abonnement Unibet Coolblue
pi_156711539
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 14:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof de bewuste post is weggehaald vanwege bureaucratische redenen, terwijl er wél een reëel probleem werd benoemd.
En hoezo is het opgelost? Dan zou Schommelstoel niet ontevreden zijn geweest. Als hij, zoals Jogy vroeg, zijn grief hierneer zou zetten, zou dat niets met de TT te maken hebben, maar het oplossen van een probleem dat al langer speelt. En wat doe jij opeens kruiperig? Ik heb je weleens anders horen praten.
Ik heb altijd gereageerd met wat ik vind, niet alleen nu, dat is al tijden zo, dus hou dat soort dingen voor je of zeg ze gewoon niet.

Het is opgelost als in; het topic loopt weer door zoals het hoort. Toch? Waarom er dan een ellenlange discussie ervan maken die niets meer op gaat leveren? Ik zou mijn tijd anders besteden als ik jullie was.

Kom ik terug op de TT: ik vind dit echt zeuren om het zeuren, en sorry dat ik even niet met jullie mee ga lopen lullen dat alles zo dramatisch of slecht is, want dat valt reuze mee. Ik zeg er altijd wat van wat ik vind, dat kunnen genoeg mensen hier beamen.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:37:45 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156711801
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 14:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En wat doe jij opeens kruiperig? Ik heb je weleens anders horen praten.
Vreemde opmerking, dit. Je kan veel zeggen over Scrummie maar niet dat het een kruipertje is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:44:08 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156711917
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb altijd gereageerd met wat ik vind, niet alleen nu, dat is al tijden zo, dus hou dat soort dingen voor je of zeg ze gewoon niet.

Het is opgelost als in; het topic loopt weer door zoals het hoort. Toch? Waarom er dan een ellenlange discussie ervan maken die niets meer op gaat leveren? Ik zou mijn tijd anders besteden als ik jullie was.

Kom ik terug op de TT: ik vind dit echt zeuren om het zeuren, en sorry dat ik even niet met jullie mee ga lopen lullen dat alles zo dramatisch of slecht is, want dat valt reuze mee. Ik zeg er altijd wat van wat ik vind, dat kunnen genoeg mensen hier beamen.
Meh het riedeltje gebeurd weer elke keer opnieuw.
Sommigen komen overal mee weg, en buiten dit uit, daarvoor struikelen sommige users.
Nou Merk ik wel op dat Jogy ook een beetje begint in te zien wat er gebeurd.
Maar kan me ook best voorstellen dat sommige zich storen aan bepaald gedrag.

Zo storen er ook users aan mijn gedrag ( en terecht )
Maar het boeit me niet zo veel meer over hoe users over mij denken!

E_O heeft een punt maar jij ook!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156733384
Kan er geruimd worden in het feel good topic?
pi_156741345
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Vreemde opmerking, dit. Je kan veel zeggen over Scrummie maar niet dat het een kruipertje is.
zo laat ik me natuurlijk niet uitspelen :D
pi_156741497
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb altijd gereageerd met wat ik vind, niet alleen nu, dat is al tijden zo, dus hou dat soort dingen voor je of zeg ze gewoon niet.
Ga je mij nou oroberen de mond te snoeren nadat je er prat op gaat altijd je mening te zeggen? Dat meen je hoop ik niet :D
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:28:31 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156746304
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 20:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

zo laat ik me natuurlijk niet uitspelen :D
Je hebt je al genoeg uit laten spelen door alleen die opmerking hoor, maak je geen zorgen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156802788
Even hier, want wil dat topic niet te veel vervuilen met dit soort onzin, maar dit:

BNW / Feel Good Topic

Er zijn tig reacties geweest die Tingo niet pruimen daar, en na de zoveelste keer uit ik dat in 'oprotten'. Dan kan Japie wel weer gaan zeggen dat hij dat niet wil in zijn topic, maar waarom pikt hij mijn reactie eruit? Waarom niet al die anderen die hetzelfde zeggen, hetzij in andere bewoordingen? Om mij een oor aan te naaien? Daar lijkt het mij in elk geval heel erg op, vandaar mijn reactie "sinds wanneer ben jij mod?". Ik kan dus mijzelf weer gaan uitleggen, totaal onnodig (bovendien was dat gezeik met Tingo al voorbij, en begint Japie dus weer van voor af aan).

Even nog aanvullend; ik wou nog een reactie plaatsen in het topic, dat ik het topic echt een tof idee vond van Japie, en dat niet van hem had verwacht. Nu, door deze actie heb ik er alweer en vuile smaak van in mijn mond, dat dat hele Feel good gedoe, mij gestolen kan worden. Dankzij de TS, Japie, met al die goeie bedoelingen. Het smaakt vanaf nu behoorlijk vies, en elke bijdrage van mij aan dat topic kan Japie dan ook vergeten. Tenzij hij het allemaal niet zo bedoeld, maar dan mag (mag, niets moet) hij dat hier wel komen uitleggen.

Ik word kortgezegd dood moe van dit soort dingen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:32:42 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156803957
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Even hier, want wil dat topic niet te veel vervuilen met dit soort onzin, maar dit:

BNW / Feel Good Topic

Er zijn tig reacties geweest die Tingo niet pruimen daar, en na de zoveelste keer uit ik dat in 'oprotten'. Dan kan Japie wel weer gaan zeggen dat hij dat niet wil in zijn topic, maar waarom pikt hij mijn reactie eruit? Waarom niet al die anderen die hetzelfde zeggen, hetzij in andere bewoordingen? Om mij een oor aan te naaien? Daar lijkt het mij in elk geval heel erg op, vandaar mijn reactie "sinds wanneer ben jij mod?". Ik kan dus mijzelf weer gaan uitleggen, totaal onnodig (bovendien was dat gezeik met Tingo al voorbij, en begint Japie dus weer van voor af aan).

Even nog aanvullend; ik wou nog een reactie plaatsen in het topic, dat ik het topic echt een tof idee vond van Japie, en dat niet van hem had verwacht. Nu, door deze actie heb ik er alweer en vuile smaak van in mijn mond, dat dat hele Feel good gedoe, mij gestolen kan worden. Dankzij de TS, Japie, met al die goeie bedoelingen. Het smaakt vanaf nu behoorlijk vies, en elke bijdrage van mij aan dat topic kan Japie dan ook vergeten. Tenzij hij het allemaal niet zo bedoeld, maar dan mag (mag, niets moet) hij dat hier wel komen uitleggen.

Ik word kortgezegd dood moe van dit soort dingen.
Snap dat dan!



Sommige users moeten gewoon de hele dag zuur doen om zich goed te voelen!
Ondanks dat tig users verzocht hebben om normaal te doen..

Feel good topic was een leuk idee, maar bepaalde users hebben gewoon altijd een zure smaak in hun mond, en zien niks positiefs.

Zelfs als er vriendelijk verzocht word je drama dan maar te gaan spuwen in een ander topic ging het gewoon door..

Dan worden users het een keer beu en krijg je een rot op!

Ik krijg in bijna elk topic wel een fuck off tegen mijn bakkes, van de zelfde user!
Maar dat komt omdat ik het gewoon niet eens ben met hem, valt er dan nog wel normaal te discussieren? als het zo moet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:07:02 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156804567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Even hier, want wil dat topic niet te veel vervuilen met dit soort onzin, maar dit:

BNW / Feel Good Topic

Er zijn tig reacties geweest die Tingo niet pruimen daar, en na de zoveelste keer uit ik dat in 'oprotten'. Dan kan Japie wel weer gaan zeggen dat hij dat niet wil in zijn topic, maar waarom pikt hij mijn reactie eruit? Waarom niet al die anderen die hetzelfde zeggen, hetzij in andere bewoordingen? Om mij een oor aan te naaien? Daar lijkt het mij in elk geval heel erg op, vandaar mijn reactie "sinds wanneer ben jij mod?". Ik kan dus mijzelf weer gaan uitleggen, totaal onnodig (bovendien was dat gezeik met Tingo al voorbij, en begint Japie dus weer van voor af aan).

Even nog aanvullend; ik wou nog een reactie plaatsen in het topic, dat ik het topic echt een tof idee vond van Japie, en dat niet van hem had verwacht. Nu, door deze actie heb ik er alweer en vuile smaak van in mijn mond, dat dat hele Feel good gedoe, mij gestolen kan worden. Dankzij de TS, Japie, met al die goeie bedoelingen. Het smaakt vanaf nu behoorlijk vies, en elke bijdrage van mij aan dat topic kan Japie dan ook vergeten. Tenzij hij het allemaal niet zo bedoeld, maar dan mag (mag, niets moet) hij dat hier wel komen uitleggen.

Ik word kortgezegd dood moe van dit soort dingen.
Het was wel een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad maar ik heb het verwijderd en jouw 'rot op' post aangepast, had misschien al eerder gedaan moeten worden overigens maar dat terzijde.

Ga gewoon lekker verder 'feel gooden' en dan kan er in de rest van de topics wel weer verder geruzied worden of het één of het ander. Ik had en heb overigens niet het idee dat Tingo het deed om te trollen maar hij schoot op een gegeven moment wel een beetje door.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:08:51 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156804605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Snap dat dan!

[ afbeelding ]

Sommige users moeten gewoon de hele dag zuur doen om zich goed te voelen!
Ondanks dat tig users verzocht hebben om normaal te doen..

Feel good topic was een leuk idee, maar bepaalde users hebben gewoon altijd een zure smaak in hun mond, en zien niks positiefs.

Zelfs als er vriendelijk verzocht word je drama dan maar te gaan spuwen in een ander topic ging het gewoon door..

Dan worden users het een keer beu en krijg je een rot op!

Ik krijg in bijna elk topic wel een fuck off tegen mijn bakkes, van de zelfde user!
Maar dat komt omdat ik het gewoon niet eens ben met hem, valt er dan nog wel normaal te discussieren? als het zo moet?
Ja, het gaat niet over jouw doorgaande fittie met Tingo maar de opmerking van Japie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:21:32 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156804878
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, het gaat niet over jouw doorgaande fittie met Tingo maar de opmerking van Japie.
Ik heb het niet over mijn discussie patroon met Tingo!

Ik heb het over het zure gedrag wat door users juist een Feelgood topic verpest!
En dan snap ik wel dat users hier een keer stront ziek van worden!

Hier kan je zeiken! http://forum.fok.nl/fok/post_topic/137
Hier doen we happy! BNW / Feel Good Topic
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156804987
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Het was wel een beetje mosterd na de maaltijd inderdaad maar ik heb het verwijderd en jouw 'rot op' post aangepast, had misschien al eerder gedaan moeten worden overigens maar dat terzijde.

Ga gewoon lekker verder 'feel gooden' en dan kan er in de rest van de topics wel weer verder geruzied worden of het één of het ander. Ik had en heb overigens niet het idee dat Tingo het deed om te trollen maar hij schoot op een gegeven moment wel een beetje door.
Dat idee had ik ook niet van Tingo, vandaar ook het nogal onvriendelijke verzoek. Waar het mij nu om gaat is dat Japie mij eruit pikt, en gezien de historie tussen mij en Japie lijkt me dat nogal.. frustrerend. Vraag aan hem is dus ook; waarom ik? Waarom niet 1 van alle andere posts die Tingo verzochten z'n heil ergens anders te zoeken. Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar z'n redenatie erachter, en dan wel hier. Via PM/DM krijg ik toch nooit een normaal antwoord terug. Als het werkelijk is zoals het op mij overkomt, is de TS van dat hele Feel good topic nogal hypocriet/achterbaks en valt voor mij dat hele topic in het water om eerlijk te zijn.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:10:27 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156805990
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook niet van Tingo, vandaar ook het nogal onvriendelijke verzoek. Waar het mij nu om gaat is dat Japie mij eruit pikt, en gezien de historie tussen mij en Japie lijkt me dat nogal.. frustrerend. Vraag aan hem is dus ook; waarom ik? Waarom niet 1 van alle andere posts die Tingo verzochten z'n heil ergens anders te zoeken. Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar z'n redenatie erachter, en dan wel hier. Via PM/DM krijg ik toch nooit een normaal antwoord terug. Als het werkelijk is zoals het op mij overkomt, is de TS van dat hele Feel good topic nogal hypocriet/achterbaks en valt voor mij dat hele topic in het water om eerlijk te zijn.
Waarschijnlijk zijn de tenen naar jou toe wat langer dan naar anderen en leende jouw 'rot op' opmerking zich goed voor een reactie maar ik kan niet in Japie's hoofd kijken. Maar de historie tussen jullie twee zal nog wel een beetje meespelen ja. (Daar wordt qua moderatie ook wel rekening mee gehouden trouwens)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156809467
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hebt je al genoeg uit laten spelen door alleen die opmerking hoor, maak je geen zorgen.
Tegen wie en door wie?
pi_156811436
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Tegen wie en door wie?
Stop anders eens met je kinderachtige gezeur.
Je blijft maar mekkeren over hoe jij het deed en als dat niks oplevert zoek je wel een andere manier van zeuren.
Dingen gebeuren nou eenmaal niet meer zoals jij dat zou doen. Jammer joh maar je hebt de strijd verloren.
Klinkt lullig en hier ga je vast weer een strijd van maken. Succes daarmee.

Ik zou zeggen deal with it.
Ich hock in meinem Bonker
pi_156811563
Oh en ik vergeet nog te melden dat als er commentaar komt op wat jij deed het jgelijk natrappen is. Hypocriet noemen ze dat.
Ich hock in meinem Bonker
pi_156812414
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:53 schreef Blaadjes het volgende:
Oh en ik vergeet nog te melden dat als er commentaar komt op wat jij deed het jgelijk natrappen is. Hypocriet noemen ze dat.
Ik heb in een paar maanden tijd een bloeiend forum naar de knoppen zien gaan. Welke strijd heb je het over? Die van mij tegen een mod die eens in de paar weken gespierde taal komt uitslaan? En als je in die termen wil denken: wie heeft hier verloren?
En als je het hypocriet vindt om af en toe te horen dat dingen niet goed gaan, dan is dat voor je eigen rekening.
pi_156817905
Kom je aan Scrummie dan kom je aan mij!

Oppassen! :(
I feel kinda Locrian today
pi_156818094
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb in een paar maanden tijd een bloeiend forum naar de knoppen zien gaan. Welke strijd heb je het over? Die van mij tegen een mod die eens in de paar weken gespierde taal komt uitslaan? En als je in die termen wil denken: wie heeft hier verloren?
En als je het hypocriet vindt om af en toe te horen dat dingen niet goed gaan, dan is dat voor je eigen rekening.
Naar de knoppen? Bewijs dat maar eens. Daarna ga ik in op de rest van je verwijten.
Wedden dat er geen reply komt met feitenwaarom het forum naar de knoppen is gegaan. En die feiten zijn niet jouw eigen meningen he :D
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:40:48 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156818135
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb in een paar maanden tijd een bloeiend forum naar de knoppen zien gaan. Welke strijd heb je het over? Die van mij tegen een mod die eens in de paar weken gespierde taal komt uitslaan? En als je in die termen wil denken: wie heeft hier verloren?
En als je het hypocriet vindt om af en toe te horen dat dingen niet goed gaan, dan is dat voor je eigen rekening.
En ik zie een paar mensen die BNW liever ten gronde zien gaan dan het een kans willen geven over een andere boeg. In plaats van een open discussie waar ook nog ruimte is voor wat 'geks' en out there onderwerpen (wie weet een keer verder dan het laagdrempelige hoax gedoe) wordt veel al op voorhand afgeschoten en weggesnauwd. Gelukkig wel steeds minder, moegestreden denk ik maar een paar blijven volharden. Dus tja. Moderators kunnen een sturende werking hebben maar ze kunnen geen content genereren, dat moeten de users vooral doen en de ruimte om alles te laten ademen moet er dan ook zijn.

Ja, we hebben ook genoeg steken laten vallen, dat moge duidelijk zijn en om het allemaal af te schuiven op anderen is veel te makkelijk. #handineigenboezem

Maar de steun of tegenwerking van vaste bezoekers is eigenlijk waar een beleid op staat of valt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:Tegen wie en door wie?
De kruip opmerking tegen scrummie was erg tekenend. Een beetje Bushesque 'you are with us or against us' Zie ik je wel vaker doen, viezig eigenlijk.

Ik zet alvast een ventilator klaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156818236
Het forum doet het trouwens prima :) ^O^
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:46:34 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156818455
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
Het forum doet het trouwens prima :) ^O^
En dat. Kan altijd beter natuurlijk maar ook een stuk slechter :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:57:07 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156818897
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:40 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Naar de knoppen? Bewijs dat maar eens. Daarna ga ik in op de rest van je verwijten.
Wedden dat er geen reply komt met feitenwaarom het forum naar de knoppen is gegaan. En die feiten zijn niet jouw eigen meningen he :D
De sfeer is er nou niet bepaald op voorruit gegaan, net als de hoeveelheid interessante topics.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156819818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De sfeer is er nou niet bepaald op voorruit gegaan, net als de hoeveelheid interessante topics.
Onzin en toon dat eens aan dan qua topics. Wat is interessant?
Sfeer bepalen jullie uiteindelijk zelf.
Iedereen krijgt ruimte en dat noemen we dan sfeer verlagend.
De negatievelingen verpesten de sfeer. Niet degene die een bizarre mening hebben.
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')