heb je je schoenen nagekeken?quote:Op zondag 27 september 2015 10:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Kutzooi, ik zou echt zo boos zijn
Bij mij is werkelijk nog nooit een binnenzool verschoven. Maar goed, ik loop dan ook geen wereldrecordpogingquote:Op zondag 27 september 2015 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je je schoenen nagekeken?
gelukkig heb ik twee heren die 'The Queen's English' sprekenquote:
Da's geen extra gewicht. Dat is gewoon vocht dat naar een andere plek in je lichaam gaat. Dus nog steeds gewoon WR FTWquote:Op zondag 27 september 2015 10:37 schreef Guppyfriend het volgende:
True... maar zou je het blaar-gewicht dan ook weer mee moeten tellen?
No shitquote:Op zondag 27 september 2015 10:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's geen extra gewicht. Dat is gewoon vocht dat naar een andere plek in je lichaam gaat. Dus nog steeds gewoon WR FTW
Er bestaat een ,mogelijkheid dat hij anders dat vocht had uitgezweet.quote:Op zondag 27 september 2015 10:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's geen extra gewicht. Dat is gewoon vocht dat naar een andere plek in je lichaam gaat. Dus nog steeds gewoon WR FTW
..yes, gelukkig ben ik niet alleen..quote:Op zondag 27 september 2015 10:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hoor hier net op de Bank wat een kutstem zonder voorkennis van dit topic.
Ik heb hem nog nooit gelopen, dus geen idee. Maar het komt dan vast goed.quote:Op zondag 27 september 2015 10:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar gewoon bij Den Heuvel doen? Waar de start is? Zo groot is het daar niet
YUR, mag ik nog bij de Posbankloop? Vandaag, 15 km. Thanks!quote:Op zondag 27 september 2015 09:41 schreef YUR het volgende:
Nu moet ik alsnog een hele lijst loopjes zelf in de OP mikken
Lekker zinvol ookquote:Op zondag 27 september 2015 11:36 schreef McTwente het volgende:
[..]
YUR, mag ik nog bij de Posbankloop? Vandaag, 15 km. Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |