abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156467599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:44 schreef djh77 het volgende:

[..]

Volgens de website van AGD staan de banken klaar om in te springen als crowdfunding niet lukt
Dan moeten de banken dat maar doen.Als ze willen kunnen ze via Aygodutch mee investeren. :)
Ik hecht er aan dat projecten vol geschreven worden.
pi_156467655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:44 schreef redbull666 het volgende:
Ik ben ook een voorstander van vervroegd aflossen, 10% lijkt mij zeer redelijk. Dat willen we tenslotte bij onze hypotheek ook allemaal kunnen.
Een hypotheek bij een bank is anders. Dat is een en op een relatie. Crowdfunding is een op veel met een tussenpersoon ertussen.
Ik heb veel projecten en heb geen zin om van een project van 5 jaar mogelijkerwijs 5 keer de anuiteit aan te passen. Feitelijk zal ook iedere keer de aanhangsels van de contracten angepast moeten worden.Ik vind dat ik nu al te veel administratie moet voeren en zit zeker niet op meer te wachten.
Dus vervroegd aflossen ja maar gewoon door van achter af extra anuiteiten inclusief afgesproken rente afte lossen.m.a.w wil iemand met een 60 maanden lening 9 extra termijnen aflossen dan kan dat dan is hij/zij inplaats van na 60 na 51 maanden klaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door NaRegenDeZon op 29-09-2015 10:05:09 ]
pi_156467929
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:30 schreef Gijsbertus het volgende:
Nieuw project op kapitaalopmaat:
Link: https://www.kapitaalopmaat.nl/PWR-Technology
Reeks: Topicreeks: Crowdfunding topic

Even de financiele samenvatting doorgenomen.
Vind de aflossing lening Kom wel erg hoog.
en de overige aflossing zie ik niet tekstueel ergens worden onderbouwd...
Wel een leuk project.
Veel klanten en partners in het buitenland maakt alles wel meer risicovol. Daarom wordt in deze handel meestal met vooruitbetaling gewerkt. Geld wat nu opgehaald wordt is werkkapitaal. Zij gaan toch niet op crediet leveren in het verre buitenland zie dan nog maar eens je geld binnen te halen.
pi_156468263
Ik vind die PWR er ook wel goed uitzien (ondernemers-stel, klein bedrag, eigen geld erin, overwaarde woning) dus genoeg waardoor het voor mij in ieder geval uitspreekt dat ze er helemaal voor gaan. Gelukkig nog even bedenktijd, want KOM. :)
pi_156468489
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:18 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Wel een leuk project.
Veel klanten en partners in het buitenland maakt alles wel meer risicovol. Daarom wordt in deze handel meestal met vooruitbetaling gewerkt. Geld wat nu opgehaald wordt is werkkapitaal. Zij gaan toch niet op crediet leveren in het verre buitenland zie dan nog maar eens je geld binnen te halen.
Tja, eerlijk gezegd zie ik er geen businessmodel in. Marges op UPS's zijn minimaal. Vraag me af hoe ze met die omzet een inkomen gaan verwerven. Overwaarde eigen woning komt er nooit uit bij een gedwongen verkoop.
pi_156468970
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:19 schreef wou het volgende:

[..]

Dat zou me niet verbazen inderdaad. Ik heb contact opgenomen dat ik mijn investering wel wilde verdubbelen, als het tegen dezelfde voorwaarden als augustus ging (met de 2,5% incentive). Dat wilde men niet doen en men klonk wel vrij verzekerd dat het wel vol zou komen. Daar ben ik alleen maar blij mee, want ik vind het een mooi project.
^O^ Goed nieuws ja.

Misschien verhoog ik mijn inleg nog iets, ik ga er even over nadenken.

En vervroegd aflossen van 10% heb ik niet zo heel veel moeite mee. Ja het is naar voor mijn administratie maar dat neem ik wel voor lief, binnen is binnen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_156469436
Het blijft mij verbazen dat veel investeerders, als ze bij een platform gaan investeren, niet eerst de bijbehorende voorwaarden lezen.
pi_156469537
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:51 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ik hecht er aan dat projecten vol geschreven worden.
Ik ook hoor, niet vol gekomen is niet akkoord bevonden door de crowd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:
k heb veel projecten en heb geen zin om van een project van 5 jaar mogelijkerwijs 5 keer de anuiteit aan te passen. Feitelijk zal ook iedere keer de aanhangsels van de contracten angepast moeten worden.Ik vind dat ik nu al te veel administratie moet voeren en zit zeker niet op meer te wachten.
Helemaal mee eens, maar ja, ieder platform heeft zo zijn voor en nadelen.
pi_156469870
Die reactie van Collin op mijn vraag bij Thijs en Aafke, daar zakt mijn broek echt van af.
Hoezo heeft pandrecht slechts weinig betekenis omdat er beperkte waarde is ingeval van problemen.
Dan heb ik blijkbaar niet goed opgelet vroeger op school. En mijn mede Fok'ers ook niet ...
De bank legt niet voor niets pandrecht vast voor haar eigen vordering. Ik vind dat Collin hier de plank flink mis slaat.
Pecunia non olet
pi_156470084
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef obligataire het volgende:
Die reactie van Collin op mijn vraag bij Thijs en Aafke, daar zakt mijn broek echt van af.
Hoezo heeft pandrecht slechts weinig betekenis omdat er beperkte waarde is ingeval van problemen.
Dan heb ik blijkbaar niet goed opgelet vroeger op school. En mijn mede Fok'ers ook niet ...
De bank legt niet voor niets pandrecht vast voor haar eigen vordering. Ik vind dat Collin hier de plank flink mis slaat.
Het lijkt of collin zich beperkt tot de vlottende activa (voorraden) en niet de inventaris.
Er wordt 356.000 overgenomen aan bedrijfsinventaris.. (inclusief pand cq onroerend goed?)

Zekerheden
Harm Jan van der Veen en RNG B.V. zijn beide volledig aansprakelijk voor de lening. De voorraad en activa zijn verpand aan de Rabobank
pi_156470381
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef obligataire het volgende:
Als de zekerheden die de bank heeft volgens Collin weinig voorstellen/opleveren, Waarom wil de bank deze zekerheden dan niet delen met de Crowd? :?
Collin doe de volgende keer je huiswerk dan beter en laat de bank de zekerheden, die volgens jullie toch niets voorstellen, met de crowd delen. Ik ben er van overtuigd dat er dan meer animo is onder de crowd investeerders!

[ Bericht 1% gewijzigd door NaRegenDeZon op 29-09-2015 12:42:42 ]
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:53:27 #112
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_156470751
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:12 schreef CaLeX het volgende:

[..]

^O^ Goed nieuws ja.

Misschien verhoog ik mijn inleg nog iets, ik ga er even over nadenken.

En vervroegd aflossen van 10% heb ik niet zo heel veel moeite mee. Ja het is naar voor mijn administratie maar dat neem ik wel voor lief, binnen is binnen.
Ja maar binnen is binnen heeft je dan niets opgeleverd alleen wat gekost. Als je tenminste geen compensatie krijgt. Zou er niet blij mee zijn of je moet vrezen voor het project dan gaat binnen is binnen wel op.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_156470926
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja maar binnen is binnen heeft je dan niets opgeleverd alleen wat gekost. Als je tenminste geen compensatie krijgt. Zou er niet blij mee zijn of je moet vrezen voor het project dan gaat binnen is binnen wel op.
Het is toch niet zo dat het je niets hebt opgeleverd? Je ontvangt nog steeds rente over het nog openstaande bedrag. Aflossing is ook maar 10% (bij het laatste project 4K per jaar). Het bedrag dat je terugkrijgt kan je direct weer herinvesteren en rendeert dus ook weer.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:08:19 #114
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_156471047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:02 schreef djh77 het volgende:

[..]

Het is toch niet zo dat het je niets hebt opgeleverd? Je ontvangt nog steeds rente over het nog openstaande bedrag. Aflossing is ook maar 10% (bij het laatste project 4K per jaar). Het bedrag dat je terugkrijgt kan je direct weer herinvesteren en rendeert dus ook weer.
Er zit in elk geval geen voordeel aan, alleen eventueel binnen is binnen maar dan had je ook minder geld kunnen inleggen. Dus daarom zou een compensatie wel op z'n plaats zijn.

Of je moet ergens lezen of horen dat het slecht gaat dan ben ik blij met alles wat terug komt maargoed in die situatie zouden ze dat ook niet doen.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:28:08 #115
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156471381
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:02 schreef djh77 het volgende:

[..]

Er blijkt dus wél een discrepantie te zijn tussen de veelgestelde vragen en het contract. Immers: het antwoord op een van de veelgestelde vragen doet voorkomen alsof er in totaal slechts 10% van de hoofdsom boetevrij extra afgelost mag worden. In het contract staat echter bij 3.4: "De Onderneming is gerechtigd om boetevrij ieder jaar maximaal 10% extra aflossing te doen op de Hoofdsom." De overbodige hoofdletters daargelaten (we zijn toch geen Duitsers of Amerikanen) staat het daar toch net anders dan je vantevoren, als je werkelijk alles gelezen zou hebben, had kunnen weten. Oftewel: het onprettige idee dat bleyenburg kreeg is nog helemaal niet zo onterecht.
pi_156471569
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:28 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Er blijkt dus wél een discrepantie te zijn tussen de veelgestelde vragen en het contract. Immers: het antwoord op een van de veelgestelde vragen doet voorkomen alsof er in totaal slechts 10% van de hoofdsom boetevrij extra afgelost mag worden. In het contract staat echter bij 3.4: "De Onderneming is gerechtigd om boetevrij ieder jaar maximaal 10% extra aflossing te doen op de Hoofdsom." De overbodige hoofdletters daargelaten (we zijn toch geen Duitsers of Amerikanen) staat het daar toch net anders dan je vantevoren, als je werkelijk alles gelezen zou hebben, had kunnen weten. Oftewel: het onprettige idee dat bleyenburg kreeg is nog helemaal niet zo onterecht.
Ik moet ook zeggen dat ik het ook gelezen heb als zijnde dat er er in totaal slechts 10% van de hoofdsom boetevrij extra afgelost mag worden. Dus eenmalig.
pi_156471714
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Er zit in elk geval geen voordeel aan, alleen eventueel binnen is binnen maar dan had je ook minder geld kunnen inleggen. Dus daarom zou een compensatie wel op z'n plaats zijn.

Of je moet ergens lezen of horen dat het slecht gaat dan ben ik blij met alles wat terug komt maargoed in die situatie zouden ze dat ook niet doen.
Heb je ook een punt, alleen crowdfund ik niet alleen voor mezelf maar ook om de ondernemer te helpen.

Als ik hem dan na bijvoorbeeld aflossing 41 van 60 kan helpen waarmee hij lagere maandlasten over houdt. So be it.
pi_156471773
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:47 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Heb je ook een punt, alleen crowdfund ik niet alleen voor mezelf maar ook om de ondernemer te helpen.

Als ik hem dan na bijvoorbeeld aflossing 41 van 60 kan helpen waarmee hij lagere maandlasten over houdt. So be it.
Eens, ik ben ook voorstander dat de looptijd wordt ingekort bij eerdere aflossing ipv een lagere maandelijkse annuiteit
pi_156471819
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:49 schreef djh77 het volgende:

[..]

Eens, ik ben ook voorstander dat de looptijd wordt ingekort bij eerdere aflossing ipv een lagere maandelijkse annuiteit
Ik ook wel. En dat het genoemde jaar dan geen kalender jaar is maar de eerst volgende 12 maanden.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:58:09 #120
446634 Investormatch
financieringsplatform
pi_156471970
Beste Forumleden,

Dank voor alle input voor wat betreft de aflossingsmogelijkheden voor de ondernemer. Wij nemen het mee in ons overleg en denken na over een mogelijke aanpassing.

Wij komen hier voor het plaatsen van de nieuwe case op terug.

Met vriendelijke groet,

Peter
Investormatch
pi_156472116
Nieuw crowdfundingsproject op komst: 10 miljoen euro voor ziekenhuis in Vlissingen:

Introductie
ZIB Crowdfunding BV is het nieuw gestarte crowdfunding platform van de oprichters van Zeeland Investments Beheer.

De start van dit initiatief valt samen met een concrete investeringsmogelijkheid die voor een grote groep investeerders interessant kan zijn: het Ziekenhuis Zeeland te Vlissingen.
• Investering in gehele vernieuwing ziekenhuis Vlissingen
• Totale investering ¤ 20 miljoen, waarvan ca. ¤ 10 miljoen via crowdfunding
• Vastgoed wordt door nieuwe eigenaar verhuurd aan ADRZ met huurcontract voor 17 jaar
• Uit de huurstroom worden rente en aflossing betaald
• Minimum deelname ¤ 2.500
• Rendement 5% op jaarbasis, betaald per kwartaal voor het eerst op 01-04-2016
• Aflossing jaarlijks gedurende 17 jaar

De komende tijd zal ten behoeve van de investering een investeringsmemorandum worden uitgewerkt. In september wordt gestart met inschrijven voor deelname, waarna in december 2015 de lening wordt verstrekt

http://www.zibcrowd.nl/
pi_156472142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:06 schreef djh77 het volgende:
Nieuw crowdfundingsproject op komst: 10 miljoen euro voor ziekenhuis in Vlissingen:

Introductie
ZIB Crowdfunding BV is het nieuw gestarte crowdfunding platform van de oprichters van Zeeland Investments Beheer.
Is deze al eens eerder langsgekomen in deze reeks? Hij komt me in ieder geval erg bekend voor. Ging toen ook over een groot ziekenhuisproject met een erg groot bedrag.
pi_156472274
GvE project huis kopen staat weer op: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12117

dinsdag 29 september 2015 @ 14:16:12 #124
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_156472289
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:47 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Fair enough.
pi_156472708
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:08 schreef MSR het volgende:

[..]

Is deze al eens eerder langsgekomen in deze reeks? Hij komt me in ieder geval erg bekend voor. Ging toen ook over een groot ziekenhuisproject met een erg groot bedrag.
Klopt, ik heb er in mei over geschreven in deze draad.
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:35:42 #126
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156472737
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:58 schreef Investormatch het volgende:
Beste Forumleden,

Dank voor alle input voor wat betreft de aflossingsmogelijkheden voor de ondernemer. Wij nemen het mee in ons overleg en denken na over een mogelijke aanpassing.

Wij komen hier voor het plaatsen van de nieuwe case op terug.

Met vriendelijke groet,

Peter
Investormatch
Is het ook niet wat vreemd, dat er alleen op de website onder de veelgestelde vragen iets staat over vervroegde aflossing en niet in een officieel document als de algemene voorwaarden?
pi_156473029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Is het ook niet wat vreemd, dat er alleen op de website onder de veelgestelde vragen iets staat over vervroegde aflossing en niet in een officieel document als de algemene voorwaarden?
Mee eens! Volgens mij kan dit ook helemaal niet en hoeven we hiermee ook niet akkoord te gaan.
pi_156473057
Ik ben hier niet heel actief meer en het is waarschijnlijk al langs geweest maar voor wanneer dit niet het geval is: Flinders Cafe, locatie Schuitendiep, is failliet.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_156473217
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef Klokov het volgende:
Ik ben hier niet heel actief meer en het is waarschijnlijk al langs geweest maar voor wanneer dit niet het geval is: Flinders Cafe, locatie Schuitendiep, is failliet.
Op welk platform heeft die gestaan en kan je er iets meer over vertellen?
pi_156473228
quote:
2de default van HCN dan zover wij weten
pi_156473306
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:58 schreef Murene het volgende:

[..]

2de default van HCN dan zover wij weten
'
...

[ Bericht 10% gewijzigd door djh77 op 29-09-2015 15:12:16 ]
pi_156473309
en op gve zie ik. Via google kwam ik op deze post van gve op Facebook

"En we gaan weer de horeca in. Na het succes van Blauw willen we bijdragen aan de opening van Flinders in Groningen."
pi_156473348
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:01 schreef djh77 het volgende:

[..]

'
Na 17 van de 72 maanden. Auw, dat is vrij rap. Zelfs een 5* project
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft nog niks te zeggen natuurlijk. Flinders heeft ook een vestiging in Noorderplantsoen. Die blijft wel gewoon open.
pi_156473432
http://www.horecagroningen.nl/nieuws/flinders-schuitendiep-groningen-failliet/

"Financiers die meededen aan de crowdfunding van het café aan het Schuitendiep hoevenzich volgens Kanis geen zorgen te maken. ,,Flinders Cafés BV. staat garant voor de crowdfunding. Het is aan de curator om te bepalen hoe het verder gaat. Wij willen zo snel mogelijk weer open. De zaak loopt helemaal niet slecht.’’
pi_156473880
de PWR van Kom gaat snel.. nu al op 98%
En de afloscapaciteit voor 2016 = 2,45
Dat ze dit naar aanleiding van een vraag in een reactie zetten en niet in de financiele samenvatting is wel jammer..
pi_156473951
Wilde hem meepakken vandaag, maar moet direct met iDEAL bij KOM zie ik. Jammer maar helaas, want mijn apparaatje van de bank ligt thuis. Dat is toch wel een nadeel in vergelijking met GvE en Zencap.
pi_156474005
Dat is inderdaad minder.. anders had je met de app op je telefoon kunnen betalen.. (neem aan dat dat wel zonder apparaatje gaat)...
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:32:29 #138
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156474016
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef crowdiefunder het volgende:
Wilde hem meepakken vandaag, maar moet direct met iDEAL bij KOM zie ik. Jammer maar helaas, want mijn apparaatje van de bank ligt thuis. Dat is toch wel een nadeel in vergelijking met GvE en Zencap.
Als je na 90% investeert is het inderdaad boter bij de vis.
pi_156474155
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:28 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

De overbodige hoofdletters daargelaten (we zijn toch geen Duitsers of Amerikanen)
Ter info: in financiële contracten is het gebruikelijk dat alle woorden die in een eerder stadium gedefinieerd zijn met hoofdletters worden weergegeven. Op die manier weet je dat als er een woord in hoofdletters staat dat dat betreffende woord ergens anders gedefinieerd staat.
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:41:51 #140
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156474243
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:37 schreef BruderKlaus het volgende:

[..]

Ter info: in financiële contracten is het gebruikelijk dat alle woorden die in een eerder stadium gedefinieerd zijn met hoofdletters worden weergegeven. Op die manier weet je dat als er een woord in hoofdletters staat dat dat betreffende woord ergens anders gedefinieerd staat.
Goed om te horen. Leerzaam forum! Bedankt.
pi_156474264
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik begrijp niet dat er nog banken met een "apparaatje" werken, dat is toch een pre-Milleniumprobleem concept of niet dan :o
pi_156474294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:31 schreef Gijsbertus het volgende:
Dat is inderdaad minder.. anders had je met de app op je telefoon kunnen betalen.. (neem aan dat dat wel zonder apparaatje gaat)...
Bij ASN niet, maar maakt niet uit hoor, heb nog een mooie broodjeszaak op Zencap gevonden waar ik nog wat in gestopt heb en komt op KOM/GvE vast nog wat moois voorbij deze week (en anders later, crowdfunden is nog geen dwangneurose)
pi_156474370
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:07 schreef _Rooos_ het volgende:
http://www.horecagroningen.nl/nieuws/flinders-schuitendiep-groningen-failliet/

"Financiers die meededen aan de crowdfunding van het café aan het Schuitendiep hoevenzich volgens Kanis geen zorgen te maken. ,,Flinders Cafés BV. staat garant voor de crowdfunding. Het is aan de curator om te bepalen hoe het verder gaat. Wij willen zo snel mogelijk weer open. De zaak loopt helemaal niet slecht.’’
Hoe zit het als ik het goed samenvat:

Een franchise gever, 4 filialen.
2 Filialen in Groningen. 1 in Hilversum 1 in Amsterdam.
Groningen en Hilversum worden geexploiteerd door de heer Moerkerk.
Groningen 1 Noorderplansoen gefinancierd via GVE(februari 2013 100K) blijft open en is niets mee aan de hand
Groningen 2 aan het Schuitendiep is faillissement voor aangevraagd door de franchisegever Dhr Kanis. Tegen de wil in van de heer Moerkerk die zegt dat de zaak goed loopt. Gefinancierd vi a HCN (februari/maart 2014 200K)

Als het ruzie maken tussen deze ondernemers maar niet ten koste gaat van de geldgevers! oO/
pi_156474403
quote:
Bedankt voor het doorgeven!
pi_156474538
Gaat iets niet goed op KoM: U kunt alleen nog een investering van -100 doen _O- :

pi_156474555
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Nogmaals helemaal mee eens. Ik weet zeker dat IvM hierop nog wel gaat terug komen.
pi_156474574
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:57 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Nogmaals helemaal mee eens. Ik weet zeker dat IvM hierop nog wel gaat terug komen.
Zeker weten. Ze pakken de zaken wel goed en netjes op.
pi_156474577
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:56 schreef djh77 het volgende:
Gaat iets niet goed op KoM: U kunt alleen nog een investering van -100 doen:

[ afbeelding ]
Ik zou het doen, krijg je geld terug :P *O* ;)
pi_156474618
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:56 schreef djh77 het volgende:
Gaat iets niet goed op KoM: U kunt alleen nog een investering van -100 doen:

[ afbeelding ]
Dus jij hebt gewoon 100 euro van Kom te goed. Zullen ze zo wel met ideal op je rekening zetten. *O*
pi_156475583
Voor de geinteresseerden in Lendahand (momenteel op Symbid), vanavond 19:30 is er een Q&A: https://plus.google.com/events/cqbv4p9j72q6nb6bb0tsnrumjt4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')