Op één of andere manier toch wel, waarschijnlijk ook een beetje door wishful thinking denk ik.quote:
Vanuit Vlaardingen Holy, welke richting moet ik kijken?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:20 schreef starla het volgende:
Mooie heldere hemel, dus stond net op het balkon naar de sterren te staren.
Zie ik opeens van rechts naar links door mijn gezichtsveld een licht gaan die binnen 5 seconden ook weer weg was. Geen rode en witte knipperende lampjes van een vliegtuig dus dat lijkt me uitgesloten. Zie nu veel vliegtuigen over komen op het moment (woon vlakbij Rotterdam - The Hague Airport) en dat was géén vliegtuig. Dat licht ging ook 50 keer zo snel als een vliegtuig.
Vreemd dacht ik, misschien nog een satelliet ofzo, hoewel het lager leek.
30 seconden later komt vanuit m'n rug recht over mij heen twee lichten die in een hoek van 45 graden naast en boven elkaar 'vliegen' of bewegen, opnieuw razendsnel en weer geen knipperende lichtjes e.d.
Nu ben ik niet zo'n UFO aanhanger, met name niet als het lichtbollen betreft die stilhangen, maar zoiets snels heb ik nog nooit aan de hemel gezien. Zelfs voor satellieten leken ze mij véél te snel gaan (heb ook wel vaker satellieten gezien namelijk).
Zag trouwens net ook een 'vallende ster' en daar kwam het ook totaal niet in de buurt qua beweging en snelheid.
Starla is een beetje perplex, dat gevoel van 'het zal toch niet'? Echt geen idee wat ik net heb gezien.
Vreemd.
Iemand een rationele verklaring anders behalve vliegtuig (uitgesloten), satelliet (onwaarschijnlijk), vallende ster (zeer onwaarschijnlijk)?
Zou het misschien een drone kunnen zijn geweest, als die laag vliegen lijken ze heel snel te gaan en van klein afstandje kan zijn dat je gezoem niet hoorde..quote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef starla het volgende:
[..]
Op één of andere manier toch wel, waarschijnlijk ook een beetje door wishful thinking denk ik.
M'n man zag het ook, althans die laatste 2 lichten die in een hoek boven elkaar bewogen. Want ik zei tegen hem, yo gooslief...wat ik nu zag...? En toen zag ik die 2 lichten overkomen en riep hem snel het balkon op en hij zag ze ook, zijn reactie: 'tsah, ik zie die 2 lichten ja, nu ff m'n tanden poetsen'.
Hij is nog nuchtiger dan ik
Dat je jezelf dan niet afvraagt wat het is. Toch mooi die gift die we (bijna) allemaal hebben gekregen: verwondering. Pure verwondering.
Jammer dat ze in dat filmpje niet laten zien hoe een snelle vlucht met een drone er in het donker uitziet. Alsnog blijft het vreemd dat je 2 drones perfect in formatie kunt laten vliegen of het was een grotere drone met 2 lichten, maar hoe ik het aan de hemel zag qua afstand moet het dan welquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zou het misschien een drone kunnen zijn geweest, als die laag vliegen lijken ze heel snel te gaan en van klein afstandje kan zijn dat je gezoem niet hoorde..
Het is maar een idee hoor![]()
Ja dat kan zeker wel, maar goed het is een idee, ik zou het verderook niet weten hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef starla het volgende:
[..]
Jammer dat ze in dat filmpje niet laten zien hoe een snelle vlucht met een drone er in het donker uitziet. Alsnog blijft het vreemd dat je 2 drones perfect in formatie kunt laten vliegen of het was een grotere drone met 2 lichten, maar hoe ik het aan de hemel zag qua afstand moet het dan wel
een extreem grote done zijn.
Nochtans alsnog waarschijnlijker dan intelligent buitenaards leven dat ff'kes voorbij zoemt
Het is heel simpel. Als jij het niet kan identificeren als iets bekends dan is het voor jou een Unidentified Flying Object.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |