Het enige wat er hoeft te gebeuren is dat de toon even wat milder moet naar elkaar, dan heb je in ieder geval al een discussie die voerbaar is. Ik ben het voor 90% oneens met Tingo maar we hebben nog nooit een onvertogen woord naar elkaar gepost.quote:Op maandag 28 september 2015 20:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oké duidelijk. Niets mis met debunkers, ik vind het fijn als iemand kan aantonen dat een theorie niet klopt. Daar wordt je alleen maar wijzer van. Verder begrijp ik je standpunt en laat ik het gemodder aan jou over. Ik ben geen mod en heb enkel een mening over BNW en heb die al duidelijk weergegeven. Ik ga weer terug in de post modus en laat de fb verder voor wat het is.
Succes ermee.
Dat is de sleutel ja. Appeltje eitje toch? Beetje strak modderen en klaar is Klara.quote:Op maandag 28 september 2015 21:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Het enige wat er hoeft te gebeuren is dat de toon even wat milder moet naar elkaar, dan heb je in ieder geval al een discussie die voerbaar is. Ik ben het voor 90% oneens met Tingo maar we hebben nog nooit een onvertogen woord naar elkaar gepost.
Mooi verwoordquote:Het werkt inderdaad twee kanten op. Van een diepgaand verhaal voorzien vam bronnen word ik heel gelukkig, hoe vergezocht de theorie ook.
Nee juist niet. Jogy geeft aan dat je zelf de sleutel bent.quote:Op maandag 28 september 2015 21:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is de sleutel ja. Appeltje eitje toch? Beetje strak modderen en klaar is Klara.
Ja dat zou mooi zijn, maar helaas is niet iedereen hetzelfde en dus moet er gemodderd worden.quote:Op maandag 28 september 2015 22:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee juist niet. Jogy geeft aan dat je zelf de sleutel bent.
Dat heeft niks met strak modereren te maken.
Wie modereert jogy en tingo als ze in gesprek zijn?
Niemand. Jogy geeft dat punt juist aan.
Klopt maar het punt van jogy was niet strak modereren.quote:Op maandag 28 september 2015 22:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn, maar helaas is niet iedereen hetzelfde en dus moet er gemodderd worden.
Als je gaat wachten tot iedereen met respect en fatsoen gaat discussiëren kan je wachten tot sint juttemis.
Wie niet (hier)?quote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Het werkt inderdaad twee kanten op. Van een diepgaand verhaal voorzien vam bronnen word ik heel gelukkig, hoe vergezocht de theorie ook. Helaas zie ik ze te weinig.
Ik heb een beetje moeite dit te vertalen en dus de context ook. Misschien kun je me helpen met bepaalde letters die woorden vormen en die woorden vormen dan weer zinnen?quote:
Wil je hiermee zeggen dat de klacht terecht was ? Nee toch? Sinds wanneer is het tegen de regels om gefrustreerd te reageren (waar alle aanleiding voor was overigens)quote:Op maandag 28 september 2015 20:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik laat het ook staan omdat het wat mij betreft nog onder de de grens zit van onbehoorlijk gedrag hoor maar er spatte wel wat frustratie doorheen en dat is niet nodig.
Normale gefrusteerde reacties op provocerende post gedrag.Tis niet erg.quote:Op maandag 28 september 2015 23:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat de klacht terecht was ? Nee toch? Sinds wanneer is het tegen de regels om gefrustreerd te reageren (waar alle aanleiding voor was overigens)
Er was geen reden om de terechte observatie( tweede zin van mijn post) te wissen sinds er geen onwaarheden in stonden, of gescheld van mijn kant, maar toch doe je het wel
Nope. Gewoon een observatie dat de reactie misschien wat overtrokken was op de post waarop gereageerd werd. Het zou goed zijn als men de streep ook gebruikt voor hun eigen frustraties. Onze eigen versie van de shemitah, zo je wil.quote:Op maandag 28 september 2015 23:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat de klacht terecht was ?
Got it!quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope. Gewoon een observatie dat de reactie misschien wat overtrokken was op de post waarop gereageerd werd. Het zou goed zijn als men de streep ook gebruikt voor hun eigen frustraties. Onze eigen versie van de shemitah, zo je wil.
Als je toch alleen maar in zwart/wit kan denken lijkt me dat de beste optie ja.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Got it!
Will show no emotion whatsoever
Ik neem even een kijkje!quote:In de vluchtelingen topic heb ik een filmpje geplaatst die in grote lijnen weergeeft waar allemaal om draait . Kan je de vid toevoegen aan de OP?
Hoi B welkom terug van je periode pleite!quote:Op maandag 28 september 2015 22:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite dit te vertalen en dus de context ook. Misschien kun je me helpen met bepaalde letters die woorden vormen en die woorden vormen dan weer zinnen?
Hij is je hondje niet. Maar het is gecensureerd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi B welkom terug van je periode pleite!
Ik heb gelijk een verzoekje..
you go regel dat onzinnige gescheld even in het aglegemene complotten topic
Ik snap dat je wel eens boos kan worden om iets, maar dit is weer compleet om niks!
alvast bedankt!
Lukt het jongen?quote:
Is die ook niet!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij is je hondje niet. Maar het is gecensureerd.
Gewoon zeggen dat je ook graag wat aandacht wilquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is die ook niet!
Maar ben dat gescheld om niks een keer beu!
Plus jij bent niet de enige mod hier!
Nee hoor, ligt denk ik gewoon aan je eigen muisquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:48 schreef Dance99Vv het volgende:
Vraagje zitten er restricties/beperkingen op het algemene complot-topic? ik kan daar mijn rechtermuisknop niet gebruiken.
Overdrijven ziet er wel iets anders uit dan dit.quote:
Schopke gegeven.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Starla vroeg of dit topic naar TRU mocht.
TRU / Vreemde snelle lichten
Lijkt me in TRU ook meer op zijn plaats.
Ja, ONZ is verder op. Het is dan wel een beetje een licht topic, dat wel. Maar het hele 'OPEN JE OGEN!' grapje doe je maar ergens anders.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Zit er nou serieus iemand 'open je ogen' opmerkingen te verwijderen in dat Avril Lavigne topic?
Serieus, als je zo'n opmerking in zo'n topic gaat modden heb je er vrij weinig van begrepen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ONZ is verder op. Het is dan wel een beetje een licht topic, dat wel. Maar het hele 'OPEN JE OGEN!' grapje doe je maar ergens anders.
Of juist wel, en jij niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, als je zo'n opmerking in zo'n topic gaat modden heb je er vrij weinig van begrepen.
Mjah, je moet wel een enorme hekel aan je vrouw hebben als je tijd gaat stoppen om dat soort grapjes in een overduidelijk schijtlollig bedoelt topic te gaan verwijderen.quote:
Dat ben ik met je eens, ik had het al lang gesloten of naar ONZ geschoptquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, je moet wel een enorme hekel aan je vrouw hebben als je tijd gaat stoppen om dat soort grapjes in een overduidelijk schijtlollig bedoelt topic te gaan verwijderen.
Ja maar, er is een 0,000001% kans dat het waar isquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ik had het al lang gesloten of naar ONZ geschopt.
Ah je laat je eigen mening meewegen om een oordeel te geven over het bestaansrecht van onderwerp en dat in feedback. Goed bezig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar, er is een 0,000001% kans dat het waar is
Doe ik wel vaker mijn beste Blaadjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah je laat je eigen mening meewegen om een oordeel te geven over het bestaansrecht van onderwerp en dat in feedback. Goed bezig.
Beetje opgeschoond, en FANN heeft het goed opgepakt met haar posts. Mede-user bijsturingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef ATuin-hek het volgende:
Kan er gekeken worden naar Tingo's posts in het feel good topic? Het bederft de sfeer nogal, terwijl het juist zo'n fijn topic is. Bvd
Je kan ze beter gewoon in Feedback plaatsen dan. Ging het om je kleine tirade in het feel good topic? Wat overigens geweldig is opgepakt door FANN.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
Jogy, zou jij voortaan bepaalde post gewoon kunnen verslepen naar Feedback, en ze niet klakkeloos verwijderen, wat iets te vaak voorkomt.
Een tirade zou ik het niet willen noemen, maar wel een irritatie over de persoon Tingo die blijkbaar speciale privileges heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan ze beter gewoon in Feedback plaatsen dan. Ging het om je kleine tirade in het feel good topic? Wat overigens geweldig is opgepakt door FANN.
Je maakt je werk als mod wel makkelijk, leden die mee sturen ben ik voor hoor, dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:04 schreef jogy het volgende:
En er zijn 3 manieren om je grieven bekend te maken hé. pm/dm, feedback topic en topic reports. Dat mag hopelijk onderhand wel duidelijk zin, als je dan nog steeds je grieven in het topic zelf wil plaatsen is dat je eigen keus maar loop je wel de kans dat het niet blijft staan.
Niet echt, het is een feel good topic maar dat betekent toch echt niet dat er een andere mening gegeven kan worden, zou wat zijn dan. Nogmaals, in plaats van moderatie nodig te hebben kan er ook een voorbeeld genomen worden aan FANN. Die heeft het zelf gewoon opgelost. En het was wel een tirade, ik zag er minder feedback in dan dat het gewoon even een kleine uitbarsting was inclusief gescheld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een tirade zou ik het niet willen noemen, maar wel een irritatie over de persoon Tingo die blijkbaar speciale privileges heeft.
Heb ik ook wel eens gedaan en zal ik ook gewoon blijven doen maar geen garanties dat posts die als feedback bedoelt zijn en verkeerd geplaatst worden ook als zodanig zullen worden erkend.quote:Ik zal het voortaan in Feedback doen, als jij voortaan in ieder geval eerst er aan denkt of iets even naar Feedback gesleept kan worden voor je het verwijderd
Nee ik zwijg vanaf nu.quote:
Je zou ook de gewraakte post hier alsnog neer kunnen zetten. Het heeft nu de aandacht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee ik zwijg vanaf nu.
Het is weekend, mooi!
En zie wel wanneer ik weer eens terug kom.
Soms is het goed uit te houden hier, maar dat heeft ook maar een beperkte tijd.
Goed weekend scrum, proost !
-
Misschien is dit een wat betere afsluiting.
Of je kan het gewoon laten, het is toch opgelost?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je zou ook de gewraakte post hier alsnog neer kunnen zetten. Het heeft nu de aandacht.
Het komt op mij over alsof de bewuste post is weggehaald vanwege bureaucratische redenen, terwijl er wél een reëel probleem werd benoemd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of je kan het gewoon laten, het is toch opgelost?
Het komt nu over op mij alsof de TT van dit topic nageleefd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |