abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156429907
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, het ironische is dat die eigenlijk uit populistische overwegingen naar de achtergrond zijn verdwenen. Het leek niemand echt te interesseren, totdat ze erachter kwamen dat er in de politiek toch vrij makkelijk beslissingen werden genomen waar een groot deel van de bevolking niet zo over te spreken was.
Ja dat snap ik het is natuurlijk ook een kwestie van marketing en op welke punten je gaat focussen tijdens de verkiezingen.

Maar het was altijd hun kroonjuweel die hoef je niet altijd gepoetst te dragen maar zoals ze er nu mee omgaan is alsof ze het ergens in de modder hebben gegooid.
pi_156429933
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, het ironische is dat die eigenlijk uit populistische overwegingen naar de achtergrond zijn verdwenen. Het leek niemand echt te interesseren, totdat ze erachter kwamen dat er in de politiek toch vrij makkelijk beslissingen werden genomen waar een groot deel van de bevolking niet zo over te spreken was.
Ik heb wel gezien dat die gast van D66, die deze wet heeft ingediend, Boris van der Ham, wel deze petitie heeft ondertekend. En terecht, lijkt me. Ik ben in principe ook D66, heb ook ondertekend.
I´m back.
pi_156429981
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb wel gezien dat die gast van D66, die deze wet heeft ingediend, Boris van der Ham, wel deze petitie heeft ondertekend. En terecht, lijkt me. Ik ben in principe ook D66, heb ook ondertekend.
Boris van de ham *; _O_, altijd al een prachtvent gevonden ook al staat hij vaak ver van mijn mening :).
pi_156429988
Dutch website says it will trigger referendum on EU-Ukraine ties

A Dutch website said on Sunday it had garnered enough signatures to force the Netherlands to hold a non-binding referendum on the EU's association agreement with Ukraine, in a move meant to signal popular dissatisfaction with Dutch European policy.

GeenStijl, a satirical news website known for its irreverent and raucous takes on controversial subjects ranging from Islam to immigration, said it had collected more than 440,000 signatures - far more than the 300,000 needed under Dutch law to trigger such a vote.

"YOU did it, out of love for democracy in the Netherlands and Europe, and to send a signal to The Hague and Brussels," the website told its readers in a post on Sunday evening. Any referendum is likely to be held during the Dutch presidency of the European Union, which starts in January.

---

Wordt nu ook opgepakt door internationale media.
pi_156430020
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:56 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Boris van de ham *; _O_, altijd al een prachtvent gevonden ook al staat hij vaak ver van mijn mening :).
Nou ja, hij is nu voorzitter van humanistisch verbond, laatst was er een docu "onder ongelovigen" moet ik nog steeds zien, want ik zit wel op die lijn...
I´m back.
pi_156430038
Vergeten we nit dat geenstijl dit beweerd, niemand heeft die 450000 handtekeningen gezien, of gecontroleerd #mediastunt
pi_156430071
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb wel gezien dat die gast van D66, die deze wet heeft ingediend, Boris van der Ham, wel deze petitie heeft ondertekend. En terecht, lijkt me. Ik ben in principe ook D66, heb ook ondertekend.
Netjes van hem. :) Ik had al langer het idee dat hij meer voor de echte D66-ideeën staat dan Pechtold, die toch vooral de anti-Wilders uithangt.
pi_156430087
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:58 schreef icloud het volgende:
Vergeten we nit dat geenstijl dit beweerd, niemand heeft die 450000 handtekeningen gezien, of gecontroleerd #mediastunt
Zal wel kloppen, anders gaan ze komende week keihard af.
pi_156430094
Die stemmen gaan echt in een razend tempo :o
pi_156430099
8 uur journaal negeert het tot nu toe.
pi_156430108
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Netjes van hem. :) Ik had al langer het idee dat hij meer voor de echte D66-ideeën staat dan Pechtold, die toch vooral de anti-Wilders uithangt.
Te principieel en te consequent om een politicus te zijn helaas ;)
pi_156430112
NOS negeert het lijkt het? :P
pi_156430127
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
NOS negeert het lijkt het? :P
Op de site niet.
(she/her)
pi_156430129
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef tralalala het volgende:
8 uur journaal negeert het tot nu toe.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
NOS negeert het lijkt het? :P
Ik had een push notificatie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 20:01:28 ]
pi_156430140
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef tralalala het volgende:
8 uur journaal negeert het tot nu toe.
Ze openen in ieder geval met een nietszeggend item, maar dat zijn we wel gewend van de NOS.
pi_156430166
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
NOS negeert het lijkt het? :P
Voorpagina gezien? :P
pi_156430173
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

Op de site niet.
Ik bedoel het journaal :P
pi_156430184
Leuk, maar het maakt allemaal geen Klote uit.
Zonder wrijving geen glans
pi_156430193
Het NOS-journaal heeft van tevoren alles ingepland. Zal wel geen ruimte voor Geenpeil geweest zijn.
pi_156430205
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb wel gezien dat die gast van D66, die deze wet heeft ingediend, Boris van der Ham, wel deze petitie heeft ondertekend. En terecht, lijkt me. Ik ben in principe ook D66, heb ook ondertekend.
Ik stemde vroeger op vd Ham. Ik stem nog steeds wel D66 bij gebrek aan een echt liberale VVD, maar ik ben niet bepaald fan van Pechtold.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156430222
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
NOS negeert het lijkt het? :P
http://nos.nl/teletekst#225[

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 20:04:11 ]
pi_156430227
Ik voel een ezelsbruggetje aankomen bij de staatsomroep
pi_156430246
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef KoningPils het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
We hebben het over het NOS 8 uur journaal op televisie.
pi_156430262
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 20:02 schreef Infection het volgende:
Het NOS-journaal heeft van tevoren alles ingepland. Zal wel geen ruimte voor Geenpeil geweest zijn.
Waarschijnlijk. Benieuwd of ze het in Nieuwsuur behandelen.
pi_156430266
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:04 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

We hebben het over het NOS 8 uur journaal op televisie.
Programma van het NOS Journaal
  zondag 27 september 2015 @ 20:06:24 #116
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156430340
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef Studiotje het volgende:
Ik voel een ezelsbruggetje aankomen bij de staatsomroep
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156430388


446000 gepasseerd *G*
  zondag 27 september 2015 @ 20:07:57 #118
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156430424
Niet dus.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156430428


_O_
pi_156430433
kut NOS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')