Reclameblok komt zo nog.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is die eilandraad vroeg?
Meestal is het gelul toch ook pas na de reclame?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef koppesneller het volgende:
hah FOK!ers zouden nog erger zijn dan teske op sociaal gebied
Alleen maar reageren met emojis.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef koppesneller het volgende:
Nu kan ik m niet meer editenquote:
Nu wel weer als 't goed isquote:Op donderdag 24 september 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu kan ik m niet meer editen
Oeeeh jaaaquote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Reclame en Teske gaat weg
Ik ga even schijten tot 22:00, daarna nieuwe episode South Park
ik was het net aan het fixen dat Mex weer kon edittenquote:
Niemand wil naar het andere eiland en dus wordt er gestemd ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef F1gamer het volgende:
zal het om een gelijke stand van het aantal stemmen zijn
Vage shitquote:Op donderdag 24 september 2015 21:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niemand wil naar het andere eiland en dus wordt er gestemd ofzo.
Mooi.quote:
Geweldige aflevering!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Reclame en Teske gaat weg
Ik ga even schijten tot 22:00, daarna nieuwe episode South Park
Daarom zou ik wel bij Teske passen..quote:Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef koppesneller het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
dan laten ze een bordje met "Tim" zien, zul je zien dat dat ook echt het enige bordje is waar niet "Teske" op staat.
De stem van Teske zelf natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2015 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
dan laten ze een bordje met "Tim" zien, zul je zien dat dat ook echt het enige bordje is waar niet "Teske" op staat.
Ah mooi dan kan ik weer inschakelen.quote:
Dan issie nu dubbel ge-unlockedquote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was het net aan het fixen dat Mex weer kon editten
Keek je ook naar Powned? Asielzoekers met traag internet : (quote:Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah mooi dan kan ik weer inschakelen.
Maar ik vond het op zich wel normale mensen.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Keek je ook naar Powned? Asielzoekers met traag internet : (
De eerste keer dat deze grap gemaakt werd moest ook al niemand lachen.quote:
Ik maakte die grap eerder al. En bedankt hequote:Op donderdag 24 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste keer dat deze grap gemaakt werd moest ook al niemand lachen.
Dit soort grappen heb ik dan ook echt een broertje Dotan.
Het zijn ook normale mensen, vooral mannen ook.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik vond het op zich wel normale mensen.
Er is niemand die een onvoldoende durft te gevenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef Moira. het volgende:
Hoe krijgt Teske een cijfer 8 op sympathie?
je krijgt nu in elk geval een stukje flashback toch over hoe ze de stemmen hebben bekokstoofd.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus we zijn 10 minuten te vroeg?
Nee, nog een cliffhangertje dit keer.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus we zijn 10 minuten te vroeg?
Whaaaaha Mexi, dat laatstequote:Op donderdag 24 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste keer dat deze grap gemaakt werd moest ook al niemand lachen.
Dit soort grappen heb ik dan ook echt een broertje Dotan.
ze luistert niet naar je.quote:
Wat doet ze verkeerd?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:51 schreef Moira. het volgende:
Hoe krijgt Teske een cijfer 8 op sympathie?
want idyllische dagquote:Op donderdag 24 september 2015 21:52 schreef Moira. het volgende:
"Ik heb vroeger ook gevist toen ik klein was dus ik weet het nog wel een beetje"
WAAROM ZIT JE DAN DE HELE TIJD LUI OP JE GAT EN LAAT JE KLAAS AL HET WERK DOEN?
fuuuuuuquote:
Saaie proef, stemming was niet spannend. Dus ja ik denk het wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:55 schreef zoem het volgende:
Er was te weinig voor 1 aflevering, dus stoppen ze er wat bij?
dat idd, vervelend en niets aan zo......quote:Op donderdag 24 september 2015 21:55 schreef zoem het volgende:
Er was te weinig voor 1 aflevering, dus stoppen ze er wat bij?
Ik mis het doel ook een beetjequote:
poep en plasgrappen met dikke ruzie?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ryanne en Klaas gaat denk ik wel lol worden
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ryanne en Klaas gaat denk ik wel lol worden
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Het andere eiland heeft een man nodig. Of Ryanne.
Poep en plasgrappen zonder dikke ruziequote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
poep en plasgrappen met dikke ruzie?
Praktisch hetzelfdequote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Het andere eiland heeft een man nodig. Of Ryanne.
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
Danny en Sander zijn ook tegen polen.
Dat heeft hij in Libanon geleerd.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Danny is een slimme speler. Zo'n ratje.
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:58 schreef zoem het volgende:
"Danny is een f*king rat, maar wel een hele goede rat"
kvond Ryanne eerst helemaal niet leuk, maar godverdomme wat een heldin in dat :'Dquote:Op donderdag 24 september 2015 21:58 schreef zoem het volgende:
"Danny is een f*king rat, maar wel een hele goede rat"
Wat heeft dat met de sympathie van Teske te maken dan?quote:
Dus de sympathiescore is eigenlijk een verkapte ik-voel-mee-met-haar/hem score...quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de sympathie van Teske te maken dan?
Ik heb haar 3 afleveringen alleen zien zeiken en zaniken en totaal geen toevoeging voor Expeditie Robinson. Vandaar dat ik het raar vind dat mensen haar blijkbaar een 8 op sympathie hebben gegeven. Waarschijnlijk omdat ze haar zielig vinden. Daar kan ik me dan wel weer in vinden.
Dat denk ik dan jaquote:Op donderdag 24 september 2015 22:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Dus de sympathiescore is eigenlijk een verkapte ik-voel-mee-met-haar/hem score...
ik vind dat zeiken wel meevallen, ze lijkt mij ook lief.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de sympathie van Teske te maken dan?
Ik heb haar 3 afleveringen alleen zien zeiken en zaniken en totaal geen toevoeging voor Expeditie Robinson. Vandaar dat ik het raar vind dat mensen haar blijkbaar een 8 op sympathie hebben gegeven. Waarschijnlijk omdat ze haar zielig vinden. Daar kan ik me dan wel weer in vinden.
Wel lief maar niet op haar plaats daarquote:Op donderdag 24 september 2015 22:04 schreef Rucola het volgende:
[..]
ik vind dat zeiken wel meevallen, ze lijkt mij ook lief.
Iemand is jaloers op de looks van Teske.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:17 schreef roos94 het volgende:
Teske vroeger
[ http://img4.imageshack.us/img4/8900/s6303273z.jpg (copy/paste deze link) ]
nee hoor, best een mooi meisje. Maar zo'n verschil met vroeger ik herkende haar bijna niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Iemand is jaloers op de looks van Teske.
oh, dacht dat het als sneer was bedoeld. aan de ogen kan je het trouwens wel zienquote:Op donderdag 24 september 2015 22:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee hoor, best een mooi meisje. Maar zo'n verschil met vroeger ik herkende haar bijna niet.
Een beetje Ryanne achtig toenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
oh, dacht dat het als sneer was bedoeld. aan de ogen kan je het trouwens wel zien
kan maar om dan te zeggen dat ze niet sympathiek is?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wel lief maar niet op haar plaats daar
cliffhangerquote:Op donderdag 24 september 2015 21:54 schreef Nizno het volgende:
huh, krijgen we nu al het stukje dat er iemand naar het andere eiland moet?
Heerlijkquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vreselijke rat die Danny, doet het voorkomen als een soort zelfbescherming voor een gevaar dat er niet echt is, en is ondertussen zelf de grootste manipulator
Het werd wel weer eens tijd voor iemand die het niet erg vindt om voor de camera een tactisch spel te spelen. Hoop dat ie er ver mee komt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vreselijke rat die Danny, doet het voorkomen als een soort zelfbescherming voor een gevaar dat er niet echt is, en is ondertussen zelf de grootste manipulator
Je bent Wietze al vergeten?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het werd wel weer eens tijd voor iemand die het niet erg vindt om voor de camera een tactisch spel te spelen. Hoop dat ie er ver mee komt.
Wietze speelde dom. Ik bedoel met voor de camera tactisch spelen meer een spel als het Pokertrio en Geza en Sef.quote:
Leuk statement van de groep dat ze anti-vloggers zijn, vorige week waren ze ook al anti-radio en de week daarvoor anti-sbs6.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:04 schreef Kazenbazen het volgende:
#teamronnie
De onzekere sneuvelaar uit Capelle.
http://noisey.vice.com/nl(...)robinson-moet-winnen
Mooi stuk over de ego's van de anderen
Het is natuurlijk ook niet moeilijk om anti-alledrie te zijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Leuk statement van de groep dat ze anti-vloggers zijn, vorige week waren ze ook al anti-radio en de week daarvoor anti-sbs6.
Goed puntquote:Op donderdag 24 september 2015 22:31 schreef Stranger het volgende:
Mooie aflevering weer, nog steeds team danny en ryanne.
Vind wel dat er een beetje makkelijk wordt afgegeven op Teske. Ik denk dat 19-jarige Stranger daar niet heel anders had gezeten. 19 is gewoon te jong om mee te doen met ER.
Nee, opgevers zijn de slechtste en die zijn er zat geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:32 schreef Oliver23 het volgende:
Stelling:
''Teske de Schepper was de allerslechtste Robinson deelneem(st)er ooit?
Hell, 1 daarvan presenteert de hele handel nuquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, opgevers zijn de slechtste en die zijn er zat geweest.
En das dan de betere presentatorquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hell, 1 daarvan presenteert de hele handel nu
Zij werd toch gewoon onverwacht ziekquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:47 schreef CPS2000 het volgende:
Wat dacht je van Coosje vorig jaar? Er zitten best vaak van die complete miscasts tussen. Je moet gewoon aan een bepaald basisniveau voldoen lijkt mij. Er gaan te vaak van die figuren mee die nog nooit een dag in hun leven in gekampeerd hebben.
Ze zag er niet uit en kwam niet over als iemand die gemaakt is voor overleven op een eiland en zware proeven te doen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Zij werd toch gewoon onverwacht ziekGeloof niet dat zij er echt iets aan kon doen hoor... Ik heb 't in elk geval niet als een conditie ding ervaren
quote:Ik heb me de afgelopen dagen zo beroerd gevoeld en heb het constant proberen te verbergen, wat resulteerde in nog meer lichamelijke uitputting. Ik weet niet precies waarom, maar mijn lichaam kan een expeditie als deze blijkbaar niet aan, helaas.
Zou ik toch vooraf even een conditietest doen zodat je weet dat je mensen meeneemt die het aan kunnen.quote:Bij aankomst in het dorp waar we verbleven, voordat we naar de eilanden vertrokken, werd mijn hartslag opgemeten en die was in rust heel hoog. Die is gedurende de week ook niet meer naar beneden gegaan. We werden regelmatig gecheckt door een medisch team.
Had zij niet bij de laatste aflevering (waar ze allemaal bij elkaar komen) verteld dat ze zo wou overkomen, zodat ze er niet snel uitgestemd zou worden?quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geloof niet dat Coos tot heel veel in staat zou zijn geweest... ze was al vrij niksig aanwezig voor ze niet goed werd toch?
Klopt maar is achteraf gelul natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had zij niet bij de laatste aflevering (waar ze allemaal bij elkaar komen) verteld dat ze zo wou overkomen, zodat ze er niet snel uitgestemd zou worden?
Het is vooral jammer dat dit soort mensen de kans krijgen, terwijl er zat mensen zijn die echg dolgraag mee willen doen. En daarnaast een super conditie hebben en goed voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:10 schreef CPS2000 het volgende:
Dat bedoel ik ook, in het introductiestukje zei ze al dat ze nooit aan sport deed geloof ik (weet het niet zeker meer). Dan word je al in een compleet ander klimaat gedropt waar je met weinig middelen moet overleven en dan moet je ook nog eens fysiek zware proeven doen. Daar moet zo'n productie toch ook beter op screenen? Heb even die blog van Teske op gezocht en daar staan ook dit soort teksten op:
[..]
[..]
Zou ik toch vooraf even een conditietest doen zodat je weet dat je mensen meeneemt die het aan kunnen.
Ze zei later dat haar tactiek was om in eerste instantie wat zwakker over te komen. Daarom klaagde ze vanaf het begin ook een beetje.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze zag er niet uit en kwam niet over als iemand die gemaakt is voor overleven op een eiland en zware proeven te doen.
quote:
Anna ja. Die is na Kim wel de sterkste vrouw.quote:Op zondag 27 september 2015 13:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
Die ene van K-Otic oid lijkt mij een grote kanshebster. Ze is sociaal, intelligent, degelijk in proeven (geloof ik) maar zet zichzelf niet op de voorgrond qua fysiek kunnen, grote mond of strategie. Dat is de beste mix van eigenschappen om het ver te kunnen schoppen.
Dat is toch een ironisch stuk?quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:04 schreef Kazenbazen het volgende:
#teamronnie
Jaquote:Op maandag 28 september 2015 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is toch een ironisch stuk?
Ik ook! Hilarisch hahahaquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]ik was dit al helemaal vergeten.
whahahahahquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:04 schreef Kazenbazen het volgende:
#teamronnie
Edith Bosch?quote:Op maandag 28 september 2015 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kim is de eerste sympathieke ex-sporter.
Enorm treffend stuk, daarom ben ik #TeamRonniequote:Op vrijdag 25 september 2015 19:04 schreef Kazenbazen het volgende:
#teamronnie
Die teleurstelling bij haar als ze de proef wéér niet gewonnen had.quote:
Maarja, ben bang dat hij het hooguit nog 2 uitzendingen volhoud.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Enorm treffend stuk, daarom ben ik #TeamRonnie
Helaas het enige authentieke overblijfsel van ER door de jaren heenquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Helaas het enige authentieke overblijfsel van ER door de jaren heenDoe mij de afleveringen met EPH maar
Kinkt logischquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:42 schreef Nizno het volgende:
Oeps, nu moeten ze zelf kampen maken. Dat wordt leuk... De 4 zullen dan de 3 van het andere eiland er wel bij krijgen.
quote:
of kimquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:47 schreef Akilla het volgende:
Zo irritant die 5, heerlijk dit. Al vermoed ik dat Jaap wel overstag gaat
Die andere vier zijn zwaar irritantquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:47 schreef Akilla het volgende:
Zo irritant die 5, heerlijk dit. Al vermoed ik dat Jaap wel overstag gaat
Dat deed hij bij pownedquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Danny is echt een rat, maar dat maakt mooie tv
Ik vond rains of castamere leuker.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jurassic Park muziekhoogtepunt van de aflevering.
Voor de leader, moest ook ff terugspoelen. als ze schakelen naar danny die gaat overleggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:51 schreef noodgang het volgende:
[..]Dat heb ik gemist, dat is wel ernstig eigenlijk
Ga ik straks op gemist even checkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Voor de leader, moest ook ff terugspoelen. als ze schakelen naar danny die gaat overleggen.
Heel subtiel, paar noten. MAAR IK ZWEER JE SWAquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ga ik straks op gemist even checken
Jahaaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:58 schreef Revanches het volgende:
Hoop dat Marian Mudder er snel uit wordt geknikkerd.
Wat een dooie is dat zegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:58 schreef Revanches het volgende:
Ja, raar mens is dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:58 schreef Revanches het volgende:
4 tegen 7, nu dus met de 4 de 3 vertrekkers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |