Is het ook niet wat vreemd, dat er alleen op de website onder de veelgestelde vragen iets staat over vervroegde aflossing en niet in een officieel document als de algemene voorwaarden?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:58 schreef Investormatch het volgende:
Beste Forumleden,
Dank voor alle input voor wat betreft de aflossingsmogelijkheden voor de ondernemer. Wij nemen het mee in ons overleg en denken na over een mogelijke aanpassing.
Wij komen hier voor het plaatsen van de nieuwe case op terug.
Met vriendelijke groet,
Peter
Investormatch
Mee eens! Volgens mij kan dit ook helemaal niet en hoeven we hiermee ook niet akkoord te gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Is het ook niet wat vreemd, dat er alleen op de website onder de veelgestelde vragen iets staat over vervroegde aflossing en niet in een officieel document als de algemene voorwaarden?
Op welk platform heeft die gestaan en kan je er iets meer over vertellen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef Klokov het volgende:
Ik ben hier niet heel actief meer en het is waarschijnlijk al langs geweest maar voor wanneer dit niet het geval is: Flinders Cafe, locatie Schuitendiep, is failliet.
2de default van HCN dan zover wij wetenquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef Klokov het volgende:
Ik ben hier niet heel actief meer en het is waarschijnlijk al langs geweest maar voor wanneer dit niet het geval is: Flinders Cafe, locatie Schuitendiep, is failliet.
'quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:58 schreef Murene het volgende:
[..]
2de default van HCN dan zover wij weten
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:01 schreef djh77 het volgende:
[..]
'
Na 17 van de 72 maanden. Auw, dat is vrij rap. Zelfs een 5* projectHoeft nog niks te zeggen natuurlijk. Flinders heeft ook een vestiging in Noorderplantsoen. Die blijft wel gewoon open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Als je na 90% investeert is het inderdaad boter bij de vis.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef crowdiefunder het volgende:
Wilde hem meepakken vandaag, maar moet direct met iDEAL bij KOM zie ik. Jammer maar helaas, want mijn apparaatje van de bank ligt thuis. Dat is toch wel een nadeel in vergelijking met GvE en Zencap.
Ter info: in financiële contracten is het gebruikelijk dat alle woorden die in een eerder stadium gedefinieerd zijn met hoofdletters worden weergegeven. Op die manier weet je dat als er een woord in hoofdletters staat dat dat betreffende woord ergens anders gedefinieerd staat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:28 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
De overbodige hoofdletters daargelaten (we zijn toch geen Duitsers of Amerikanen)
Goed om te horen. Leerzaam forum! Bedankt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:37 schreef BruderKlaus het volgende:
[..]
Ter info: in financiële contracten is het gebruikelijk dat alle woorden die in een eerder stadium gedefinieerd zijn met hoofdletters worden weergegeven. Op die manier weet je dat als er een woord in hoofdletters staat dat dat betreffende woord ergens anders gedefinieerd staat.
Ik begrijp niet dat er nog banken met een "apparaatje" werken, dat is toch een pre-Milleniumprobleem concept of niet danquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef crowdiefunder het volgende:
Wilde hem meepakken vandaag, maar moet direct met iDEAL bij KOM zie ik. Jammer maar helaas, want mijn apparaatje van de bank ligt thuis. Dat is toch wel een nadeel in vergelijking met GvE en Zencap.
Bij ASN niet, maar maakt niet uit hoor, heb nog een mooie broodjeszaak op Zencap gevonden waar ik nog wat in gestopt heb en komt op KOM/GvE vast nog wat moois voorbij deze week (en anders later, crowdfunden is nog geen dwangneurose)quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:31 schreef Gijsbertus het volgende:
Dat is inderdaad minder.. anders had je met de app op je telefoon kunnen betalen.. (neem aan dat dat wel zonder apparaatje gaat)...
Hoe zit het als ik het goed samenvat:quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:07 schreef _Rooos_ het volgende:
http://www.horecagroningen.nl/nieuws/flinders-schuitendiep-groningen-failliet/
"Financiers die meededen aan de crowdfunding van het café aan het Schuitendiep hoevenzich volgens Kanis geen zorgen te maken. ,,Flinders Cafés BV. staat garant voor de crowdfunding. Het is aan de curator om te bepalen hoe het verder gaat. Wij willen zo snel mogelijk weer open. De zaak loopt helemaal niet slecht.’’
Bedankt voor het doorgeven!quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef Klokov het volgende:
Nogmaals helemaal mee eens. Ik weet zeker dat IvM hierop nog wel gaat terug komen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Is het ook niet wat vreemd, dat er alleen op de website onder de veelgestelde vragen iets staat over vervroegde aflossing en niet in een officieel document als de algemene voorwaarden?
Zeker weten. Ze pakken de zaken wel goed en netjes op.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:57 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nogmaals helemaal mee eens. Ik weet zeker dat IvM hierop nog wel gaat terug komen.
Ik zou het doen, krijg je geld terugquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:56 schreef djh77 het volgende:
Gaat iets niet goed op KoM: U kunt alleen nog een investering van -100 doen:
[ afbeelding ]
Dus jij hebt gewoon 100 euro van Kom te goed. Zullen ze zo wel met ideal op je rekening zetten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:56 schreef djh77 het volgende:
Gaat iets niet goed op KoM: U kunt alleen nog een investering van -100 doen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |