SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door YUR op 28-09-2015 12:44:32 ]F means you're fucked![]()
Heb je wat te doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hoorde net de quote van Peter Snell "train, don't strain"
enne Gup, veel plezier als crewie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zometeen weer eens een 10km wedstrijdje. Ben benieuwd wat het wordt, ik denk zo ongeveer 35'30-36'00. Al is dat ook afhankelijk van de concurrentie. Zin in!
Verder iedereen veel succes vandaag! Het is een geweldige dag om te lopen![]()
Ik heb wel weer zin in de Posbankloop. Wat een leuk loopje blijft dat toch. Ik ben benieuwd welk cadeautje (ipv medaille) we dit jaar weer krijgen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik meende ergens gelezen te hebben dat we dit jaar ook weer een medaille krijgen. Er staat in ieder geval wel een plaatje van een medaille op m'n startnummer. Maar die cadeautjes vond ik ook altijd leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oooh idd mossel! Ben ook benieuwd, veel plezier daar
Ik werd net even streng aangekeken door trainer dankzij m'n Berlijn marathon loting plan. Doen we dus nog maar even niet. Eerst die 15km en CPC HM.
![]()
Ow, da's stom! Ik vond die cadeautjes altijd zo geinig. Niet dat ik er iets mee deed, maar toch.quote:Op zondag 27 september 2015 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik meende ergens gelezen te hebben dat we dit jaar ook weer een medaille krijgen. Er staat in ieder geval wel een plaatje van een medaille op m'n startnummer. Maar die cadeautjes vond ik ook altijd leukZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die handdoek gebruik ik nog wel eensquote:Op zondag 27 september 2015 09:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, da's stom! Ik vond die cadeautjes altijd zo geinig. Niet dat ik er iets mee deed, maar toch.![]()
Startnummer, da's trouwens een goeie. Ga ik meteen even bij m'n tas leggen
Oh Berlijn![]()
![]()
Bijna hetzelfde weer als vorig jaar. Ik stond net te stuiteren in de kamer bij de beelden.![]()
ja inderdaad, dat mag op dat nivo nooit gebeuren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, echt hè? En extra goeie reclame voor Adidas, waar die anderen op lopen.quote:Op zondag 27 september 2015 10:13 schreef GotC het volgende:
Anders loop je effe de binnenzolen uit je schoenenGoeie reclame voor Nike
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt, hoe kut is dat... En waar loop je dan op, de mesh van de zool
jammer dat de duitsers wat langzaam waren met het uitvogelen wat het was
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die dachten eerst nog dat het tape was
wij wisten wel beter he Gup!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wij hadden het meteen door
Net mijn ldl van 15 km afgebroken na 3 km, vanwege pijnlijke wreef/onderkant schenen. Begin me lichtjes nerveus te maken voor de HM van Eindhoven over 2 weken.
Even rust, en dan verder op mijn oude schoenen. Misschien dat dat helpt.
Iedereen veel plezier vandaag: is echt lekker weer!![]()
En dan ga je voor een wereldrecordquote:Op zondag 27 september 2015 10:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Echt, hoe kut is dat... En waar loop je dan op, de mesh van de zool![]()
![]()
En nou krijgt z'n loopstijl ook nog de schuld van de ontspannende binnenzolen
Ik denk eerder iets te grote schoenen? En dat je ze daardoor naar buiten schuift ofzo? (HOE DANquote:Op zondag 27 september 2015 10:21 schreef Guppyfriend het volgende:
En nou krijgt z'n loopstijl ook nog de schuld van de ontspannende binnenzolen)
![]()
Ik zei ook al, hoe krijg je dit überhaupt voor elkaar??quote:Op zondag 27 september 2015 10:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk eerder iets te grote schoenen? En dat je ze daardoor naar buiten schuift ofzo? (HOE DAN)
Kutzooi, ik zou echt zo boos zijn
Posbanklopers, wordt er nog ergens gemeet? Ik ben er al heel vroeg vanwege de na-inschrijving. Dus ik kan de 6 km lopers nog even aanmoedigen voor ik zelf mag.![]()
Maar gewoon bij Den Heuvel doen? Waar de start is? Zo groot is het daar niet
heb je je schoenen nagekeken?quote:Op zondag 27 september 2015 10:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Kutzooi, ik zou echt zo boos zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bij mij is werkelijk nog nooit een binnenzool verschoven. Maar goed, ik loop dan ook geen wereldrecordpogingquote:Op zondag 27 september 2015 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je je schoenen nagekeken?![]()
Maar, ik ben ook wel eens serieus boos geweest omdat m'n iPhone haperde en ik geen muziek had tijdens een wedstrijd
die kerel met die omgekeerde pet, is dat YUR?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen idee, wij zien Lisa, de zus van Anna, met d'r kutstem
gelukkig heb ik twee heren die 'The Queen's English' sprekenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ze stilstaat is het nog wel te doen, maar fietsen en praten moet Lisa echt niet doen
Zonder binnenzolen ga je kennelijk wel hardgoooo Kipchoge!
True... maar zou je het blaar-gewicht dan ook weer mee moeten tellen?
Da's geen extra gewicht. Dat is gewoon vocht dat naar een andere plek in je lichaam gaat. Dus nog steeds gewoon WR FTWquote:Op zondag 27 september 2015 10:37 schreef Guppyfriend het volgende:
True... maar zou je het blaar-gewicht dan ook weer mee moeten tellen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
No shitquote:Op zondag 27 september 2015 10:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's geen extra gewicht. Dat is gewoon vocht dat naar een andere plek in je lichaam gaat. Dus nog steeds gewoon WR FTW
Er bestaat een ,mogelijkheid dat hij anders dat vocht had uitgezweet.quote:Op zondag 27 september 2015 10:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's geen extra gewicht. Dat is gewoon vocht dat naar een andere plek in je lichaam gaat. Dus nog steeds gewoon WR FTW![]()
Oh nee, Lisa gaat weer praten
..yes, gelukkig ben ik niet alleen..quote:Op zondag 27 september 2015 10:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hoor hier net op de Bank wat een kutstem zonder voorkennis van dit topic.![]()
Wat een gat heeft Kipchoge al
Ik heb hem nog nooit gelopen, dus geen idee. Maar het komt dan vast goed.quote:Op zondag 27 september 2015 10:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar gewoon bij Den Heuvel doen? Waar de start is? Zo groot is het daar niet![]()
YUR, mag ik nog bij de Posbankloop? Vandaag, 15 km. Thanks!quote:Op zondag 27 september 2015 09:41 schreef YUR het volgende:
Nu moet ik alsnog een hele lijst loopjes zelf in de OP mikken![]()
Lekker zinvol ookquote:Op zondag 27 september 2015 11:36 schreef McTwente het volgende:
[..]
YUR, mag ik nog bij de Posbankloop? Vandaag, 15 km. Thanks!
F means you're fucked![]()
Die laatste net, die waren nog maar op het 15km punt. Was meer wandelen dan hardlopen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
De app geeft op 2 van mijn loopmaten geen updates meer
Edit - Gelukkig duurde dat maar 1 checkpoint
[ Bericht 34% gewijzigd door YUR op 27-09-2015 12:01:42 ]F means you're fucked![]()
Spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet meeloop vanmiddag. Wát een leuk evenement!Ik heb al een idee wie die twee zijnquote:Op zondag 27 september 2015 11:50 schreef YUR het volgende:
De app geeft op 2 van mijn loopmaten geen updates meer
Edit - Gelukkig duurde dat maar 1 checkpointGaan lekker dus?
![]()
Wedstrijdje vanmiddag kwam toch niet uit. Net dus maar een rondje van 11,2 gelopen op wedstrijdtempo, netjes in 58 minuten. Gezien de afgelopen week erg tevreden. Krijg het gevoel dat mijn doel van 1.50 ook nog te halen is![]()
![]()
Erg lekker gelopen! Er waren twee snelle jongens die ik een beetje als richtpunt kon gebruiken en zo ben ik op een mooie 3e plaats geëindigd (1e m35 zelfs geloof ik). En de tijd was ook nog eens boven verwachting: 34'59.quote:Op zondag 27 september 2015 09:48 schreef Mr.B. het volgende:
Zometeen weer eens een 10km wedstrijdje. Ben benieuwd wat het wordt, ik denk zo ongeveer 35'30-36'00. Al is dat ook afhankelijk van de concurrentie. Zin in!![]()
Yep...er zijn er al 2 gefinisht. C heeft een flinke inkakker denk ikquote:Op zondag 27 september 2015 12:21 schreef Quoi het volgende:
Spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet meeloop vanmiddag. Wát een leuk evenement!
[..]
Ik heb al een idee wie die twee zijnGaan lekker dus?
quote:Op zondag 27 september 2015 12:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Erg lekker gelopen! Er waren twee snelle jongens die ik een beetje als richtpunt kon gebruiken en zo ben ik op een mooie 3e plaats geëindigd (1e m35 zelfs geloof ik). En de tijd was ook nog eens boven verwachting: 34'59.
Zo wat een tijd en weer een Fok!er op het podiumquote:Op zondag 27 september 2015 12:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Erg lekker gelopen! Er waren twee snelle jongens die ik een beetje als richtpunt kon gebruiken en zo ben ik op een mooie 3e plaats geëindigd (1e m35 zelfs geloof ik). En de tijd was ook nog eens boven verwachting: 34'59.![]()
![]()
Ipv naar Berlijn te kijken ben ik vandaag mijn langste duurloop in mijn schema gaan doen.
Mentaal weer een gevechtje, ik was er na 25 km wel weer klaar mee, maar toen mocht ik er dus nog 10. Doorbikkelen dus. Ik had liever nog de hele M afstand in Berlijn gelopen dan die laatste 10 over saaie fietspaden en mensen die me aankeken met een blik van: "mafkees"
Gelukkig mag ik volgende week weer een 30 doen, maar dan met Ardense heuvels
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
[..]
Erg lekker gelopen! Er waren twee snelle jongens die ik een beetje als richtpunt kon gebruiken en zo ben ik op een mooie 3e plaats geëindigd (1e m35 zelfs geloof ik). En de tijd was ook nog eens boven verwachting: 34'59.je ging aardig stuk op het eind, mooi om te zien.
Zelf de 5km gedaan en waar ik wegging met het idee van ~26:20 heb ik er iets sneller over gedaan en mijn pr met 53 sec verbeterd naar 24:55. Nu nog leren om zoals B over de finish te komen en dan wordt het vast een lage 23 er.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
[..]
Erg lekker gelopen! Er waren twee snelle jongens die ik een beetje als richtpunt kon gebruiken en zo ben ik op een mooie 3e plaats geëindigd (1e m35 zelfs geloof ik). En de tijd was ook nog eens boven verwachting: 34'59.Netjes! Gefeliciteerd!
Wat een tijd!quote:Op zondag 27 september 2015 12:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Erg lekker gelopen! Er waren twee snelle jongens die ik een beetje als richtpunt kon gebruiken en zo ben ik op een mooie 3e plaats geëindigd (1e m35 zelfs geloof ik). En de tijd was ook nog eens boven verwachting: 34'59.Gefeliciteerd!
![]()
[..]
Erg lekker gelopen! Er waren twee snelle jongens die ik een beetje als richtpunt kon gebruiken en zo ben ik op een mooie 3e plaats geëindigd (1e m35 zelfs geloof ik). En de tijd was ook nog eens boven verwachting: 34'59.Goed bezig geweest!quote:Op zondag 27 september 2015 12:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]je ging aardig stuk op het eind, mooi om te zien.
Zelf de 5km gedaan en waar ik wegging met het idee van ~26:20 heb ik er iets sneller over gedaan en mijn pr met 53 sec verbeterd naar 24:55. Nu nog leren om zoals B over de finish te komen en dan wordt het vast een lage 23 er.![]()
Mooie tijdquote:Op zondag 27 september 2015 12:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Erg lekker gelopen! Er waren twee snelle jongens die ik een beetje als richtpunt kon gebruiken en zo ben ik op een mooie 3e plaats geëindigd (1e m35 zelfs geloof ik). En de tijd was ook nog eens boven verwachting: 34'59.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 27 september 2015 12:41 schreef CaLeX het volgende:
Zelf de 5km gedaan en waar ik wegging met het idee van ~26:20 heb ik er iets sneller over gedaan en mijn pr met 53 sec verbeterd naar 24:55. Nu nog leren om zoals B over de finish te komen en dan wordt het vast een lage 23 er.
Mr.B podiumCalex PR
Guard is een mentaal sterke mafkees
Hardlopen in het Westduinpark. Mooi lopen is het daar, lekker verdwalen op de vele duinpaadjes. Doel was 75 min op max 6:50min/km en zoveel mogelijk heuveltjes meepakken. Lekker ontspannen gehobbeld!
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door GotC op 27-09-2015 14:39:24 ]![]()
En ik dacht nog wel fris en fruitig over de finish kwamquote:Op zondag 27 september 2015 12:41 schreef CaLeX het volgende:
Zelf de 5km gedaan en waar ik wegging met het idee van ~26:20 heb ik er iets sneller over gedaan en mijn pr met 53 sec verbeterd naar 24:55. Nu nog leren om zoals B over de finish te komen en dan wordt het vast een lage 23 er.![]()
Gefeliciteerd met die flinke pr-verbetering!![]()
Zo finishen is inderdaad iets wat je moet leren door vaak wedstrijden te lopen. Het is een kwestie van durven diepgaan door die laatste km te versnellen en dan de laatste 200m nog eens extra aan te zetten.![]()
Knappe tijd! Had je nog zoveel over dat je denkt dat laag 23 er ook wel inzit? Wel een mooi doel!quote:Op zondag 27 september 2015 12:41 schreef CaLeX het volgende:
Zelf de 5km gedaan en waar ik wegging met het idee van ~26:20 heb ik er iets sneller over gedaan en mijn pr met 53 sec verbeterd naar 24:55. Nu nog leren om zoals B over de finish te komen en dan wordt het vast een lage 23 er.
Mr.B ook goeie prestatie man!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 15:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ging lekker bij de Posbankloop. 6,2km in 28.56. Dus da's top.Goed gemosselt!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Op dit moment nog niet, maar als ik iets rustiger van start ga en wel een eindsprint aandurf dan moet ik er wel in de buurt van gaan komen denk ik.quote:Op zondag 27 september 2015 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Knappe tijd! Had je nog zoveel over dat je denkt dat laag 23 er ook wel inzit? Wel een mooi doel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie fotos GotC
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 15:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ging lekker bij de Posbankloop. 6,2km in 28.56. Dus da's top.![]()
Wow!
![]()
Goede prestaties Mr. B, CaLex en Mossel. Mossel zag ik binnenkomen en toen wist ik al bijna zeker dat hij zijn doel gehaald had. Maar zo ruim... hulde!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: