SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door YUR op 28-09-2015 12:44:32 ]F means you're fucked![]()
Heb je wat te doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hoorde net de quote van Peter Snell "train, don't strain"
enne Gup, veel plezier als crewie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zometeen weer eens een 10km wedstrijdje. Ben benieuwd wat het wordt, ik denk zo ongeveer 35'30-36'00. Al is dat ook afhankelijk van de concurrentie. Zin in!
Verder iedereen veel succes vandaag! Het is een geweldige dag om te lopen![]()
Ik heb wel weer zin in de Posbankloop. Wat een leuk loopje blijft dat toch. Ik ben benieuwd welk cadeautje (ipv medaille) we dit jaar weer krijgen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik meende ergens gelezen te hebben dat we dit jaar ook weer een medaille krijgen. Er staat in ieder geval wel een plaatje van een medaille op m'n startnummer. Maar die cadeautjes vond ik ook altijd leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oooh idd mossel! Ben ook benieuwd, veel plezier daar
Ik werd net even streng aangekeken door trainer dankzij m'n Berlijn marathon loting plan. Doen we dus nog maar even niet. Eerst die 15km en CPC HM.
![]()
Ow, da's stom! Ik vond die cadeautjes altijd zo geinig. Niet dat ik er iets mee deed, maar toch.quote:Op zondag 27 september 2015 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik meende ergens gelezen te hebben dat we dit jaar ook weer een medaille krijgen. Er staat in ieder geval wel een plaatje van een medaille op m'n startnummer. Maar die cadeautjes vond ik ook altijd leukZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die handdoek gebruik ik nog wel eensquote:Op zondag 27 september 2015 09:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, da's stom! Ik vond die cadeautjes altijd zo geinig. Niet dat ik er iets mee deed, maar toch.![]()
Startnummer, da's trouwens een goeie. Ga ik meteen even bij m'n tas leggen
Oh Berlijn![]()
![]()
Bijna hetzelfde weer als vorig jaar. Ik stond net te stuiteren in de kamer bij de beelden.![]()
ja inderdaad, dat mag op dat nivo nooit gebeuren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, echt hè? En extra goeie reclame voor Adidas, waar die anderen op lopen.quote:Op zondag 27 september 2015 10:13 schreef GotC het volgende:
Anders loop je effe de binnenzolen uit je schoenenGoeie reclame voor Nike
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt, hoe kut is dat... En waar loop je dan op, de mesh van de zool
jammer dat de duitsers wat langzaam waren met het uitvogelen wat het was
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die dachten eerst nog dat het tape was
wij wisten wel beter he Gup!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wij hadden het meteen door
Net mijn ldl van 15 km afgebroken na 3 km, vanwege pijnlijke wreef/onderkant schenen. Begin me lichtjes nerveus te maken voor de HM van Eindhoven over 2 weken.
Even rust, en dan verder op mijn oude schoenen. Misschien dat dat helpt.
Iedereen veel plezier vandaag: is echt lekker weer!![]()
En dan ga je voor een wereldrecordquote:Op zondag 27 september 2015 10:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Echt, hoe kut is dat... En waar loop je dan op, de mesh van de zool![]()
![]()
En nou krijgt z'n loopstijl ook nog de schuld van de ontspannende binnenzolen
Ik denk eerder iets te grote schoenen? En dat je ze daardoor naar buiten schuift ofzo? (HOE DANquote:Op zondag 27 september 2015 10:21 schreef Guppyfriend het volgende:
En nou krijgt z'n loopstijl ook nog de schuld van de ontspannende binnenzolen)
![]()
Ik zei ook al, hoe krijg je dit überhaupt voor elkaar??quote:Op zondag 27 september 2015 10:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk eerder iets te grote schoenen? En dat je ze daardoor naar buiten schuift ofzo? (HOE DAN)
Kutzooi, ik zou echt zo boos zijn
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: