Ja dat snap ik het is natuurlijk ook een kwestie van marketing en op welke punten je gaat focussen tijdens de verkiezingen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, het ironische is dat die eigenlijk uit populistische overwegingen naar de achtergrond zijn verdwenen. Het leek niemand echt te interesseren, totdat ze erachter kwamen dat er in de politiek toch vrij makkelijk beslissingen werden genomen waar een groot deel van de bevolking niet zo over te spreken was.
Ik heb wel gezien dat die gast van D66, die deze wet heeft ingediend, Boris van der Ham, wel deze petitie heeft ondertekend. En terecht, lijkt me. Ik ben in principe ook D66, heb ook ondertekend.quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, het ironische is dat die eigenlijk uit populistische overwegingen naar de achtergrond zijn verdwenen. Het leek niemand echt te interesseren, totdat ze erachter kwamen dat er in de politiek toch vrij makkelijk beslissingen werden genomen waar een groot deel van de bevolking niet zo over te spreken was.
Boris van de hamquote:Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat die gast van D66, die deze wet heeft ingediend, Boris van der Ham, wel deze petitie heeft ondertekend. En terecht, lijkt me. Ik ben in principe ook D66, heb ook ondertekend.
Nou ja, hij is nu voorzitter van humanistisch verbond, laatst was er een docu "onder ongelovigen" moet ik nog steeds zien, want ik zit wel op die lijn...quote:Op zondag 27 september 2015 19:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Boris van de ham![]()
, altijd al een prachtvent gevonden ook al staat hij vaak ver van mijn mening
.
Netjes van hem.quote:Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat die gast van D66, die deze wet heeft ingediend, Boris van der Ham, wel deze petitie heeft ondertekend. En terecht, lijkt me. Ik ben in principe ook D66, heb ook ondertekend.
Zal wel kloppen, anders gaan ze komende week keihard af.quote:Op zondag 27 september 2015 19:58 schreef icloud het volgende:
Vergeten we nit dat geenstijl dit beweerd, niemand heeft die 450000 handtekeningen gezien, of gecontroleerd #mediastunt
Te principieel en te consequent om een politicus te zijn helaasquote:Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Netjes van hem.Ik had al langer het idee dat hij meer voor de echte D66-ideeën staat dan Pechtold, die toch vooral de anti-Wilders uithangt.
quote:Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef tralalala het volgende:
8 uur journaal negeert het tot nu toe.
Ik had een push notificatiequote:
Ze openen in ieder geval met een nietszeggend item, maar dat zijn we wel gewend van de NOS.quote:Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef tralalala het volgende:
8 uur journaal negeert het tot nu toe.
Ik stemde vroeger op vd Ham. Ik stem nog steeds wel D66 bij gebrek aan een echt liberale VVD, maar ik ben niet bepaald fan van Pechtold.quote:Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat die gast van D66, die deze wet heeft ingediend, Boris van der Ham, wel deze petitie heeft ondertekend. En terecht, lijkt me. Ik ben in principe ook D66, heb ook ondertekend.
Waarschijnlijk. Benieuwd of ze het in Nieuwsuur behandelen.quote:Op zondag 27 september 2015 20:02 schreef Infection het volgende:
Het NOS-journaal heeft van tevoren alles ingepland. Zal wel geen ruimte voor Geenpeil geweest zijn.
Programma van het NOS Journaalquote:Op zondag 27 september 2015 20:04 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
We hebben het over het NOS 8 uur journaal op televisie.
quote:Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef Studiotje het volgende:
Ik voel een ezelsbruggetje aankomen bij de staatsomroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |