abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156430108
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Netjes van hem. :) Ik had al langer het idee dat hij meer voor de echte D66-ideeën staat dan Pechtold, die toch vooral de anti-Wilders uithangt.
Te principieel en te consequent om een politicus te zijn helaas ;)
pi_156430112
NOS negeert het lijkt het? :P
pi_156430127
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
NOS negeert het lijkt het? :P
Op de site niet.
(she/her)
pi_156430129
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef tralalala het volgende:
8 uur journaal negeert het tot nu toe.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
NOS negeert het lijkt het? :P
Ik had een push notificatie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 20:01:28 ]
pi_156430140
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef tralalala het volgende:
8 uur journaal negeert het tot nu toe.
Ze openen in ieder geval met een nietszeggend item, maar dat zijn we wel gewend van de NOS.
pi_156430166
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
NOS negeert het lijkt het? :P
Voorpagina gezien? :P
pi_156430173
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

Op de site niet.
Ik bedoel het journaal :P
pi_156430184
Leuk, maar het maakt allemaal geen Klote uit.
Zonder wrijving geen glans
pi_156430193
Het NOS-journaal heeft van tevoren alles ingepland. Zal wel geen ruimte voor Geenpeil geweest zijn.
pi_156430205
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb wel gezien dat die gast van D66, die deze wet heeft ingediend, Boris van der Ham, wel deze petitie heeft ondertekend. En terecht, lijkt me. Ik ben in principe ook D66, heb ook ondertekend.
Ik stemde vroeger op vd Ham. Ik stem nog steeds wel D66 bij gebrek aan een echt liberale VVD, maar ik ben niet bepaald fan van Pechtold.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156430222
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
NOS negeert het lijkt het? :P
http://nos.nl/teletekst#225[

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 20:04:11 ]
pi_156430227
Ik voel een ezelsbruggetje aankomen bij de staatsomroep
pi_156430246
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef KoningPils het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
We hebben het over het NOS 8 uur journaal op televisie.
pi_156430262
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 20:02 schreef Infection het volgende:
Het NOS-journaal heeft van tevoren alles ingepland. Zal wel geen ruimte voor Geenpeil geweest zijn.
Waarschijnlijk. Benieuwd of ze het in Nieuwsuur behandelen.
pi_156430266
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:04 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

We hebben het over het NOS 8 uur journaal op televisie.
Programma van het NOS Journaal
  zondag 27 september 2015 @ 20:06:24 #116
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156430340
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef Studiotje het volgende:
Ik voel een ezelsbruggetje aankomen bij de staatsomroep
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156430388


446000 gepasseerd *G*
  zondag 27 september 2015 @ 20:07:57 #118
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156430424
Niet dus.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156430428


_O_
pi_156430433
kut NOS
pi_156430447
Een fuulltimeme tsjop
  zondag 27 september 2015 @ 20:08:50 #122
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156430455
Kan je ervaring nu ook al leren met een studie?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156430501
Ervaringsdeskundige armoede.. Je zal er maar trots op zijn
pi_156430510
quote:
Net nog getekend?
pi_156430511
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:04 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk. Benieuwd of ze het in Nieuwsuur behandelen.
'Volgens de actiegroep'... Hetzelfde als bij teletekst.
  zondag 27 september 2015 @ 20:10:28 #126
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_156430517
Nou een item van 20 seconden..
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 27 september 2015 @ 20:10:43 #127
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156430523
Lekker kort itempje :') .
2000 light years from home
pi_156430525
JAAA _O_
pi_156430528
Kort item. :')
(she/her)
pi_156430529
oh.
  zondag 27 september 2015 @ 20:10:56 #131
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156430530
:') Dat was het weer inderdaad
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156430531
DE NOS KIEST KLEUR
pi_156430534
jammer dit :')
  zondag 27 september 2015 @ 20:11:08 #134
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156430539
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Nou een item van 20 seconden..
Mooi dat het er nog tussen kan, last-minute.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156430541
Je kan wel zien dat de NOS er niet blij mee is.
Rossoneri siamo noi.
pi_156430550
Tsja, staatsomroep he.
(she/her)
pi_156430553
Maar wel een uitgebreid item over een spaans stukje land wat onafhankelijk wil zijn :')
  zondag 27 september 2015 @ 20:11:58 #138
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156430568
Koningshuis is weer belangrijker.
2000 light years from home
  zondag 27 september 2015 @ 20:12:04 #139
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_156430571
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 20:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Mooi dat het er nog tussen kan, last-minute.
Hmm , ze hebben wel vaker van last-minute items iets grootst gemaakt
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 27 september 2015 @ 20:12:19 #140
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156430577
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:11 schreef d4v1d het volgende:
Maar wel een uitgebreid item over een spaans stukje land wat onafhankelijk wil zijn :')
Terecht, straks speelt Barça niet meer in de Spaanse competitie 8)7
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156430586
Kom op mensen een journaal en items zijn voorbereid dit item was gewoon niet voorbereid vandaar de korte reactie. Zit niet direct een groter complot achter
pi_156430591
Slimme actie van GeenStijl om dit om zondagavond 19:00 uur te doen (piekmomentje) en dit van tevoren bekend te maken.

Grote media maken er op nu hetzelfde moment melding van, misschien nog klein itempje op NOS Journaal (mini-item net maartoch) en mensen liften vervolgens mee op het succes. Drempel is gelijk wat lager.

Die teller gaat de komende uren nog wel hard :).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156430596
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Je kan wel zien dat de NOS er niet blij mee is.
Wat een afgang voor de NOS :')
pi_156430601
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hmm , ze hebben wel vaker van last-minute items iets grootst gemaakt
Zoals met die Tarik Z.

Dat was redelijk last-minute en werd behoorlijk groot.
  zondag 27 september 2015 @ 20:12:50 #145
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_156430602
De NOS is net als Pechtold verdrietig.
Bedankt Hans.
pi_156430610
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:12 schreef Kandijfijn het volgende:
Kom op mensen een journaal en items zijn voorbereid dit item was gewoon niet voorbereid vandaar de korte reactie. Zit niet direct een groter complot achter
Het is al dagen bekend dat de uitslag vandaag om 19.00 zou zijn..
pi_156430620
Dit item :') !
pi_156430625
Bijna een half miljoen Nederlanders dienen een aanvraag in voor een referendum, en dat wordt dan afgedaan met 15 seconden kort nieuws...
  zondag 27 september 2015 @ 20:13:52 #149
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156430636
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:12 schreef Kandijfijn het volgende:
Kom op mensen een journaal en items zijn voorbereid dit item was gewoon niet voorbereid vandaar de korte reactie. Zit niet direct een groter complot achter
Dat is toch gewoon slecht geanticipeerd? Wel vijf minuten lullen over een referendum in Spanje, maar het tweede referendum dat ooit in Nederland gehouden gaat worden, mogelijk gemaakt door een burgerinitiatief, wordt zijdelings in 10 seconden vermeld. Dat is echt te triest.
2000 light years from home
pi_156430639
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:13 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Het is al dagen bekend dat de uitslag vandaag om 19.00 zou zijn..
Niet dat de uitslag positief zou zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')