor yankee-pick ups. Eerst reden alle ZZPers in een Dodge, en eerlijk is eerlijk, die F150's zijn wel een stuk minder lelijk als een RAM. Op St. Eustatius reed ik ook een Ranger, maar dan de kleine versie. Kwalitatief kunnen ze elkaar wel hebben denk ik; tis allebei crap
Een zwarte? Kom er tussen Schöningsdorf en Twist vaak een tegenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:44 schreef bluemoon23 het volgende:
Zag inderdaad Maandag nog een Ford Ranger rijden in Duitsland.
Met verhoging en leuke velgen ziet zo,n ding er best nog wel aardig uit.
Lekkerquote:
* lipje doet er Daro bijquote:
Jij drinkt alleen bier (waar natuurlijk geen water in zit) based koffie?quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Water is voor kikkers, thee voor flikkers
een beetje PTA'er loopt op Nozem natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij drinkt alleen bier (waar natuurlijk geen water in zit) based koffie?
Geen bier? fake duitserquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
een beetje PTA'er loopt op Nozem natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
tevens beken ik zowel geen koffie als bier te drinken![]()
2 weken geleden die rotzooi nog op,quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
een beetje PTA'er loopt op Nozem natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
tevens beken ik zowel geen koffie als bier te drinken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |